V-Rod

Hallo forummers, ik ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die een HD V-ROD rijden of willen gaan kopen of geïnteresseerd zijn. ik rijdt zelf ook een V-ROD :] dus laat maar komen die reacties!

He Arrow,
Ook in het bezit van een harley VROD.
Wat voor type heb je? Heb zelf een VRSCA, 100th an. uitvoering.
 
wat een gezeik hier...

dsc00929h.jpg

dsc00930ump.jpg

dsc00931z.jpg

dsc00932s.jpg

dsc00933aom.jpg

dsc00934u.jpg

dsc00935v.jpg

dsc00936k.jpg

dsc00937r.jpg

dsc00938t.jpg
 
Ik werd dus zondag op de snelweg door zo'n ding ingegaald.En dat is me toch een partij lelijkheid.Leek godverdomme wel een speedboot van achter.Dat spatbord,die band....

Klonk niet als een harley en zag er dus niet uit als een Harley.Reed wel snel langs me langs.Ook niet als een Harley lol.


Staat Harley op .Wordt door Harley gemaakt.Is dus wel een Harley. Peace. ;) *D

Ps.Mooie tuin.Zet daar nou eens een mooie brommert in. *O*
 
Laatst bewerkt:
Over de looks ga ik niet discusieren maar ik moet toegeven, met mijn nieuwe open uitlaat klinkt hij meer op een ducati dan op een harley eens ik em in zen toeren jaag
 
Ze kunnen allemaal zeggen wat ze willen en over de smaak valt niet te twisten maar het rijd suuuuuuuuuuper ,heb er een paar verbouwt maar zelfs met een 250 wiel rijden ze perfect gewoon een top motor voor de liefhebber :]
 
Ik vind de V-rods van HD ook prima motoren. zien er mooi uit, technisch beter in mekaar dan andere harleys. Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat sommige mensen hun smaak zo dusdanig doordrijven dat ze alle andere smaken als minderwaardig bestempelen en hun smaak als de enige echte. de enige die dat mag is nutricia met hun chocomel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan