Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
helaas zit het gebruikelijke hotel dat weekend al vol.
toch maar even verder zoeken dan, of zijn er mensen die bij voorbaat dan al een ander weekend willen.

ik heb sowieso al dat weekend vrij genomen omdat dan ook mn verjaardag samenvalt en eigelijk gewoon weg wil.

eventueel wat zoeken in luxemburg?

Ander weekend zoeken zou mij wel uit komen O-)
 
Maar vanaf 2012 is deze titel vrij overdraagbaar voor de eerste die onderuit gaat :Y
(nu maar hopen dat ik t niet ben :X O-) )

Ik ben geen kadidaat; ben in november vorig jaar al tegen de grond gegaan, en wil dat niet opnieuw doen, zeker niet met mijn nieuwe koplamp :N
 
helaas zit het gebruikelijke hotel dat weekend al vol.
toch maar even verder zoeken dan, of zijn er mensen die bij voorbaat dan al een ander weekend willen.

ik heb sowieso al dat weekend vrij genomen omdat dan ook mn verjaardag samenvalt en eigelijk gewoon weg wil.

eventueel wat zoeken in luxemburg?

Met mij hoef je wat dat betreft geen rekening te houden, ik weet toch nog niet of ik dát weekend mee kan of niet en hoe ik in mijn andere weekenden zit is onzeker, staat al veel gepland met de motor de komende tijd.
 
Helleuw allemaal! :W

Ik had heimweeeeeee. Dus heb weer een gsxf gekocht... *O* Maar nu een 600tje die goed in de paint zit *D
Dus... I am back 8-)
Heb hem sinds gister voor mn deur staan, dus weer blij als een klein kind *D
Buddyseat cover op de kop getikt, bezig met een onderkuip zoeken. Wil ook nog een undertail op maat maken, kentekenplaat houder is al besteld. Dan de velgen, onderkuip, cover en spiegels naar de spuiter, om alles wit te maken. Led knippers had ik van mn vorige f nog afgehaald, dus die gaan er morgen nog op. Verder alvast een flinke beurt geven. Nieuwe kettingset, nieuwe sapjes, remklauwen eraf en controleren. Net nieuwe accu met zuur afgevuld, die zit nu in de lader. En dan hopelijk al volgende week op pad (afgezien van het spuitwerk, dat is iets langere termijn visie ;) )

Zie hieronder mijn kat :9

[afbeelding]
JOYCE!! :)

Tijd niet gesproken :)
Rij je in ieder geval geen andermans auto aan in het begin van een ritje ;) haha
 
jongens (en meisjes)

ik had het idee om het paas weekend te gebruiken voor het jaarlkijkse uitje naar de eifel.
en uiteraard weer naar motorhotel am vulkanberg

zou dan 6-8 of 6-9 april worden.
mn vriendin gaat dan ook mee (met een echte motor :P.. najah tis geen supersport... :X )

heb in het (ex)-studenten rotterdam e.o. topic ook een oproepje geplaatst maar omdat daar weinig reactie op komt dacht ik laat ik hier eens wat mensen inlichten over de plannen.

dus, wie gaat er mee?
Probleem ik zit eigenlijk te wachten om weer op pad te worden gestuurd dus kan niet echt in de toekomst kijken -O-
Maar hou mij maar wel op de hoogte :)
 
ik zal ff verder zoeken naar een ander hotel in de eifel.
hoop dat er nog wel ergens plek is want paasweekend is natuurljik wel geliefd
 
ik zal ff verder zoeken naar een ander hotel in de eifel.
hoop dat er nog wel ergens plek is want paasweekend is natuurljik wel geliefd

Je zou hotel Maas in Lutzerath kunnen proberen; zit ik ook regelmatig; wel een leuke tent.

BTW: ik blijf even meelezen; misschien ga ik ook wel mee.

:W
 
Zo! Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een GSX F.. en wel een 600cc uit 1995. Hij staat nu nog even bij de dealer voor een opfrisbeurt na aankoop. Stationair ging niet helemaal lekker. Zodra het ding weer thuis is hoop ik meer te posten/vragen maar ook te helpen !
 
Heb maar een lijstje gemaakt wat er allemaal nog gedaan moet worden aan mijn F'je:

-kentekeverlichting fixen
- Stadlicht goed vastmaken (valt eruit bij wheelies e.d)
- remlicht schakelaar goed afstellen
- poetsen!!
- neutraal schakelaar fixen <-- pain in the ass?
 
Zo! Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een GSX F.. en wel een 600cc uit 1995. Hij staat nu nog even bij de dealer voor een opfrisbeurt na aankoop. Stationair ging niet helemaal lekker. Zodra het ding weer thuis is hoop ik meer te posten/vragen maar ook te helpen !
weer een gsx600f,mooi man,welkom.
 
ohwja en joyce, ik heb die onbderkuip nog wel maar hij was nog wel een beetje beschadigt he, ophangpunten zijn nog wel goed maar moet klein stukje polyester herstel worden voor het mooie, maaar gezien je toch nog wat gaat laten spuiten kan dat er wel bij denk ik.
 
JOYCE!! :)

Tijd niet gesproken :)
Rij je in ieder geval geen andermans auto aan in het begin van een ritje ;) haha


Nee idd :W :W :W
Euh... in 6 jr autorijbewijs is dat nog steeds mn enige auto ongelukje... en daar moest jij nou net bijzijn en het nu weer oprakelen... thanks he :P
Maar ook dat ben ik niet meer van plan om te doen hoor :+
Als je die nog hebt, laat maar weten in welke staat en wat je ervoor wilt hebben :)

Net even in het rommelhok gekeken, maar onderkuip niet gevonden helaas. Of al eens weggeven of weggegooid :$


Thanks voor t kijken iig :Y

@Flux, ik pb je even 8-)
 
EIFEL 6-8 ARPIL

515_eifel3.jpg


waarschijnlijk dit hotel (gixxer-san heeft er goede ervaringen mee)
http://www.hotel-maas.de/index.php?site=kontakt&lang=nl&fsize=n0.0

who's in:

-flux
-nephthys (sabrina aka flux zn chick)
- gixxer-san
- wijx

- dirtdiver (ovb)
- bramc (ovb?)
- johan1984 (ovb)
 
Laatst bewerkt:
Nee idd :W :W :W
Euh... in 6 jr autorijbewijs is dat nog steeds mn enige auto ongelukje... en daar moest jij nou net bijzijn en het nu weer oprakelen... thanks he :P
Maar ook dat ben ik niet meer van plan om te doen hoor :+Thanks voor t kijken iig :Y

@Flux, ik pb je even 8-)

waar blijft de pb dan?
 
miss lompe vraag hoor, maar ik hoor best veel over de eifel, kan iemand me uitleggen of dat een bepaalde route is of een gebied of een dorpje. zou er best graag eens een keer heenwillen als ik dat zo eens zie :)
 
miss lompe vraag hoor, maar ik hoor best veel over de eifel, kan iemand me uitleggen of dat een bepaalde route is of een gebied of een dorpje. zou er best graag eens een keer heenwillen als ik dat zo eens zie :)

het is een gebied in duitsland.
met hele mooie wegen en lekker hoogte verschil.

zowat de natte droom voor iedere motorrijder :P
 
EIFEL 6-8 of 9 april

[afbeelding]

waarschijnlijk dit hotel (gixxer-san heeft er goede ervaringen mee)
http://www.hotel-maas.de/index.php?site=kontakt&lang=nl&fsize=n0.0

who's in:

-flux
-nephthys (sabrina aka flux zn chick)

gsx-f topic (waar er nog maar weinig gsxf rijden :P)

-gixxer-san (ovb)
-dirtdiver (ovb)
-bramc (ovb?)
-wijx?



Nieuwe iniatiefnemer *O*
combinatie van nieuwe baan dus weinig vrije dagen en dat ik bezig ben met verhuisplannen
Gaan dit er helaas niet makkelijker opmaken.
Verhuizen is nog van veel dingen afhankelijk , maar wel aannemelijk.


Voorzichtig ovbtje voor me dus!
Heb je een deadline?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan