Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Filgom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    125/250 cc motorfietsen en onderhoud

    Hallo allemaal, Ik ben al 'n tijdje op zoek naar 'n motorfiets met een 125 of 250 cc motorblok om hiermee van- en naar het werk te rijden. Ik gebruik een motorfiets als enige vervoermiddel en rijd zo'n 6000km per jaar in alle vier de seizoenen. Daarnaast zoek ik 'n fiets die weinig weegt en...
  2. F

    Ducati Monster camo-rat

    .
  3. F

    Bandana in plaats van voorspatbord?

    Zijn er brikkers onder ons die gebruik maken van een bandana om de voorvork in plaats van een voorspatbord. Wat zijn jullie bevindingen? Goed alternatief of gewoon maar 'n spatbordje gebruiken?
  4. F

    NTV650 begrenzer verwijderen

    Beste allemaal, Ik heb in mijn 25kw-tijd een Honda NTV650 gekocht. Het ding bevalt (natuurlijk!) perfect, echter ben ik onderhand die begrenzer wel beu. Kan iemand mij vertellen hoé een NTV begrensd wordt en hoe ik deze begrenzer er zelf uit kan peuteren? Hij valt nu 'n beetje in 't niet...
  5. F

    Tracker/Cafe Racer - Yamaha SR500 zadel

    Beste allemaal, Na twee jaar met veel plezier op mijn Café racertje "Christine" te hebben rondgereden ga ik er nu toch 't een en ander aan veranderen. Nu ga ik beginnen met een open luchtfiltertje en gaat de accu eruit en de zijkapjes weg. M'n zadel is intussen van alle kanten gescheurd en...
  6. F

    Yamaha SR250

    Beste mensen, Ik ben al tijden op zoek naar een Yamaha SR250. Echter lijkt het wel of hier onmogelijk aan is te komen in Nederland. Iemand suggesties?
  7. F

    [Gestolen&terug-Tilburg] Zwarte Yamaha XT250

    .
  8. F

    Motor omgegooid

    Haal ik gisteren, omdat mijn autobandje niet meer wilde, mijn Ducati Monster, met een gloednieuwe paintjob, grote beurt, etc. uit de winterstalling en zet ik deze, onder haar zijltje, voor de deur. Wordt ik om half 2 's nachts gewekt door een doffe knal. Dronkenlappen die mijn bike hebben...
  9. F

    Clipons

    Zojuist zijn deze clipons hier binnen gekomen; Nu ga ik deze netjes bevestigen, maar vraag me eigenlijk af of dit wel zo stevig is.. Gaat dit niet loszitten? Iemand ervaringen hiermee?
  10. F

    Café Racer zadels

    Ik ben al een tijd op zoek naar 'n zadel voor mijn SR500. Nu is mijn ook gevallen op de volgende types: Ik heb thus far alleen geen enkele site/bedrijf gevonden die dezen voor een redelijke prijs kan leveren.. Iemand tips?
  11. F

    Achterlicht Yamaha XT250

    Weet iemand misschien of het achterlichtglas van een Yamaha XT250 hetzelfde is al die van een Yamaha XT500? Zo niet, weet iemand dan misschien waar ik deze voor een XT250 kan kopen? Alvast bedankt!
  12. F

    SR500 Toerentellerkabel

    Hallo allemaal, Langs mijn toerentellerkabel lekt er olie. Dit komt doordat de O-ring die hierin zit verweerd is. Heeft iemand enig idee waar ik aan zo'n (hittebestendige) O-ring kan komen? Ik heb namelijk stad en land al afgezocht, maar ben niks tegengekomen.
  13. F

    Hoe heet je motor?

    Sommige mensen hebben de vreemde neiging hun motor een naam te geven. :X Heeft jouw fiets ook 'n naam en hoe komt hij/zij eraan? Of vind je 't allemaal maar onzin? Mijn oude brik noem ik wel eens Christine. Ja, naar 't boek van King. Rood, en niet te vertrouwen. Soms laat ze me keihard in...
  14. F

    Aanvaring met een aso

    .
  15. F

    Ducati Monster 620 Jiffy probleem

    Hallo allemaal! Ik kan mijn Ducati Monster niet starten als de zij-standaard uit staat. Het maakt hierbij niet uit of hij in zijn vrij of in een versnelling staat. Zodra de motor loopt en ik draai de zij-standaard uit valt de motor uit. Iemand enig idee hoe ik deze 'beveiliging' kan...
  16. F

    Sr500 Olie

    Hallo! Gezien ik echt een leek ben op dit gebied.. Hoe check ik 't oliepeil van m'n Yamaha SR500 precies? Like, hoeveel graden moet de motor zijn als ik 't peil check? Mocht 't oliepeil nu te laag staan, welke olie moet ik er dan ingooien? Alvast bedankt! Kon zou gauw even niets vinden...
  17. F

    Sr500 Café Racer

    Net gekocht! Ding rijdt als 'n zonnetje, start met 1 keer trappen en loopt super! Ben nu op zoek naar heatwrap voor om de uitlaat.. iemand 'n idee waar ik mooie, niet té nieuw uitziende, heatwrap kan scoren? :D
  18. F

    En ja hoor... gevallen

    Toen lag ik plat op de weg met een Monster 620 op m'n been ;3 Kachelde op m'n gemak naar 't werk met een kilometertje of 30/40 per uur. Voorganger, waar ik voldoende afstand op had, remt af. Ik rem mee, maar schijnbaar toch iets te hard, want m'n voorwiel blokkeert en daar lag ik. Linker...
Terug
Bovenaan Onderaan