William Dunlop overleden

..Mike..

..Hailwood..
24 mei 2010
862
581
Rose Valley
Weet niet of dit hier moet staan maar er is weer een held verloren gegaan. -O-

full



William Dunlop overlijdt in trainingsongeval Skerries 100

'A tragedy beyond belief': William Dunlop dies following crash at Skerries 100 races - BelfastTelegraph.co.uk
 
Laatst bewerkt:
Triest, die hele familie Dunlop verongelukt.
Maar racen konden ze.
Op ziggo was de race docu "The Road".
 
Fuck nee he?! -O-

Was hij niet degene die de North West 200 won de dag nadat zijn pa overleed? R.I.P. kerel!
 
Fuck nee he?! -O-

Was hij niet degene die de North West 200 won de dag nadat zijn pa overleed? R.I.P. kerel!

Nee, dat was zijn broer Michael.

Ongeloofelijk triest van William. Een dochter en zijn vrouw ook nog zwanger.
En dan dodelijk verongelukken. Roadracing is fantastisch, maar het is bloedlink.
En Skerries is ook zo ontzettend smal.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat was zijn broer Michael.

Ongeloofelijk triest van William. Een dochter en zijn vrouw ook nog zwanger.
En dan dodelijk verongelukken. Roadracing is fantastisch, maar het is bloedlink.
En Skerries is ook zo ontzettend smal.

Thanks, had ik me dus vergist. Maar blijkbaar moet het zo zijn. Zo bizar en tegelijkertijd hield je er misschien stiekem ook al rekening mee.
 
Wat te denken van oma Dunlop ?

Beide zoons verloren ,ze wilde er ( in de Road docu ) niet bij stil staan om ook haar kleinkinderen te verliezen '( -O-

RIP William

full
 
Laatst bewerkt:
;( inderdaad, ken de docu; Oma Dunlop, wat maakt dat mens allemaal mee.

Maar racen zit de Dunlopjes gewoon in het bloed. Zal me niks verbazen als Michael gewoon doorgaat.

Rust zacht William.....
 
Meestal reageer ik niet op dit soort berichten: ik snap die mannen niet, ik begrijp ze niet. Het zijn helden, maar wel een apart soort helden zoals we dat hier nauwelijks kennen. De road racing sport is er ontzettend populair, dus wie ben ik om daar iets van te vinden?

Maar bij dit bericht maak ik een uitzondering. Mijn Hollands verstand zegt: op een gegeven moment snap je de hint toch wel dat je dit echt niet meer moet doen? Je ziet de mensen om je heen sterven, relatief onnodig. Niet alleen in je vriendenkring of bij concurrenten, maar ook in je eigen familie. Als je al vader bent, en er nog één onderweg hebt, is je eigen "hobby", of deze specifieke carrière, dan belangrijker dan de toekomst van je kinderen?

Voor de organisatoren, die "geschokt" zijn door een "tragedie": hoezo geschokt en hoezo tragedie? Dit is wat je organiseert. Levensgevaarlijke races die vooral interessant zijn omdat ze levensgevaarlijk zijn. De persberichten zitten in het draaiboek, niet voor de uitzonderlijkheid, maar omdat het gewoon is.

Mega toffe races, rijk aan geschiedenis en traditie. Ik kijk zo nu en dan, ik volg het via social media, en zo'n event bezoeken staat nog wel ergens op m'n bucket list. Respect voor de rijders en skills, rust in vrede William. Maar vooral: ik snap het niet, ik begrijp het niet, wie ben ik om er iets van te vinden.
 
Meestal reageer ik niet op dit soort berichten: ik snap die mannen niet, ik begrijp ze niet. Het zijn helden, maar wel een apart soort helden zoals we dat hier nauwelijks kennen. De road racing sport is er ontzettend populair, dus wie ben ik om daar iets van te vinden?

Maar bij dit bericht maak ik een uitzondering. Mijn Hollands verstand zegt: op een gegeven moment snap je de hint toch wel dat je dit echt niet meer moet doen? Je ziet de mensen om je heen sterven, relatief onnodig. Niet alleen in je vriendenkring of bij concurrenten, maar ook in je eigen familie. Als je al vader bent, en er nog één onderweg hebt, is je eigen "hobby", of deze specifieke carrière, dan belangrijker dan de toekomst van je kinderen?

Voor de organisatoren, die "geschokt" zijn door een "tragedie": hoezo geschokt en hoezo tragedie? Dit is wat je organiseert. Levensgevaarlijke races die vooral interessant zijn omdat ze levensgevaarlijk zijn. De persberichten zitten in het draaiboek, niet voor de uitzonderlijkheid, maar omdat het gewoon is.

Mega toffe races, rijk aan geschiedenis en traditie. Ik kijk zo nu en dan, ik volg het via social media, en zo'n event bezoeken staat nog wel ergens op m'n bucket list. Respect voor de rijders en skills, rust in vrede William. Maar vooral: ik snap het niet, ik begrijp het niet, wie ben ik om er iets van te vinden.

Zulke herkenbare gedachten, Mark. Ik begrijp je volkomen. Maar het blijft zo'n moeilijke materie. Ben bang dat simpele zielen als wij, die drive nooit zullen begrijpen.
 
Meestal reageer ik niet op dit soort berichten: ik snap die mannen niet, ik begrijp ze niet. Het zijn helden, maar wel een apart soort helden zoals we dat hier nauwelijks kennen. De road racing sport is er ontzettend populair, dus wie ben ik om daar iets van te vinden?

Maar bij dit bericht maak ik een uitzondering. Mijn Hollands verstand zegt: op een gegeven moment snap je de hint toch wel dat je dit echt niet meer moet doen? Je ziet de mensen om je heen sterven, relatief onnodig. Niet alleen in je vriendenkring of bij concurrenten, maar ook in je eigen familie. Als je al vader bent, en er nog één onderweg hebt, is je eigen "hobby", of deze specifieke carrière, dan belangrijker dan de toekomst van je kinderen?

Voor de organisatoren, die "geschokt" zijn door een "tragedie": hoezo geschokt en hoezo tragedie? Dit is wat je organiseert. Levensgevaarlijke races die vooral interessant zijn omdat ze levensgevaarlijk zijn. De persberichten zitten in het draaiboek, niet voor de uitzonderlijkheid, maar omdat het gewoon is.

Mega toffe races, rijk aan geschiedenis en traditie. Ik kijk zo nu en dan, ik volg het via social media, en zo'n event bezoeken staat nog wel ergens op m'n bucket list. Respect voor de rijders en skills, rust in vrede William. Maar vooral: ik snap het niet, ik begrijp het niet, wie ben ik om er iets van te vinden.

Helemaal met je eens!! Perfect omschreven wat mij betreft.
 
Ik vind het geweldig om te zien. En ik snap dat er mensen zijn die gewoon enorme risico' s nemen voor hun sport/passie. Maar voor de nabestaande is het wel heel erg triest. En oma Dunlop haar leven is natuurlijk wel behoorlijk verpest door deze sport.
 
Laatst bewerkt:
Treurig nieuws. RIP.

Over de zin en onzin van real road racing:
Ik vind dat je je daar niet mee mag bemoeien en ieder lekker zijn ding moet laten doen.
Er is al genoeg VERBOTEN!!!
 
Laatst bewerkt:
Treurig nieuws. RIP.

Over de zin en onzin van real road racing:
Ik vind dat je je daar niet mee mag bemoeien en ieder lekker zijn ding moet laten doen.
Er is al genoeg VERBOTEN!!!
:^

R.I.P William Dunlop

Ieder doet(als mogelijk) zijn ding in het leven ,dat heet vrijheid.
 
Eigen bericht aangepast, dit is geen plek voor bijdehante opmerkingen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn genoeg "anti" helden die 40 jaar lang met tegenzin hun brood verdienen. Achter een bureau of in de fabriek kankerend op hun bestaan....



Elke keer als je wakker wordt -je ff checked of er geen planken om je heen liggen- en op de motor stapt is er risico. Ook als een een 8,000km tochtje start waarbij je ook nog ff langs het eindstation voor Joey gaat.....


RIP William, Robert en Joey...

57b839c2a9313_17(2).thumb.jpg.dd330ffd834759960711b8094582913c.jpg





En de IOMTT? Gaan! Het is er fan tas tisch
 
Treurig nieuws. RIP.

Over de zin en onzin van real road racing:
Ik vind dat je je daar niet mee mag bemoeien en ieder lekker zijn ding moet laten doen.
Er is al genoeg VERBOTEN!!!
:^

Vooral zelf wegblijven als je het eng vindt, maar niet voor andere hun lol verzieken, omdat het niet in jouw straatje past, want dat is wat er gebeurd als " iedereen " zich zo uit. :N

Het is wel altijd confronterend en eeuwig zonde. Als ik er dan een positieve draai aan moet geven dan is zo iemand heen gegaan tijdens het uitvoeren van zijn passie. Als je dan moet gaan, dan maar zo denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan