Hollender
MF veteraan
Reparatie geen optie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kwaad zal het niet kunnen, in het meest extreme geval zou de gasklep open kunnen blijven staan en dan kan de boel op hol slaan.. al acht ik die kans miniem. Maar laat er ff naar kijken tzt, het hoort niet zo.. wellicht vervuiling of stroef wat hem moeilijk laat bewegen en je wilt niet dat de servo motor kapot loopt..Dank je voor je reactie! Wat voor kwaad kan het als ik er mee door rij?
M’n vaste monteur die een éénmanszaakje heeft is op vakantie. Ben zelf niet echt technisch aangelegd.
Heb je een bericht gestuurd.Heb ik denk ik nog wel.
Nee daarom mijn vraag. In mijn hoofd zou ik denken dat platen van 100k km oud en gloednieuwe misschien toch een waarneembaar verschil zouden hebben. (eerder aangrijppunt?)Waarom zou je dat preventief doen? Ze gaan echt niet in één keer kapot. Gewoon doorrijden. Als het tzt openbaart kun je altijd nog beslissen wat je gaat doen.
Als je de motor schuin genoeg houd (heul erg schuin) dan hoeft dat niet, maar je kunt het ook gewoon opvangen en terug erin gieten heh.. je hoeft het niet meteen te vervangen als die olie nog goed is.. en de pakking.. tja in theorie wel ja.. maar t is niet gezegd dat als je die niet vervangt dat het dan gaat lekken..Jawel, maar dan moet toch de olie eruit en de pakking vervangen.. en wat weet je dan? Hetzelfde bijna hetzelfde als nu, of ze versleten zijn of niet. Voor die €100-200,- zou ik lekker doorgassen.
lol.. tja.. idd.. als ie nou een HEUL erg lange ketting eraan viespeukt kannie op de dragstrip volgas zonder omhoog te komenKan altijd nog als blijkt dat het nodig is. Preventief een koppeling vervangen is onzin.
Zoekplaatje: zoek het SV onderdeel. (Niet heel moeilijk)
Bekijk bijlage 1988745
Zoekplaatje: zoek het SV onderdeel. (Niet heel moeilijk)
lol.. tja.. idd..
Maar het SV onderdeel al gespot?