Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een drukte hier opeens...
Ik blijf niet slapen in Voeren.

Hoe laat worden we daar zat ochtend verwacht?

Ik vrees niet op die manier :P

Maar: Vertrek vanuit de verzamelplaats is iedere keer nog rond de klok van 09:00 uur geweest en aangezien we de eerste dag (maar) naar de Vulkaan Eifel gaan lijkt 't mij persoonlijk niet zo dat daar vanaf geweken gaat worden in negatieve zin (als in: Het is niet noodzakelijk om eerder te vertrekken).

Ough..... Vanuit Groningen is 't bést ver naar Limburg })
 
Laatst bewerkt:
  1. Blihi + 's avonds eten
  2. FastFriend + 's avonds eten
  3. Flooriz + 's avonds eten
  4. Eddytoo + 's avonds eten
  5. Flowergirl + 's avonds eten
  6. Leo DenHaag
  7. db-Tops + 's avonds eten
  8. kingcoder
  9. F800_rijder + 's avonds eten
  10. Crazy600 + 's avonds eten
  11. Ted + 's avonds eten
  12. Mar-MVAugusta GI-Jane
  13. Kevinsfanclub
  14. V FRed S + 's avonds eten

@GI-Jane, ben jij op tijd om mee te eten?~[/quote]
 
Ik ga een route maken die helemaal binnendoor gaat van de regio Driebergen-Zeist (mijn huis) naar het overnachtingspunt van vrijdag op zaterdag in België.

Reken op pure rijtijd van ca. 5,5 uur.

We kunnen MISSCHIEN even stoppen/verzamelen bij de Gulf, Monseigneur Borretstraat in Reek, maar de route is nog niet definitief.
 
He zeg .. Gaat hard zo ..... Als er meer als 14 zijn wat dan? Ik weet donderdag pas of ik officieel van die tweedaagse cursus af ben.
 
Dienstmededeling: ROUTES

De routes zijn te downloaden: ROUTES

Dit ZIP bestand bevat twee sets routes. Een voor de "oudere" Zumo's met 2015.40 NT kaarten. De routes kun je rechtstreeks naar je Zumo verplaatsen. Importeren op de Zumo 660 gaat zonder herberekenen, maar duurt enkele minuten. Geef de Zumo de tijd om te importeren, anders kan het mis gaan. Bedankt Fred voor het omzetten naar deze kaartversie :} .

Voor de nieuwere Zumo's zijn de routes gemaakt op kaartversie 2015.40 NTU. Je kunt het GPX bestand importeren in Basecamp, of rechtstreeks op de Zumo zetten. Importeren gaat snel (+/- 30 seconden voor de hele set), maar niet zonder "berekenen". Dit is echter geen "herberekenen". De routes wijzigen niet. Verder zijn alle routes voorzien van starttijden zodat ze op de juiste volgorde in de reisplanner staan.

Voor diegenen die al kaartversie 2016.10 NTU hebben: tja..... Importeren in Basecamp, routes omzetten naar tracks, alle shaping points verwijderen en de tracks overtrekken ;) Ik denk niet dat ik er nog aan toe kom dat te doen voor het weekend.
Routes voor 2016.10 NTU zitten ook in de ZIP file *O*

We starten dus in Jeugdherberg De Veurs. Aangezien dit iets verder zuidelijk is dan gebruikelijk is de heenreis wat korter dan in 2013. Wat mij betreft kunnen we dus om 11:00 10:00 uur in De Veurs vertrekken, zodat de niet-overnachters niet zover hoeven te rijden.

Er is geen route voorzien voor de mensen die alleen het tweede deel doen, hier was eerder in het topic geen animo voor. Wil je gezellig zijn, sluit dan aan bij de verbindingsroute vanuit Zur Post naar Badener Hohe! :+

Tot slot: De route van 31 mei, dat is de zondag na de feestavond, is bewust wat "saai" gemaakt en volgt de Moezel. De voorrijders zullen hier waarschijnlijk allemaal een iets andere invulling aan geven, of zelfs een heel andere rit gaan rijden, maar dat is afhankelijk van de stemming in de groep ;)

Veel plezier met importeren! Mochten er opmerkingen zijn, horen we het wel :N !

Oh ja, in de heenreis op 30 mei zit een tankstop na 85 km. Haal je dat niet meer, zorg dan dat je afgetankt bent. Deze tankstop zat eerst op 125 km, maar door veranderingen in de startlocatie is dat wat minder geworden ;)
 
Laatst bewerkt:
He zeg .. Gaat hard zo ..... Als er meer als 14 zijn wat dan? Ik weet donderdag pas of ik officieel van die tweedaagse cursus af ben.

We hebben sowieso 14 slaapplaatsen voor mannen en 7 voor vrouwen, dus als je een bh aan doet zal niemand vreemd opkijken en heb jij je slaappplekje

Oké Frank, jij kan plaatsjesdenken...
 
Ik ga een route maken die helemaal binnendoor gaat van de regio Driebergen-Zeist (mijn huis) naar het overnachtingspunt van vrijdag op zaterdag in België.

Reken op pure rijtijd van ca. 5,5 uur.

We kunnen MISSCHIEN even stoppen/verzamelen bij de Gulf, Monseigneur Borretstraat in Reek, maar de route is nog niet definitief.

Yesss

Lekkerrrrr... Extra dagje sturen binnendoor!

*O* *O* *O*
 
11 uur vertrekken? Je bent niet wijs! :(

Lekker om 9 uur vertrekken, als je niet aan de voorovernachting meedoet is dat je eigen (onverstandige) keuze.
De voorovernachting is hardstikke gezellig!
 
11 uur vertrekken? Je bent niet wijs! :(

Lekker om 9 uur vertrekken, als je niet aan de voorovernachting meedoet is dat je eigen (onverstandige) keuze.
De voorovernachting is hardstikke gezellig!


Onverstandige keus? Misschien een (onbedoelde) bewuste keus omdat het op het werk tegenzit oid.

En inderdaad de voorovernachting is altijd gezellig maar ik moet hem (zoals het er nu voor staat) voor het eerst overslaan i.v.m. werken op vrijdag tot een uur of 5. -O-

Ik kan dus nu nog geen beslissing nemen of ik vrijdagmiddag al land in Voeren. '(
 
Onverstandige keus? Misschien een (onbedoelde) bewuste keus omdat het op het werk tegenzit oid.

En inderdaad de voorovernachting is altijd gezellig maar ik moet hem (zoals het er nu voor staat) voor het eerst overslaan i.v.m. werken op vrijdag tot een uur of 5. -O-

Ik kan dus nu nog geen beslissing nemen of ik vrijdagmiddag al land in Voeren. '(
Met onverstandig bedoel ik dat het niet handig is al 2,5 uur op de motor te zitten en daarna nog een hele dag moet rijden.

Magoed, helaas kán het voor sommigen niet anders (of woon je niet zo heel ver weg van het startpunt).
 
Ik ga een route maken die helemaal binnendoor gaat van de regio Driebergen-Zeist (mijn huis) naar het overnachtingspunt van vrijdag op zaterdag in België.

Reken op pure rijtijd van ca. 5,5 uur.

We kunnen MISSCHIEN even stoppen/verzamelen bij de Gulf, Monseigneur Borretstraat in Reek, maar de route is nog niet definitief.

Aha, ja ik sluit graag aan in de buurt van de Reek.
 
Wil je gezellig zijn, sluit dan aan bij de verbindingsroute vanuit Zur Post naar Badener Hohe! :+
Zit daar ergens een punt in met een vaste locatie en een enigszins/ongeveer voorspelbare tijd? Iets als een lunchplek oid? Of wordt dat en route beslist?

Zie hierboven :+
 
Laatst bewerkt:
Zit daar ergens een punt in met een vaste locatie en een enigszins/ongeveer voorspelbare tijd? Iets als een lunchplek oid? Of wordt dat en route beslist?

Zie hierboven :+
ik ga zoals er nu uit ziet op dinsdag overnachten in vianden in het jeugdhotel en dan woensdag aanhaken bij de lunch van de verbindingsroute :P

Je zou mee kunnen rijden ;)
 
Ik ben 's ochtends nog 2 uur onderweg, moet vrijdag nog werken en dan de motor nog aankleden, dus 's avonds weg is dan niet echt een fijne optie.
Als dan om 10 uur het verhaaltje start en er groepen gemaakt zouden worden, hoef ik pas om 8 uur weg te rijden, is nog redelijk te doen. Maar als er dan nog mensen zijn die uit, en ik lees net in whatsapp ter apel of mogelijk het westen van het land moeten komen, zijn die nog wel even wat langer onderweg, en dus veel vroeger op :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan