Algemeen TT Assen verzameltopic

ik zoek ook nog de paddock pasjes . :Y [ 2001 - 2008 - en alles na 2014 ]
full


ik weet niet als 1999 het eerste jaar van de pasjes is. of dat er daar voor ook al paddock pasje waren ? wie het weet mag het zeggen .
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tjeerd,
Laten we ff afwachten of Mike vandaag nog reageert, anders heb jij hem "gewonnen" ;)~[/quote]

Hoi Fazerman. ja primma ik wil er ook niet tuzzen gaan zitten dus laten we Mike even een weekje de tijd geven . dat lijkt mij wel zo eerlijk.
 
Kan, mag ook later hoor. Maar dan weet ik iig dat je er nog voor komt anders geef ik hem aan een ander.

Roy, beter laat dan nooit maar alsnog dank je wel voor de poster van mijn eerste TT bezoek *O*En ook nog gezellig even geouwehoerd :t
 
Een paar jaar geleden heb ik van Tjeerd wat Kevin Schwantz items over genomen. Waaronder 2 mooie tegeltjes die ik sindsdien in de vitrine had liggen. Van de week zei iemand spontaan: “Die moet je ophangen man!” Zodoende nieuwe ophanghaakjes gehaald omdat van een van de tegeltjes de oude los zat. En vervolgens opgehangen. Nog geen paar uur later hoor ik gerinkel met dit als resultaat:

1387051


'(

Ik weet nu weer waarom ik ze in de vitrine gelegd heb. Mocht iemand dit tegeltje nog ergens tegen komen, dan houd ik me aanbevolen.
 
Sinds lange tijd ook weer eens een bericht van mij. Omdat ik alleen maar pins spaar, heb ik niet meer elke week wat te melden. Maar nu wel weer: Dankzij Tjeerd heb ik nu ook de WK ijsspeedway pin Heerenveen 2019. Bedankt Tjeerd.
(en ik kijk uit naar een tegeltje uit 1993, wat zal je gescholden hebben.)
 

Bijlagen

  • WK IJsspeedway Heerenveen 2019.JPG
    WK IJsspeedway Heerenveen 2019.JPG
    146,4 KB · Weergaven: 4
dit is mijn TT assen speldje van 1980. [ maar het gebeurde wel vaker dat er in het zelfde jaar verschilende logo's zijn gebruikt.].
full

Hoi,

Ik denk dat de afgebeelde rijder Barry Sheene is. De afbeelding wordt naast de gele speld van 1980 ook gebruikt op:
- de zwarte speld van 1979;
- de zwarte patch vermoedelijk ook uit 1979 (?) ;
- het vlaggetje van 1976. Op de arm van de rijder is Suzuki af te lezen, en het rijdernummer komt overeen.
Zie foto's.

Vraag mij af of er een gele patch van 1980 bestaat die lijkt op het gele speldje. Hopende deze ooit te vinden. De speld van 1979 zoek ik ook nog.

20190603_201516.jpg
20190605_230526.jpg
 
Hoi,

Ik denk dat de afgebeelde rijder Barry Sheene is. De afbeelding wordt naast de gele speld van 1980 ook gebruikt op:
- de zwarte speld van 1979;
- de zwarte patch vermoedelijk ook uit 1979 (?) ;
- het vlaggetje van 1976. Op de arm van de rijder is Suzuki af te lezen, en het rijdernummer komt overeen.
Zie foto's.

Vraag mij af of er een gele patch van 1980 bestaat die lijkt op het gele speldje. Hopende deze ooit te vinden. De speld van 1979 zoek ik ook nog.

Bekijk bijlage 1399008Bekijk bijlage 1399009

Geprobeerd met de computer een patch te visualiseren die lijkt op de speld van 1980. Geen idee hoe het eruit moet zien en of deze wel bestaat...
3mogelijkheden.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan