Phil Read overleden

Bijlagen

  • Screenshot_2022-10-01-00-50-58-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2022-10-01-00-50-58-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    121,4 KB · Weergaven: 59
Heb hem op Assen zien rijden, ik was toen nog wel heel jong, maar kan me het geluid van z'n viertakt nog wel herinneren tussen al die tweetakten.
Prachtig 😊
 
Hoor het net kijkende naar Ziggo Race cafe. Heb de eer gehad hem regelmatig op Spa te zien rijden tijdens de Bikers’ Classics en hem daar ook mogen spreken. Wat een relaxte man. Hij heeft zelfs nog de horlepiep voor ons gedanst op zijn klompen en dat is dan weer vastgelegd op film. En zijn vriendin leidde me nog via hun pitbox naar de pitmuur om net op tijd de start van de gp 500 race te kunnen zien :}

Zal de op Spa gesigneerde helm met blanke laklaag er over nu nog meer koesteren. Zie hem nog staan trots achter zijn eigen merchandise standje. Good memories! Race In Peace Phil
 
Net even terug gezocht en gevonden: Phil en zijn vriendin achter hun standje de datum: 03-07-2011:

1665213162043.jpeg


Phil signeert mijn Arai NR5 die toen al wat jaartjes in de vitrine stond:



En Phil op zijn klompen met eigen livery:



Mooi om te zien hoe hij er zelf nog van genoot :Y

En hier dan de gesigneerde helm met blanke laklaag bovenin de vitrine:

1665213455833.jpeg
 
Hoor het net kijkende naar Ziggo Race cafe. Heb de eer gehad hem regelmatig op Spa te zien rijden tijdens de Bikers’ Classics en hem daar ook mogen spreken. Wat een relaxte man. Hij heeft zelfs nog de horlepiep voor ons gedanst op zijn klompen en dat is dan weer vastgelegd op film. En zijn vriendin leidde me nog via hun pitbox naar de pitmuur om net op tijd de start van de gp 500 race te kunnen zien :}

Zal de op Spa gesigneerde helm met blanke laklaag er over nu nog meer koesteren. Zie hem nog staan trots achter zijn eigen merchandise standje. Good memories! Race In Peace Phil
Ik heb ook vaak met hem lopen ouwehoeren, leuke kerel. Hij was trouwens niet altijd zo leuk, heeft ook wel mot gehad met Ferry Brouwer. Die zelf nu ook niet het zonnetje in huis is.
 
Ik heb ook vaak met hem lopen ouwehoeren, leuke kerel. Hij was trouwens niet altijd zo leuk, heeft ook wel mot gehad met Ferry Brouwer. Die zelf nu ook niet het zonnetje in huis is.
Ja dat geloof ik meteen. Heb zelf gewoon leuke herinneringen en blij dat ik alles bewaard / gearchiveerd heb. Maar ja ken ook het wk-verhaal met Bill Ivy. Zonder op zijn tijd een bad-ass motherfucker te zijn, wordt je geen meervoudig kampioen.
 
Laatst bewerkt:
Eddie stond regelmatig te knokken met baco's, kan me de beelden van Francorchamps nog levendig voor de geest halen.
True, maar da's toch weer anders in mijn ogen. Weten we nog Nieto vs Lodewijkx en later Spaan met wat Italianen? Toen sprake we er met z'n alle de grootste schande van natuurlijk.
Ik kan me van Eddie trouwens niet iets heugen op de baan t.o.v. concurrentie...nou is mijn geheugen ook niet meer optimaal zeg ik er gelijk bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan