*Hornet Plaza 9* 'De Zomer Editie'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Losbol, zonde man! Anyway succes met de verkoop, en dat er tzt maar wat moois voor terug mag komen.

Flaterik, dat kontje waar je het over had, wat is de schade daaraan? Heb je daar misschien foto's van?

Die van ebay is wel mooi, maar ook bijna m'n maandsalaris.

Groeten vanuit het altijd gezellige Leeuwarden. :+

Achterkant My03-> gaat niet passen op een 98-02..
 
Losbol, zonde man! Anyway succes met de verkoop, en dat er tzt maar wat moois voor terug mag komen.

Flaterik, dat kontje waar je het over had, wat is de schade daaraan? Heb je daar misschien foto's van?

Die van ebay is wel mooi, maar ook bijna m'n maandsalaris.

Groeten vanuit het altijd gezellige Leeuwarden. :+


dit is zo effe de enigste foto die ik zo heb denk ik
full

1 bevestigingspunt is afgebroken, misschien als je creatief bent dat je het wel krijgt gemaakt
 
dit is zo effe de enigste foto die ik zo heb denk ik
[afbeelding]
1 bevestigingspunt is afgebroken, misschien als je creatief bent dat je het wel krijgt gemaakt

Hey dat onderdeel hangt er bij mij nog net aan, maar is ook al gescheurd... misschien toch preventief wat verstevigen...

Goos
 
Hey dat onderdeel hangt er bij mij nog net aan, maar is ook al gescheurd... misschien toch preventief wat verstevigen...

Goos

Als je er zelf een andere undertail onder schroeft kan het zijn dat er wat meer spanning op de ophangpunten komt te staan. Zeker als er iemand achterop zit, heb je kans op scheuren/afbreken.

Bij mij zit er nu aan één kant een metalen busje, waardoor de spanning afneemt.
 
Dames en heren,

weet er toevallig iemand als een voorspatbord van een hornet 600 (bj 02-07) gelijk is aan dat van een 900? Ze moeten niet identiek zijn qua uiterlijk, als de bevestigingspunten maar overeenkomen.

Thanks
 
argh, wat lees ik nou? Bob die zijn hornet verkoopt '( . daar moet ik toch even op reageren...

weet je al wat er voor terug gaat komen?
 
Ik kreeg laatst een reclamemailtje van Motozoom waar een "kettingreiniger-systeempje" in stond. Heeft iemand ervaring met dit systeem?

http://www.louis.de/shop/zusatz/vid/10003115.mpg

Werkt dit echt zo handig? Staat nu voor €39,95 bij motozoom. Mocht je hem daar willen zoeken, even zoeken op "ketten" en dan kiezen voor "Kettenmax® PREMIUM "LIGHT"

Als het echt zo lekker werkt, scheelt dit wel gedoe met velgen reinigen etc. :+
 
leuk filmpje met mooie jaren 80 muziekje! maar of het echt zo goed werkt? volgens mij was de ketting al schoon...
 
Als je er zelf een andere undertail onder schroeft kan het zijn dat er wat meer spanning op de ophangpunten komt te staan. Zeker als er iemand achterop zit, heb je kans op scheuren/afbreken.

Bij mij zit er nu aan één kant een metalen busje, waardoor de spanning afneemt.
In mijn geval is alles nog wel origineel, maar aan de ene kant rammelt ie een beetje (kan hem gewoon niet vaster draaien) en aan de andere kant is die heel iets gescheurd, als ik vrijdag mijn nieuwe uitlaat ga monteren zal ik daar ook meteen even naar kijken.
 
zijn misschien de gratis mods ergens samengevat?
zoals bijv je achterlicht inkorten
taartschep afzagen
lucht inlaat afplakken ofzoiets - wat voor verschil maakt dat en is het zoveel beter?

of heb ik ze dan toch wel opgenoemd?
 
Laatst bewerkt:
m´n achterlicht dan net maar even ingekort 8-)

oude situatie:
DSC00592.jpg

DSC00595.jpg



opgemeten hoeveel er max af moest en dat is dus 1,5cm
met de dremel en slijpschijfje stuk ingekort en met een mes bramen verwijdert

DSC00596.jpg


met als resultaat
lijkt op de foto of er nog veel bramen aanzitten maar dat komt vast door het licht
DSC00597.jpg

DSC00599.jpg


geen zin om hem uit de schuur te halen want ben ziek :(

dusss... hebben jullie meer van deze soort tips? 8-)
 
zijn misschien de gratis mods ergens samengevat?
zoals bijv je achterlicht inkorten
taartschep afzagen
lucht inlaat afplakken ofzoiets - wat voor verschil maakt dat en is het zoveel beter?

of heb ik ze dan toch wel opgenoemd?

Luchtinlaat afplakken? Volgens mij geeft dit alleen maar spectaculaire zwarte rook en een motor die niet vooruit te branden is. :?

Netjes gedaan met dat achterlicht! :}
(waarom kon Honda nou zelf niet verzinnen dat het zo veel mooier is....)

Enne... beterschap!
 
Laatst bewerkt:
zijn misschien de gratis mods ergens samengevat?
zoals bijv je achterlicht inkorten
taartschep afzagen
lucht inlaat afplakken ofzoiets - wat voor verschil maakt dat en is het zoveel beter?

of heb ik ze dan toch wel opgenoemd?
Moet je me ff vertellen waarom je dat zou willen :?
 
verkeerd uitgelegt :P

volgens mij had losbol daar ooit een tekening van gepost

er zit een klep of iets in je luchtinlaat die pas open gaat bij hogere snelheden en die moest je dan vast zetten met plakband
en een of ander buisje dat je ziet zitten als je dat stuk eraf hebt gehaald dat had iets met vacuum te maken dat moest dan ook dicht

resultaat zou mooier geluid zijn??

heb het niet geprobeerd omdat ik niet precies weet wat ik dan doe en of het goed of slecht is voor mn hornetje en of het wel zoveel beter is dan
 
Laatst bewerkt:
m´n achterlicht dan net maar even ingekort 8-)

oude situatie:
[afbeelding]
[afbeelding]


opgemeten hoeveel er max af moest en dat is dus 1,5cm
met de dremel en slijpschijfje stuk ingekort en met een mes bramen verwijdert

[afbeelding]

met als resultaat
lijkt op de foto of er nog veel bramen aanzitten maar dat komt vast door het licht
[afbeelding]
[afbeelding]

geen zin om hem uit de schuur te halen want ben ziek :(

dusss... hebben jullie meer van deze soort tips? 8-)


Kijk; dat ziet er beter uit! *O* Leve de dremel!
 
verkeerd uitgelegt :P

volgens mij had losbol daar ooit een tekening van gepost

er zit een klep of iets in je luchtinlaat die pas open gaat bij hogere snelheden en die moest je dan vast zetten met plakband
en een of ander buisje dat je ziet zitten als je dat stuk eraf hebt gehaald dat had iets met vacuum te maken dat moest dan ook dicht

resultaat zou mooier geluid zijn??

heb het niet geprobeerd omdat ik niet precies weet wat ik dan doe en of het goed of slecht is voor mn hornetje en of het wel zoveel beter is dan

volgens is daar allen sprake van als je een 900 hebt :?
 
m´n achterlicht dan net maar even ingekort 8-)

oude situatie:
[afbeelding]
[afbeelding]


opgemeten hoeveel er max af moest en dat is dus 1,5cm
met de dremel en slijpschijfje stuk ingekort en met een mes bramen verwijdert

[afbeelding]

met als resultaat
lijkt op de foto of er nog veel bramen aanzitten maar dat komt vast door het licht
[afbeelding]
[afbeelding]

geen zin om hem uit de schuur te halen want ben ziek :(

dusss... hebben jullie meer van deze soort tips? 8-)


Kijk eens aan, goed bezig, mooi verslagje. :Y
 
Ik kreeg laatst een reclamemailtje van Motozoom waar een "kettingreiniger-systeempje" in stond. Heeft iemand ervaring met dit systeem?

http://www.louis.de/shop/zusatz/vid/10003115.mpg

Werkt dit echt zo handig? Staat nu voor €39,95 bij motozoom. Mocht je hem daar willen zoeken, even zoeken op "ketten" en dan kiezen voor "Kettenmax® PREMIUM "LIGHT"

Als het echt zo lekker werkt, scheelt dit wel gedoe met velgen reinigen etc. :+

hoezo scheelt dit met je velgen reinigen?

Ik gebruik trouwens diesel en een doekje om m'n ketting te reinigen, werkt perfect.
 
Snif, stelletje rotzakken konden hun handjes niet van mijn broem afhouden.
Kan er niet veel over kwijt, wie weet lezen ze wel mee.
Zo ziet mn tank er nou uit '( :
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan