hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heej ik wist niet dat dit topic bestond :)
Nuja ben dus ook Belg
Kom van Edegem (Antwerpen)
En rij op een gerenoveerde vx 800 ;)



full
Nakedbiker, laat wel een foto zien van de motor aub :Y






Sheldonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn werk aan de winkel :(

:+
 
Ja gelukkig nieuwjaar iedereen hier

En ja ik woon daar ja :) Hoe weet gij da mss? Waar woont gij dan mss?
En nen trx vind ik ook wel een zalig machien!

Hier een fotootje van wel een vuile VX

PC290001.JPG
 
Laatst bewerkt:
hallo iedereen en iedereen die zich pas aangemeldt heeft, laat ik beginnen met allen
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* EEN GELUKKIG NIEUWJAAR *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
te wensen.........
verder hoop ik echt dat deze topic gewoon gezellig blijft,
en dat de winter ons landje snel verlaat zodat we weer kunnen rijden,
al rijd ik heel het jaar door.....
laten we streven naar gezellige ritten samen en naar ons vele (niet)serieuze gezever van allen.
Dat 2007 een spetterd motorjaar mag worden.

Voor de nieuwe leden...... een foto van de moto MET plaat is een must,
aangezien we hier op een hollandse site zitten, moeten er ook echt alleen
maar actieve Belgen zijn...... een simpele foto met plaat is dus de oplossing,
(dit is overigens alleen maar om in het openingslijstje te komen, voor de rest is
iedereen hier van harte welkom......)


@gixxerfreak: dit weekend staat vast :Y
@katoh 74: je blijft het flikken })
 
Laatst bewerkt:
Ok Sheldon de band ligt al klaar voor je maar ga wel maar weinig thuis zijn dit weekend maar dat is geen probleem (kan wel iemand ander hier jou die band geven ;) )
Heb weer mijn wielen in mijn sm gezet met vers rubber (zelf velgen uitgehaald/ingezet) maar nu gaat mijn achterrem niet meer :? _O-
Toch nog ff naar de garage rijden :P
 
Voor de nieuwe leden...... een foto van de moto MET plaat is een must,
aangezien we hier op een hollandse site zitten, moeten er ook echt alleen
maar actieve Belgen zijn...... een simpele foto met plaat is dus de oplossing,
(dit is overigens alleen maar om in het openingslijstje te komen, voor de rest is
iedereen hier van harte welkom......)

Oké dan, als mensen me zelfs weten wonen, zou ik denken bewijs genoeg, ;) , maar voor de bureaucraten onder ons :P

hier één met nummerplaat

PC290003NUMMERPLAAT.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heej ik wist niet dat dit topic bestond :)
Nuja ben dus ook Belg
Kom van Edegem (Antwerpen)
En rij op een gerenoveerde vx 800 ;)

Welkom Nakedbiker

je bent vanaf vandaag officïeel in het lijstje belandt,
het duurde even.... maar dan heb je ook wat.
Het gaat idd niet erom dat wij je kenteken kunnen lezen,
maar er gewoon één hebben.......
Wel veel plek zo..... om je MF sticker op te plakken })


wie wat hoe waar , welke winter ? :P Het was goed weer om rond te bollen , ideaal om het jaar goed in te zetten :]

eigenlijk heb je helemaal gelijk..... welke winter......
Als dit de winters van tegenwoordig zijn, dan verkoop ik m'n auto :}


~~
Mooie fiets :Y en nu Sheldon [afbeelding] wakker krijgen |(


je maakt er echt een sport van....... :9
 
Laatst bewerkt:
Ja gelukkig nieuwjaar iedereen hier

En ja ik woon daar ja :) Hoe weet gij da mss? Waar woont gij dan mss?
En nen trx vind ik ook wel een zalig machien!

Hier een fotootje van wel een vuile VX

[afbeelding]

Wel ik woon ook in Edegem, nl in de Joe Englishlaan (zijstraat van de Drie Eikenstraat) en ik heb je VX zien staan toen ik bij kennissen op bezoek was. Ik heb er toen nog even bewonderend naar gekeken want ik heb nog nooit een VX met upsd gezien. Wat voor upsd is het? Heb jij die zelf geplaatst?

@iedereen: de beste wensen voor 2007!!!
 
Laatst bewerkt:
Wel ik woon ook in Edegem, nl in de Joe Englishlaan (zijstraat van de Drie Eikenstraat) en ik heb je VX zien staan toen ik bij kennissen op bezoek was. Ik heb er toen nog even bewonderend naar gekeken want ik heb nog nooit een VX met upsd gezien. Wat voor upsd is het? Heb jij die zelf geplaatst?

Ja alles zelf gedaan, enkel de pin heb ik in de balhoodplaat laten persen, kan ik zelf niet. Binnekort krijg ik nog een nieuwe kroonplaat, deze nu is niet zo goed. (is opgelast en twee gaten in geboord)
Het is een USD van een gsxr1100 van 94
 
Welkom Nakedbiker

je bent vanaf vandaag officïeel in het lijstje belandt,
het duurde even.... maar dan heb je ook wat.
Het gaat idd niet erom dat wij je kenteken kunnen lezen,
maar er gewoon één hebben.......
Wel veel plek zo..... om je MF sticker op te plakken })eigenlijk heb je helemaal gelijk..... welke winter......
Als dit de winters van tegenwoordig zijn, dan verkoop ik m'n auto :}


~~je maakt er echt een sport van....... :9




:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :+
 
Ja alles zelf gedaan, enkel de pin heb ik in de balhoodplaat laten persen, kan ik zelf niet. Binnekort krijg ik nog een nieuwe kroonplaat, deze nu is niet zo goed. (is opgelast en twee gaten in geboord)
Het is een USD van een gsxr1100 van 94

Wat was het kostenplaatje van deze mod? Merk je echt het verschil tussen die upsd en de conventionele vork?
Bij de volgende MF Belgenmeeting kunnen we mss samen oprijden... Wanneer is die volgende meeting eigenlijk? :)
 
Het kostenplaatje :) genoeg voor een arme student als ik (die zijn geld toch alleen maar in zijn motor steekt) De USD 600 euro, wiel laten poedercoaten 50 euro, as erin laten persen en kroonplaat 250 euro, stalen remleidingen 90 euro - oude vork verkocht 100 euro, oude remschijf verkocht 35 euro, spatbord 45 euro. Komt op 810 euro, maar is nog wel meer in werkelijkheid hoor. Je komt te weten dat de rollagers niet meer zo goed zijn en dat kost ook wat, nieuwe band vooraan enz...
Maar ik merk het verschil heel hard! De oorspronkelijke vork was veel te slap, zowel qua vering als qua buigstijfheid. Als je een lange bocht met een redelijke snelheid nam, voelde je de benen echt meegeven. Bij een put in de baan, sloeg de vering helemaal dicht vooraan. En ik had maar één schijf met twee zuigers. Nu twee schijven met elks 4 zuigers. Wel een verschil! En het is nu een 17" wiel ipv 18", stuurt dus net wat scherper!

En we kunnen idd samen oprijden! Wanneer die meeting is zou ik begot niet weten.
 
Laatst bewerkt:
Wat was het kostenplaatje van deze mod? Merk je echt het verschil tussen die upsd en de conventionele vork?
Bij de volgende MF Belgenmeeting kunnen we mss samen oprijden... Wanneer is die volgende meeting eigenlijk? :)

Eens aan Sheldon vragen :Y

Sheldonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lap hij :z weer :(



:+
 
Eens aan Sheldon vragen :Y

Sheldonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lap hij is weer superactief :)

:+





*O* we want meeting *O*

dat is nu nog een beetje te vroeg, de eerste meeting zal in de lente zijn, dan ontwaken de meeste uit hun winterslaap, en is een grotere opkomst gegarandeerd :Y

en zoiets wordt ook uitgestippeld door MrSoul, die altijd fantastisch actief is in die dingen, maar die nu erg veel afwezig is hier -O-

MrSoul..... hopelijk voel je jezelf geroepen om in het nieuwe jaar weer flink aanwezig te zijn
 
Laatst bewerkt:
toch niet alle belgen zijn mooi-weer rijders é? mss een korte winterrit met veel koffies onderweg?
Heb ik vorig jaar ook gedaan, dan wel met groep van 20 hollanders, juist over de grens. Was wel leuk!
 
toch niet alle belgen zijn mooi-weer rijders é? mss een korte winterrit met veel koffies onderweg?
Heb ik vorig jaar ook gedaan, dan wel met groep van 20 hollanders, juist over de grens. Was wel leuk!

idd.... niet alle belgen zijn mooi weer rijders, maar net als vandaag ben ik van Zeebrugge naar Brugge gegaan, binnendoor via Sijsele naar Eeklo en terug naar Heist,

totale gespotte motorrijders 1 -O-

dus animo zal niet zo groot zijn wel voor de koffie :9~
 
kleine groep is ook gezellig :) met 5-6 man ofzo
ergens eind januari? Of mss eens horen bij die hollanders of ze dit jaar weer een Koude-Klauwe rit doen. Hehe :) Kunne we aansluiten ofzo, was vorig jaar boven turnhout te doen.
Maar enkel belgen zou praktischer zijn :) moet ge niet heel de tijd zo bekakt praten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan