Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het Ron. Vetrek zelf vrijdag naar het Thüringer wald tot en met maandag. Wat het weer betreft. :X :/ :N -O- :(
 
Maar het beste er van maken, en anders ergens lekker gaan zitten zeveren aan "den toog"
Enjoy en misschien valt het weer wel mee....
 
*O* Ongelooflijk, maar vandaag 670 km gereden en alleen In Nederland vanmorgen heel even wat miezer gehad. Prachtige route gereden.Topdag, nu hopen dat de rest ook mee valt
 
spuitwerk is klaar
moet nog wel ff gepolijst worden
foto`s zijn niet altijd even best.

niet teveel,niet te weinig ;)
 
@dartmaster85: ziet er super uit, vooral je velgen vind ik :9~

Geheel off-topic maar voor diegene die wel eens naar de Nürburgring rijden.
Op dit moment wordt/werd er een 24 uur race voor auto's verreden waarbij alle deelnemers op slicks starten totdat het begon te regenen en hagelen.......waarna de wedstrijd na een kleine 50 min. afgevlagd werd. :X
Je zou er maar in de omgeving zijn voor een weekendje met de twee wieler....... :o
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal ik lees hier al een tijdje mee en zoek soms ook wat op!
Dacht zal mezelf ff bekend maken!
full

Dat ben ik dus met mn blade!
 
hallo :W

Ik ben vorige week nog met de Fireblade de ring op geweest 8-)

Het was een spannend ritje met alle auto's die me loeihard voorbij knalden _O-
 
Laatst bewerkt:
Weet eigenlijk niet of het hier mag!

Heeft er iemand nog een van een cbr1000rr 2010 een leer bandje liggen van een duo sit?
Heb ik namelijk niet en wil er eigenlijk wel 1.

Alvast bedankt!
 
Bedankt allemaal voor de welkoms boodschap!

Cbron ik woon bij jou om de hoek!

Groetjes vanuit Uden
 
Ik zag het toen ik je profiel bekeek.😉
Werk ze, want het was vroeg dag voor je.....
 
Als je de gravering niet al te belangrijk vind zou ik ze hier bestellen:
Rem hendel beschermer HQ Racing
Voor zover ik kan zien is het exact dezelfde, alleen een heel stuk goedkoper...

Deze hebben wij erop zitten en doet zijn werk prima!

Ik sta op het punt om die te bestellen. Als ik er op dat linkje druk krijg ik het product te zien met de beschrijving dat het voor Ducati bedoeld is. Gaat het om een universeel ding waar ik ook op Honda SC59 kan monteren en of moet ik specifiek een Honda product kiezen? Alvast bedankt!
 
Beste afstand, veel plezier verder!!

Daar zat 220 km snelweg bij om achter het Ruhrgebied te komen. De zaterdag daar een mooie rondrit door het Thuringer wald gemaakt. 5 km natte weg gehad van een onweersbuitje dat ons schampte. Zondag helemaal droog binnendoor naar Koblenz gereden. Prachtige route. Over maandag zullen we het maar niet hebben. :( In verband met de verwachtingen meteen bij Koblenz de snelweg op gegaan. Tot Tilburg niet meer droog geweest. Dan ga je het ZOAB in Nederland wel waarderen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan