Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien de lange termijn voorspelling word het ook weer veel kouder, maar opzich heb ik daar geen problemen mee.

Kou kan je je tegen kleden... Als de straten mooi droog zijn zie ik geen problemen *D
Nee precies, maar het hoeft maar een beetje vochtig te zijn en het is gelijk raar, dus in die zin, beter lekker warm en af en toe is een buitje voor 't stof. ;)
 
zometeen eens even proberen die graf achterveer nou eens strakker te krijgen, de achterkant ligt helemaal uit elkaar moet nu dus lukken hoop ik :/ voorgaande keren nog niet gelukt namelijk -O-

heb je er een andere veer onder dan?
standaardveer is met het sleuteltje zo strakker gezet
 

Geluid van de demper. Komt niet heel mooi uit de verf door de camera maar goed. Hij klinkt lekker hoor. Vooral stationair spint ie mooi
 
heb je er een andere veer onder dan?
standaardveer is met het sleuteltje zo strakker gezet

Nou nee is gewoon de standaard veer volgens mij, maar ik snap niet wat ik niet goed doe. Hoe moet je het precies dioen dan?

Motor op de bok en dan dat speciale sleutelje aan de onderkant van de veer zetten en met de klok Mee/tegen draaien?

Ik denk dat als ik harder duw ik iets afbreek


Geluid van de demper. Komt niet heel mooi uit de verf door de camera maar goed. Hij klinkt lekker hoor. Vooral stationair spint ie mooi

Helemaal mooi toch, en over deukje zij ik toch :) Als je goed kijk naar de moer van je achteras, zal die daar wel langs zijn geschuurd. Hoe dat gebeurtd is, geen flauw idee, maar hij was al zop toen k em kocht
 
Laatst bewerkt:
Nou nee is gewoon de standaard veer volgens mij, maar ik snap niet wat ik niet goed doe. Hoe moet je het precies dioen dan?

Motor op de bok en dan dat speciale sleutelje aan de onderkant van de veer zetten en met de klok Mee/tegen draaien?

Ik denk dat als ik harder duw ik iets afbreek

als ik het me goed herinner heeft die sleutel n haakje die in die ring valt bij je veer, als je die van je bok afduwt (naar de voorkant van je fiets) gaat ie strakker. als je de juiste sleutel hebt moet het zo gebeurd zijn. tis trapsgewijs
kan je het je anders wel laten zien.
 
Laatst bewerkt:
:D Vandaag met een maat van me, lekker een stuk door de haarlemmermeerpolder gereden :D
Wat was ik die sneeuw en narigheid zat.... kom maar op met het voorjaar, ik ben er klaar voor
 
Het ziet er hier niet veel beter uit. Het is heiig en ik denk dat de wegen vandaag niet opdrogen.
Ik denk dat ik nog even wacht. Alhoewel ik gister toch wel even het pad heb vrij gemaakt op hem eventueel naar buiten te kunnen rollen. Alleen sinds een dag op 4 lijkt het wel om mijn schouder aan puin ligt ik moet ook nog even kijken hoe snel dat weer beter gaat.
 
Maar hoe komt dat dan?

Geen flauw idee moet ik zeggen. maar ik hoop wel dat het voor mijn vakantie weer over is.
IK heb namelijk ook nog hobby´s waarvoor ik de motor aan de kant zet. *D En dat valt ook een beetje in het water op deze manier.
Morgen maar eens kijken wat de huisarts er van vind. Ik wordt nu na een uur of vier slapen midden in de nacht wakker met een gierende pijn in mijn schouder, niet wetende hoe ik nog verder in bed kan blijven liggen. (slapen.)
 
Geen flauw idee moet ik zeggen. maar ik hoop wel dat het voor mijn vakantie weer over is.
IK heb namelijk ook nog hobby´s waarvoor ik de motor aan de kant zet. *D En dat valt ook een beetje in het water op deze manier.
Morgen maar eens kijken wat de huisarts er van vind. Ik wordt nu na een uur of vier slapen midden in de nacht wakker met een gierende pijn in mijn schouder, niet wetende hoe ik nog verder in bed kan blijven liggen. (slapen.)
wat verrekt of zo?
als het antwoord ja is, paracemol of nerofen doet wonderen.
is mij pas geadviseerd door de huisarst en het werkte buiten gewoon.
 
Geen flauw idee moet ik zeggen. maar ik hoop wel dat het voor mijn vakantie weer over is.
IK heb namelijk ook nog hobby´s waarvoor ik de motor aan de kant zet. *D En dat valt ook een beetje in het water op deze manier.
Morgen maar eens kijken wat de huisarts er van vind. Ik wordt nu na een uur of vier slapen midden in de nacht wakker met een gierende pijn in mijn schouder, niet wetende hoe ik nog verder in bed kan blijven liggen. (slapen.)
Misschien inderdaad een ontsteking, zo klinkt het tenminste wel.
Ik hoop dat het snel beter gaat Tuffer! :Y
 
als ik het me goed herinner heeft die sleutel n haakje die in die ring valt bij je veer, als je die van je bok afduwt (naar de voorkant van je fiets) gaat ie strakker. als je de juiste sleutel hebt moet het zo gebeurd zijn. tis trapsgewijs
kan je het je anders wel laten zien.

showw meee *O*
 
Het verstellen van de achter veer is eenvoudig, je hebt nodig:

Deze stukjes gereedschap uit je gereedschap setje om ze vervolgens in elkaar te schuiven.
Deze zitten bij je boordgereedschap set.

full


Vervolgens zet je hem in de rechthoekige gaten die je hier ziet onderaan de schokbreker.

full


Als je de sleutel nu naar de Bok toe beweegt tot hij doorklikt dan zou de veer voorspanning strakker moeten komen te staan.

full


Nu kan het bij jou volkomen anders zijn aangezien ik zelf een ouder model rij dan jij. Maar dan hebben de anderen er wat aan.
 
Laatst bewerkt:
Oei gisteren had ik al moeite om te starten, vandaag wil het helemaal niet meer. -O-

Heel af en toe gaat het blok meedraaien, maar dan slaat die meteen weer af. Choke helemaal open helpt niks, gashendel doet niks. ;( ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan