MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
SV zal ook sportief zitten, maar ik hoef dan ook niet direct een tourmotor. Ik wil gewoon fatsoenlijk een weekendje Duitsland kunnen doen of zo, en dat kan niet op de Duc. Ik krijg iig vrij snel overal last van.

Supermotard dannnnnn
Dikke KTM ofzo! Superduke 1290 8-)
 
Wij kunnen sinds kort ook weer op de weg rijden, op een szr met afdrukken van xx stickers :-)
Mocht de agenda het eens toe laten probeer ik wel weer eens aan te haken.
 
SV zal ook sportief zitten, maar ik hoef dan ook niet direct een tourmotor. Ik wil gewoon fatsoenlijk een weekendje Duitsland kunnen doen of zo, en dat kan niet op de Duc. Ik krijg iig vrij snel overal last van.


Tja...
Ik kan je een multistrada 1000 dan wel aanraden in die prijsklasse
Ziet er niet echt vlot uit, maar na voorvork onderhoud en beurt 😁😁
Stuurt retestrak
Je mag gerust eens een rondje proberen
 
Laatst bewerkt:
Tja...
Ik kan je een multistrada 1000 dan wel aanraden in die prijsklasse
Ziet er niet echt vlot uit, maar na voorvork onderhoud en beurt 😁😁
Stuurt retestrak
Je mag gerust eens een rondje proberen

Met alle respect, maar het oude model multistrada vind ik een van de lelijkste motoren ooit gemaakt. :+ ;)

Sorry. :P
 
Met alle respect, maar het oude model multistrada vind ik een van de lelijkste motoren ooit gemaakt. :+ ;)

Sorry. :P
In motortjesland heeft "Mooi" geen ene fuk te maken met "lekker sturen", tenzij je een flinke zak geld meebrengt.

Of misschien anders gezegd: Mooi, lekker sturen, goedkoop; pick two!
 
SBK kitje op een SV zetten en ding doet het prima, vroegere kennis van me vond het de beste modificatie ooit aan zn SV voor comfort. Anders een V-strom 1000? weet je zeker dat je comfortabel zit.
 
V-strom voor modelletje 2004 en eerder heeft veel problemen met een "uitslagen" koppelingskorf als ik het mij goed kan heugen. Wellicht heeft de SV1000 hetzelfde.. goed om uit te zoeken alverens je overweegt een sv1000 te kopen.
 
Laatst bewerkt:
SBK kitje op een SV zetten en ding doet het prima, vroegere kennis van me vond het de beste modificatie ooit aan zn SV voor comfort. Anders een V-strom 1000? weet je zeker dat je comfortabel zit.

Klopt ten dele, been there done that
Doordat ik rechter op ging zitten was de plaats van de voetsteunen net ff wat te extreem dus ook een setje sv1000n voetsteunen gekocht, iets lager en minder ver naar achter
Evengoed steeds de neiging naar voren te schuiven omdat het zadel iets voorover leunt en vooraan smal is
Afijn, het stuurt wel veel gemakkelijker, maar dat doet een lelijke MTS1000 toch nog weer een heel stuk beter
 
Toch wel schrikken die ene keer per jaar. :P
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan