MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me leuk om de hoek. Ik hoop dat je me dan een keer staande houd. beloof ik me boete als een man aan te nemen zonder te klagen. Maar vind jij een wheelie dan echt zo LEVENS GEVAARLIJK? Of het gas open waar geen zij straten zijn op dat ene inhammetje na waar ze net vanuit kunnen flitsen.


Kijk, das nou sportief inhet geval dat..
Een wheelie gevaarlijk?? Nee hoor zolang dat op een plek gebeurt dat er niemand last van heeft en degene die hem uitvoert ook bedreven is.

Ga eens op zondagmiddag rond 1300 uur kijken op het parkeerterrein van de Sligro, naast de Makro in Duivendrecht. Dat is bij jou in de buurt. Dat is een afgesloten parkeerterrein waar niemand anders op zondag komt.

Daar oefenen op dagen dat het weer goed is een groepje jongens die geweldig goed kunnen wheelieen en stoppies maken. Hogere rijkunst. Echt.

Als ik werk, kom ik daar vaak even kijken en met die mannen babbelen. Maar vooral best een beetje jaloers kijken naar hun motorbeheersing.

Zij hebben overigens toestemming van het bedrijf.

Kun je wat met dat antwoord ??
 
Edit: De lijst zoals deze nu bekend is, volgende week krijg ik een definitieve lijst.
- Quality check
- Nieuwe lagers achterbrug
- Nieuwe ECU

Mijn dealer had deze onderdelen eerder gevraagd zodat ze in de wintertijd wat te doen hebben. Als het goed is komt dit binnenkort voor iedereen beschikbaar. *O*\
voor iedereen.....ongeacht bouwjaar of een bepaald bouwjaar ?

gr Driver[/quote]
Toen ze mij vrijdag opbelden toen zeiden ze dat dat voor nieuwe Corsaro's was. Ik zou het dus eerlijk gezegd niet helemaal zeker weten. Ik kan het volgende week als ze 'm terug brengen wel even vragen. :Y
 
O-)
full
 
Lijkt me leuk om de hoek. Ik hoop dat je me dan een keer staande houd. beloof ik me boete als een man aan te nemen zonder te klagen. Maar vind jij een wheelie dan echt zo LEVENS GEVAARLIJK? Of het gas open waar geen zij straten zijn op dat ene inhammetje na waar ze net vanuit kunnen flitsen.

Kan ja :Y, geparkeerde autos, spelende kids :') :+
 
Laatst bewerkt:
Toen ze mij vrijdag opbelden toen zeiden ze dat dat voor nieuwe Corsaro's was. Ik zou het dus eerlijk gezegd niet helemaal zeker weten. Ik kan het volgende week als ze 'm terug brengen wel even vragen. :Y
okeejjjj
 
Kan ja :Y, geparkeerde autos, spelende kids :') :+


Ging het daar maar om.. om "verkeersveiligheid"... nee daar trap ik niet meer in, gevaarlijke kruispunten, winkelcentra's, plaatsen met spelende kinderen.... DAT zijn gevaarlijke plekken... rechte stukjes asvalt waar geen hond te bekennen is en waar dus "het grootste grut" even wat meer op het gas gaat, DAT zijn de plekken waar er geflitst wordt... de plekken met de meeste pakkans.

en daarbij, het boeit toch geen reet wat een agent vindt van iets (of hij iets rechtvaardig vind of niet) ik bedoel, hij heeft geen rechten gestudeerd dus is bij voorbaat al niet competent genoeg dat te beoordelen, daarnaast is het zijn werk orders op te volgen en niet zn koppie te gebruiken dus een discussie aangaan heeft toch geen nut...

ITS THE SYSTEM GUYS THE SYSTEM
(jort heeft net deel 2 van Zeitgeist bekeken...)
 
Ging het daar maar om.. om "verkeersveiligheid"... nee daar trap ik niet meer in, gevaarlijke kruispunten, winkelcentra's, plaatsen met spelende kinderen.... DAT zijn gevaarlijke plekken... rechte stukjes asvalt waar geen hond te bekennen is en waar dus "het grootste grut" even wat meer op het gas gaat, DAT zijn de plekken waar er geflitst wordt... de plekken met de meeste pakkans.

en daarbij, het boeit toch geen reet wat een agent vindt van iets (of hij iets rechtvaardig vind of niet) ik bedoel, hij heeft geen rechten gestudeerd dus is bij voorbaat al niet competent genoeg dat te beoordelen, daarnaast is het zijn werk orders op te volgen en niet zn koppie te gebruiken dus een discussie aangaan heeft toch geen nut...

ITS THE SYSTEM GUYS THE SYSTEM
(jort heeft net deel 2 van Zeitgeist bekeken...)

Laat je nou niet zo kennen Jortje :') :W
 
Sta er van te kijken dat jij 'Zeitgeist' kent Jort. Over het systeem gesproken; kijk hier eens naar.....

Prison Planet.com

Ik weet het. Dit is niet de plek, maar als je het over het systeem hebt is dit een aardig startpunt om een tipje van de sluier op te lichten. But beware; the rabit hole is very deep!!!

Nog 2 maandjes en de lente begint weer! Heb mijn machien even gewekt uit z'n winterslaap afgelopen week en stiekem even 100 kilometer gereden })
 
Laatst bewerkt:
ik durf het niet.. het is nog te koud, de wegen zijn nog te wit en benzine is weer wat duurder B|

zal komende tijd (lees:deze week) weinig hier zijn.. heb nog geen kamer gevonden in apeldoorn/deventer en morgen is al me 1e dag op de vliegschool '(
 
ik durf het niet.. het is nog te koud, de wegen zijn nog te wit en benzine is weer wat duurder B|

zal komende tijd (lees:deze week) weinig hier zijn.. heb nog geen kamer gevonden in apeldoorn/deventer en morgen is al me 1e dag op de vliegschool '(
tsja ...ik woon in Ede anders had ik wel ruimte voor je binnenkort -O-
 
ik durf het niet.. het is nog te koud, de wegen zijn nog te wit en benzine is weer wat duurder B|

zal komende tijd (lees:deze week) weinig hier zijn.. heb nog geen kamer gevonden in apeldoorn/deventer en morgen is al me 1e dag op de vliegschool '(


Je zou kunnen proberen via hoge school saxion (d'ter en apeldoorn) om een studenten kamer te krijgen. Weet niet of ze dat doen, maar valt te proberen..
 
ik durf het niet.. het is nog te koud, de wegen zijn nog te wit en benzine is weer wat duurder B|

zal komende tijd (lees:deze week) weinig hier zijn.. heb nog geen kamer gevonden in apeldoorn/deventer en morgen is al me 1e dag op de vliegschool '(

kun je niet gewoon een mooie vrouw versieren (eentje met 'n HUGE house) door je charmes (lees: corsaro) in de strijd te gooien?
 
ik durf het niet.. het is nog te koud, de wegen zijn nog te wit en benzine is weer wat duurder B|

zal komende tijd (lees:deze week) weinig hier zijn.. heb nog geen kamer gevonden in apeldoorn/deventer en morgen is al me 1e dag op de vliegschool '(
Mys waar ben je?
 
Hebben ze met een beetje schoensmeer die achterbrug wat donkerder gemaakt of is dat nieuw voor 2009?!?!
volgens mij is dat gewoon belichting

jammer, als de tank groter wordt weten ook de Italianen zich geen raad meer met styling....lijkt een beetje op een kofferdeksel..

Wat bedoel je nou precies?
is de tank groter?



http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=boobozrgodto
niet lelijk die rode achterbrug..
2931031-0003-500x375-f.jpg

2931031-0002-500x375-f.jpg



...
mijn motor gaat overigens gespoten worden in kleuren die nog vetter zijn dan de OMG versies......... to be continued...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan