hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
binnenkort update'tje van de moto (sv650s)
vandaag andere olie in de voorvork gedaan en pre load adjusters erop
waarschijnlijk dit weekend led pinkers en echte xenon monteren 8-) 8-)
en dan nog monozitje en achterspatbord maar dat moet nog gespoten worden
ik hou jullie op de hoogte *O*
 
Ik rij in de winter nog regelmatig met de motor maar ik ga eerst geen 100 km doen voor ik aan een afspreekpunt ben. Als er ergens iets afgesproken word in de driehoek Antwerpen-Hasselt-Leuven wil ik gerust eens komen zien, maar anders ga ik ervoor passen denk ik.

@ Daxje
Ik heb onder het kerstverlof ook een echte xenonset op mijn gsxr gemonteerd en het licht dat je van die lamp krijgt is enorm.
xenon1.jpg

xenon2.jpg


Verder heb ik nog een andere uitlaat onder de motor gehangen. Ik heb hem nieuw in de doos kunnen kopen met bijna 30% korting t.o.v. de normale winkelprijs dus die kon ik ook niet laten liggen.
Laser%201.jpg

Laser.jpg
 
Ik rij in de winter nog regelmatig met de motor maar ik ga eerst geen 100 km doen voor ik aan een afspreekpunt ben. Als er ergens iets afgesproken word in de driehoek Antwerpen-Hasselt-Leuven wil ik gerust eens komen zien, maar anders ga ik ervoor passen denk ik.

@ Daxje
Ik heb onder het kerstverlof ook een echte xenonset op mijn gsxr gemonteerd en het licht dat je van die lamp krijgt is enorm.
[afbeelding]
[afbeelding]

Verder heb ik nog een andere uitlaat onder de motor gehangen. Ik heb hem nieuw in de doos kunnen kopen met bijna 30% korting t.o.v. de normale winkelprijs dus die kon ik ook niet laten liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie motor :Y *O* *O*
 
vind hem ook :9~ :9~
in het begin toen ik die standaard korte uitlaat voor het eerst zag vond ik het maar niks
maar die sportuitlaten zijn heel mooi
 
en borat
hoe is het nu met de kleine

Beter beter , bedankt om te vragen,
hij is terug naar huis gemogen 28 december en is nu bijna terug }) dezelvde })

toch effkens een paar stressmomentjes gehad hoor

jij bent ondertussen geweest naar fc-moto hé ,
was het de moeite? want ik heb nogeens zitten denken en als ik alles zo eens uitreken
pfff kzal nog aan zotten kosten komen dus mischien dat ik toch een rijd tot daar
ik heb nog nodig (en liever ginsteren dan vandaag :Y )
-een nieuwe helm (want met de vorigen heb ik een per totale gehad)
-botten ( die sidi vertigo zal ik kopen)
-een motorpak 1-delig of 2-delig (ik ben er nog niet echt uit)
-handschoenen

dus ik zal waarschijnelijk wel een beetje eurie's uitsparen als ik effe tot daar rijd zeker ?
wil je me anders eens een beetje info geven over die winkel ?

Greets Dj (Borat)
 
hij borat
fijn om te horen dat met de kleine alles in orde is.

als je wilt besparen is fc moto zeker een aanrader
het is zeker geen grote winkel
helmen zijn er wel allemaal te zien maar de pakken niet
maar alles wat je op hun site vind hebben ze ook werkelijk
ze hebben een magazijn aan de overkant van de straat
waar ene alles gaat halen zodat je kan zien en passen
en de prijzen zijn goed alleen zal dat nu iets duurder zijn met
de btw aanpassing die in duitsland gebeurd is
maar ook als jouw maat er niet bij is kan je het bij hun bestellen en sturen zij het na
dus je moet geen twee keer rijden.

als je nog vragen hebt hoor ik het wel
 
Bedankt

...dus ik zal waarschijnelijk wel een beetje eurie's uitsparen als ik effe tot daar rijd zeker ?
wil je me anders eens een beetje info geven over die winkel ?
Als je reeds weet welke maat en welk model van pak je wilt kan je vooraf een mailtje sturen naar FC-Moto en dan leggen ze het reeds klaar (als het in stock is, als het niet binnen is rij je niet voor niets tot daar). Als je daar een hele uitrusting koopt kan je de eigenaar vragen of hij geen prijs voor je wilt maken. Dan doet hij vaak nog een stuk van de aangeduide verkoopprijs af.

Ik heb mijn helm daar ook gekocht. Bij GSM in Beringen vroegen ze toen nog bijna 800€ voor mijn helm (Suomy Extreme Flowers) en bij FC-Moto heb ik hem voor 450€ kunnen kopen. Door 60 km verder te rijden heb ik 14.000 Belgische frank bespaard, en dat is dan alleen maar voor één helm. Als je een hele uitrusting in één keer koopt bespaar je nog veel meer.
 
Laatst bewerkt:
Als je reeds weet welke maat en welk model van pak je wilt kan je vooraf een mailtje sturen naar FC-Moto en dan leggen ze het reeds klaar (als het in stock is, als het niet binnen is rij je niet voor niets tot daar). Als je daar een hele uitrusting koopt kan je de eigenaar vragen of hij geen prijs voor je wilt maken. Dan doet hij vaak nog een stuk van de aangeduide verkoopprijs af.

Ik heb mijn helm daar ook gekocht. Bij GSM in Beringen vroegen ze toen nog bijna 800€ voor mijn helm (Suomy Extreme Flowers) en bij FC-Moto heb ik hem voor 450€ kunnen kopen. Door 60 km verder te rijden heb ik 14.000 Belgische frank bespaard, en dat is dan alleen maar voor één helm. Als je een hele uitrusting in één keer koopt bespaar je nog veel meer.~[/quote]

dat is waar maar wel niet als het op de site al afgeprijsd staat
heb da ook gevraagd maar da van mij was al 43% afgeprijsd
dus meer deed ie er niet af.

en wat vind jij van gsm?
 
Ik rij in de winter nog regelmatig met de motor maar ik ga eerst geen 100 km doen voor ik aan een afspreekpunt ben. Als er ergens iets afgesproken word in de driehoek Antwerpen-Hasselt-Leuven wil ik gerust eens komen zien, maar anders ga ik ervoor passen denk ik.

@ Daxje
Ik heb onder het kerstverlof ook een echte xenonset op mijn gsxr gemonteerd en het licht dat je van die lamp krijgt is enorm.
[afbeelding]
[afbeelding]

Verder heb ik nog een andere uitlaat onder de motor gehangen. Ik heb hem nieuw in de doos kunnen kopen met bijna 30% korting t.o.v. de normale winkelprijs dus die kon ik ook niet laten liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]

monsterman :W
 
bij deze een foto'ke van m'n nummerplaat zoals aangevraagd ;)
[afbeelding]

*O* Welkom Reeva *O*
vanaf nu officiëel opgenomen in de lijst,
dit voelt toch wel beter ....toch :+

@ Gixxerfreak: zoals ik al eerder zei, zou ik dit weekend komen, het zal wel morgen zijn, dus ik hoop dat je de koffie klaar hebt staan. :W
 
en wat vind jij van gsm?
Ik heb bij GSM buiten de motorjas en -broek van mijn vrouw nog niet veel gekocht. Ze hebben er echt zoveel kleren en helmen hangen (voornamelijk Richa en Revit) dat het eerder lijkt dat je in een kledingswinkel binnenstapt dan dat je in een motorwinkel komt.
Telkens ik in de buurt kom spring ik wel vlug even binnen, net zoals ik ook bij Felix&Jos doe dat 2 km verder is, maar er iets kopen doe ik niet veel.

Hallo Duc.
Heb jij nog MZ-stickers liggen thuis?



Zijn er trouwens nog MF-Belgen die net zo gek zijn als ik om morgen deel te nemen aan de Nieuwjaarsduik in Oostende?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er trouwens nog MF-Belgen die net zo gek zijn als ik om morgen deel te nemen aan de Nieuwjaarsduik in Oostende?


ach wat is gek, het zal morgen boven de 10 graden worden, dus echt koud is het niet, maar ik doe het niet hoor..... beetje bang van water B|


Zet mij ook maar in de startpost, ik ben van Vl-br r-en rijd op de 3 schatjes hieronder die niet doorstreept zijn


:? :? euh..... Sjool..... je staat er al een paar maanden bij |(
 
Laatst bewerkt:
ach wat is gek, het zal morgen boven de 10 graden worden, dus echt koud is het niet, maar ik doe het niet hoor..... beetje bang van water B
De luchttemperatuur mag dan wel 10 graden zijn, het water is hoop en al 6 graden warm (of koud, het is maar hoe je het bekijkt).
 
*O* Welkom Reeva *O*
vanaf nu officiëel opgenomen in de lijst,
dit voelt toch wel beter ....toch :+

@ Gixxerfreak: zoals ik al eerder zei, zou ik dit weekend komen, het zal wel morgen zijn, dus ik hoop dat je de koffie klaar hebt staan. :W
Ok :)
Ben nu wel juist weg om te gaan werken en kom pas thuis rond 19u/19u30 -O-
Maar je mag er gerust achterkomen leg de band nu al apart voor je ;) zodat iemand anders hier hem aan jou kan geven *D
 
Zeg jongens, eens even polsen of er animo is voor een winterritje (op voorwaarde dat het niet gevaarlijk glad is ofzo) eind januari, in de driehoek Antwerpen-Brussel-Leuven of erronder: Tongeren-Sint-Truiden-Leuven ofzo.
En iemand die daar mooie toertjes weet? Ik weet wel dat je in Tongeren zo van die plakaatjes kan volgen. Dus das mss een optie. Laat maar wat horen.
 
Zeg jongens, eens even polsen of er animo is voor een winterritje (op voorwaarde dat het niet gevaarlijk glad is ofzo) eind januari, in de driehoek Antwerpen-Brussel-Leuven of erronder: Tongeren-Sint-Truiden-Leuven ofzo.
En iemand die daar mooie toertjes weet? Ik weet wel dat je in Tongeren zo van die plakaatjes kan volgen. Dus das mss een optie. Laat maar wat horen.



Ok laat maar iets weten :]
 
Zeg jongens, eens even polsen of er animo is voor een winterritje (op voorwaarde dat het niet gevaarlijk glad is ofzo) eind januari, in de driehoek Antwerpen-Brussel-Leuven of erronder: Tongeren-Sint-Truiden-Leuven ofzo.
En iemand die daar mooie toertjes weet? Ik weet wel dat je in Tongeren zo van die plakaatjes kan volgen. Dus das mss een optie. Laat maar wat horen.

ik zal wel komen als het niet te glad is, en als het weer het een beetje toelaat,
ik zal zeggen maak even een nieuwe topic bij "wat is waar te doen", de mensen zullen daar wel op reageren......
ik zou je graag willen helpen met een route uit te stippelen, maar gezien de drukte op mijn werk heb ik daar geen tijd voor nu, zeker niet voor eind januari.
Dus als je een leuke route weet of een bestaande route....
stel het voor......
maar zoals ik er nu over denk zal het animo niet al te groot zijn....
plaats hier anders ook ff de link naar die topic, dan zal ik hem in de beginpost zetten...


@ Gixxerfreak: ik zal rond een uur of drie bij je zijn, staat de koffie dan klaar???
 
Zeg jongens, eens even polsen of er animo is voor een winterritje (op voorwaarde dat het niet gevaarlijk glad is ofzo) eind januari, in de driehoek Antwerpen-Brussel-Leuven of erronder: Tongeren-Sint-Truiden-Leuven ofzo.
En iemand die daar mooie toertjes weet? Ik weet wel dat je in Tongeren zo van die plakaatjes kan volgen. Dus das mss een optie. Laat maar wat horen.

mss iets later? medio februari? Heb namelijk nog examens tot eind januari maar zou wel graag meerijden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan