Gelijkvormigheidsattest Suzuki GSX-S750, vraagje voor de Belgen onder ons

Dylan750

MF'er
24 sep 2019
67
90
Loenhout
Hallo mede motorliefhebbers.

Enkele weken geleden heb ik een 2019 Suzuki GSX-S750 gekocht ter vervanging van mijn 2009 Suzuki SFV-650.

Ik heb hierbij gekozen om zelf naar de keuring (België) te gaan om de prijs een stuk te drukken.
De moto heeft 2600km en staat volledig origineel dus ik dacht, wat kan er misgaan.

Vrijdag is het zover dus ik ging gisteren de papieren nog eens controleren, en ik merkte hierbij op dat de tekst op mijn gelijkvormigheidsattest scheef gedrukt staat.
Heb ik dus helemaal niet gemerkt toen ik de moto kocht, enkel het chassisnummer gecontroleerd.
Het logo van Suzuki staat wel recht op het papier, en het is ook geen kopie want dat zou je meteen zien aan het logo en de stempel van de Suzuki garage, alsook de witte randen rondom het papier die er nu niet zijn.

GVA Suzuki.jpg


Hebben jullie dit al eens meegemaakt?
Ik begin me namelijk zorgen te maken dat ze hierover moeilijk gaan doen op de keuring vrijdag...
Vorige eigenaar zegt dat dit het originele is, al heeft hij zelf de moto nooit ingeschreven wegens 'te zwaar voor zijn vriendin'.

Alvast bedankt.

Dylan
 
oo ooowh, die motor gaar de pers in !
Nou, voor ik een nieuw GVA ga aanvragen bij Suzuki wou ik eens horen wat hier de ervaringen zijn met de motorkeuring in België :P
Hopelijk vrijdag gewoon gekeurd zonder problemen en dan knalleeennnnn
 
Het moet origineel zijn,een kopie mag niet,dus als het echt een origineel is hebben ze geen reden voor afkeur.
Je zou voor alle zekerheid aan de dealer kunnen vragen of dit zeker een origineel is.
 
Gisteren het voorlicht afgesteld, stond op 10 meter afstand 75cm naar beneden gericht. Grenswaarden zijn 2.5 en 27.5cm in ons Belgenland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan