Regio Haarlem deel 184:Of je worst lust!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeieavond :W

Vandaag dan mijn 1e rijles gehad.
Eerst even met Dion en Sven en Kjell wezen touren, en daarna naar de rijschool.

Hier kwam het volgende probleem: Cbr verplicht mensen dat ze met beide voetpalmen bij de grond moeten kunnen, willen ze hun examen halen.

Ik kan op die CB niet met beide palmen op de grond komen. :( baalde dus mega.
Heb op verschillende motoren gezeten, maar allemaal met mijn tenen bij de grond. B|

Dus er waren 2 opties: 1 was geen les nemen, en 2 was op een 25kw lessen.

Nou ja omdat ik toch wil lessen, heb ik maar besloten om dan op 25kw te lessen. Het is gewoon niet anders.
Goed had 2uur gekregen als proef, dus met instructeur naar ijsbaan gereden en toen wezen lessen.

Ging goed volgens hem, heb beetje heen en weer gereden tot in zijn 3 en bochtjes en rem oefeningen gedaan.
Sven Kjell en Dion waren aan het einde nog even wezen kijken.
Foto-F3TXC7EA.jpg

Foto-UNILGZXW.jpg

Foto-PEXAUWFU.jpg

Foto-LOF7NDFT.jpg
 
:W Moet eigenlijk een heleboel bijlezen, maar ga dat lekker niet doen.
Zal vast heel veel boeiends in hebben gestaan, maar dat neem k maar voor lief.

Heb super lekker gereden dit weekend. Gister een nieuwe bike opgehaald voor vriendlief een Ducati hypermotard 796. Hij is er super blij mee. Nu hopen op veel zon en mooie ritjes!!

Oja mijn bike staat hier dus mocht er weer eens een MACmeet zijn. K ben mobiel ;) . (niet vanavond. Ben al in de bankhangmode)
 
@Mayo, maar het belangrijkste; vond je het leuk?

Enneh, ik weet nog wel een mooie kawa te koop staan die op 25kw gezet kan worden O-)
 
:W Moet eigenlijk een heleboel bijlezen, maar ga dat lekker niet doen.
Zal vast heel veel boeiends in hebben gestaan, maar dat neem k maar voor lief.

Heb super lekker gereden dit weekend. Gister een nieuwe bike opgehaald voor vriendlief een Ducati hypermotard 796. Hij is er super blij mee. Nu hopen op veel zon en mooie ritjes!!

Oja mijn bike staat hier dus mocht er weer eens een MACmeet zijn. K ben mobiel ;) . (niet vanavond. Ben al in de bankhangmode)
*O* nice chicky *O*
nu ff hopen dat t weer okay blijft :') vooruitzichten zijn niet zo denderend :X
 
Goeieavond :W

Vandaag dan mijn 1e rijles gehad.
Eerst even met Dion en Sven en Kjell wezen touren, en daarna naar de rijschool.

Hier kwam het volgende probleem: Cbr verplicht mensen dat ze met beide voetpalmen bij de grond moeten kunnen, willen ze hun examen halen.

Ik kan op die CB niet met beide palmen op de grond komen. :( baalde dus mega.
Heb op verschillende motoren gezeten, maar allemaal met mijn tenen bij de grond. B|

Dus er waren 2 opties: 1 was geen les nemen, en 2 was op een 25kw lessen.

Nou ja omdat ik toch wil lessen, heb ik maar besloten om dan op 25kw te lessen. Het is gewoon niet anders.
Goed had 2uur gekregen als proef, dus met instructeur naar ijsbaan gereden en toen wezen lessen.

Ging goed volgens hem, heb beetje heen en weer gereden tot in zijn 3 en bochtjes en rem oefeningen gedaan.
Sven Kjell en Dion waren aan het einde nog even wezen kijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat ontzettend balen zeg.. En een andere rijschool dan? 25 kw rijden als je zwaar mag is ook kut.
 
@Mayo, maar het belangrijkste; vond je het leuk?

Enneh, ik weet nog wel een mooie kawa te koop staan die op 25kw gezet kan worden O-)
Ja ik vond het wel heel leuk, en volgens mijn instructeur deed ik het geel goed, hij wou zelfs al slalommen oefenen, omdat het allemaal zo soepel ging :)
 
:W Moet eigenlijk een heleboel bijlezen, maar ga dat lekker niet doen.
Zal vast heel veel boeiends in hebben gestaan, maar dat neem k maar voor lief.

Heb super lekker gereden dit weekend. Gister een nieuwe bike opgehaald voor vriendlief een Ducati hypermotard 796. Hij is er super blij mee. Nu hopen op veel zon en mooie ritjes!!

Oja mijn bike staat hier dus mocht er weer eens een MACmeet zijn. K ben mobiel ;) . (niet vanavond. Ben al in de bankhangmode)
:W

Ducati hypermotard 796 :9~ waarom geen 1100?
 
Wat ontzettend balen zeg.. En een andere rijschool dan? 25 kw rijden als je zwaar mag is ook kut.
Die CB stond al op de laagste stand, dus dat was ontzettend balen.
Ik heb maar besloten om dit wel te doen dan, het is dit of niet rijden.
En dan maar 2 jaar op die CB van Dion rijden,(staat officieel ook nog op 25 :P) of een motor omkatten.
 
Goeieavond :W

Vandaag dan mijn 1e rijles gehad.
Eerst even met Dion en Sven en Kjell wezen touren, en daarna naar de rijschool.

Hier kwam het volgende probleem: Cbr verplicht mensen dat ze met beide voetpalmen bij de grond moeten kunnen, willen ze hun examen halen.

Ik kan op die CB niet met beide palmen op de grond komen. :( baalde dus mega.
Heb op verschillende motoren gezeten, maar allemaal met mijn tenen bij de grond. B|

Dus er waren 2 opties: 1 was geen les nemen, en 2 was op een 25kw lessen.

Nou ja omdat ik toch wil lessen, heb ik maar besloten om dan op 25kw te lessen. Het is gewoon niet anders.
Goed had 2uur gekregen als proef, dus met instructeur naar ijsbaan gereden en toen wezen lessen.

Ging goed volgens hem, heb beetje heen en weer gereden tot in zijn 3 en bochtjes en rem oefeningen gedaan.
Sven Kjell en Dion waren aan het einde nog even wezen kijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*O*
 
Die CB stond al op de laagste stand, dus dat was ontzettend balen.
Ik heb maar besloten om dit wel te doen dan, het is dit of niet rijden.
En dan maar 2 jaar op die CB van Dion rijden,(staat officieel ook nog op 25 :P) of een motor omkatten.


Ben ff bij mijn pa aan het bijlezen, maar wilde hier even op reageren...

Ik heb zelf gelest in Limmen bij Dixc Rijschool en hij heeft een lesmotor met verlaagde buddyseat. Daar heb ik zelf ook op gelest vanwege mijn lengte. Met examen uiteindelijk op een hogere motor afgereden, maar daar zeiden ze niets van terwijl ik net aan met mijn teentjes bij de grond kon komen :?

Misschien heb je er iets aan...

Ben er weer vandoor, denk dat ik maar ff een rondje ga rijden... btje in een |( bui
 
Die CB stond al op de laagste stand, dus dat was ontzettend balen.
Ik heb maar besloten om dit wel te doen dan, het is dit of niet rijden.
En dan maar 2 jaar op die CB van Dion rijden,(staat officieel ook nog op 25 :P) of een motor omkatten.
Ja dan moet het maar :)

Beter dan niks *O*
 
Ben ff bij mijn pa aan het bijlezen, maar wilde hier even op reageren...

Ik heb zelf gelest in Limmen bij Dixc Rijschool en hij heeft een lesmotor met verlaagde buddyseat. Daar heb ik zelf ook op gelest vanwege mijn lengte. Met examen uiteindelijk op een hogere motor afgereden, maar daar zeiden ze niets van terwijl ik net aan met mijn teentjes bij de grond kon komen :?

Misschien heb je er iets aan...

Ben er weer vandoor, denk dat ik maar ff een rondje ga rijden... btje in een |( bui
Ik snap het sowieso niet.. Wat een onzin |( raak met de r1 ook alleen met m'n tenen de rond aan
 
:^ Ik moet ook van de SPeen afstappen om 'm achteruit te duwen :')
ik ben zo blij dat ik dat niet meer hoef met mn R6 *O* Dat ding is gewoon te handelen *O*


Marjolein; als je wilt mag je bij de sbk ofzo wel ff op de R6 zitten.. kijken of hij voldoende verlaagd is? Hij is namelijk echt lekker laag en qua rijden maakt het niets uit. Ik kom volledig (HELE VOET) op de grond, ook al ben ik geloof ik iets langer.
 
Heugelijke mededeling, (naar aanleiding van gister :+ ) Heb een uitnodiging gehad voor een 1e sollicitatiegesprek in Amsterdam! *O* Nu maar hopen dat ik in het echt ook een goede indruk maak dat ze me willen hebben *D


Ik kan me niet voorstellen dat ze jou niet willen hebben..... veel succes :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan