OCC look-a-like's helpen Baksteen op 3 wielen !! *O*

Overigens.... wij hadden zo'n 135 foto's, ik heb iedereen in de openingsreply gemaild ( adres zoals bij M-F bekend ) en (mij bekende) stelletjes over het algemeen maar 1 keer.

Verder iedereen BCC omdat ik niet heb uitgevogeld wie z'n mailadres allemaal eventueel verborgen heeft staan en aangezien ik zelf ook nogal heel erg pietje precies ben wie ik wel of niet persoonlijke gegevens vrijgeef dus allemaal maar blanco gemailt.

Iemand vergeten ??
Even mailen, krijg je alsnog de link en het wachtwoord !! :)

Ken ik je niet..... kun je mailen wat je wil, krijg je niks......:P
 
Laatst bewerkt:
1
Hij stuur eigenlijk best relaxt..... op de bochten naar links zijn wel vrij zwaar, ik heb het idee dat ik het stuur regelmatig 20 graden verder draai dan dat het voorziel meegaat :X O-) :X Brug zou welkom zijn :X
2
Optrekken in een (lange doorlopende) bocht naar links id helemaal " not done".
Maar bij +/- 80 km nauwelijks correctie nodig *O* :}
3
Ik stond vanmiddag bij een pauze wel even te kijken of m'n achterwiel aan het doorzakken was... maar de motor stond gewoon iets scheef, was ik nog niet aan gewent :X :P

1
Bij scherpe hoeken gas minderen halverwege of zelf achterrem beetje pakken. Werkt leuk. :Y
2
Da's normaal. ;)
3
Ik ben wel eens gestopt omdat ik dacht dat ie door de schoorstangen aan het zakken was ofzo. Bleek de weg daar ontzettend schuin af te lopen. :o
 
GEWELDIG jongens en meisjes :} :} :} Hulde.

Hoewel ik ook een super (en zeer vermoeiend) weekend heb gehad, vind ik het nog steeds erg jammer dat ik er niet bij was.
Maar wellicht wordt zoon dag nog een keer herhaalt, dan moet ik maar heel erg me best doen om er bij te zijn. :Y


@Baksteen; is het goed dat ik je vanavond ook even een mailtje stuur voor de foto-link? ;)
 
en er word al driftig foto's gekeken, zie ik... :+

Nee, operatie niet geslaagd. :N
Niks an. :X
full


Hoezo wezenloos grijnzen? _O-
 
Laatst bewerkt:
Iig ben ik ook aangestoken door de ruilhandeltoestanden en gaat het plan om de Vetter Wind Jammerkuip om te bouwen tot voorkant van het bakkie de diepvries in.
Bachus bleek 'm te kunnen gebruiken en wat anders kan ik doen dan 'm dan aan dat doel te besteden ;)

Ik heb net een gratis kuipje gevonden, af te halen in Dronten. :Y

Hier iemand animo? :)

full
 
Overigens.... wij hadden zo'n 135 foto's, ik heb iedereen in de openingsreply gemaild ( adres zoals bij M-F bekend ) en (mij bekende) stelletjes over het algemeen maar 1 keer.

Verder iedereen BCC omdat ik niet heb uitgevogeld wie z'n mailadres allemaal eventueel verborgen heeft staan en aangezien ik zelf ook nogal heel erg pietje precies ben wie ik wel of niet persoonlijke gegevens vrijgeef dus allemaal maar blanco gemailt.

Iemand vergeten ??
Even mailen, krijg je alsnog de link en het wachtwoord !! :)

Ken ik je niet..... kun je mailen wat je wil, krijg je niks......:P

Ah ik heb er nog geen gekregen hoor kan dit nu dan.
 
Ik denk dat de kentekenplaat maar van de motor afgaat naar dat grote zwarte vlak, achterzijde Bakkie...
Die rechthoek...lijkt wel... een.....baksteen.. :? :X :? :?

is een mooi plekkie om de MF logo te schilderen :Y


Ik heb voor dat grote legevlak maar een camonetje gehangen(val ik nog minder op)
 
Ah ik heb er nog geen gekregen hoor kan dit nu dan.


:?

is wel verstuurt, naar het hotmailadres dat ik je profiel ingevuld staat :Y, stuur mij anders even een mail vanaf het adres waar je het hebben wil :)





is een mooi plekkie om de MF logo te schilderen :Y


Ik heb voor dat grote legevlak maar een camonetje gehangen(val ik nog minder op)

De kentekenplaat is inmiddels verhuist naar dat grote vlak.... ziet er dermate niet uit dat ik t daar maar laat zitten :P
nog een klein lampje als kentekenplaat verlichting en ik krijg er nog niet eens gezeik mee ook :P
 
1
Bij scherpe hoeken gas minderen halverwege of zelf achterrem beetje pakken. Werkt leuk. :Y

Gaan we straks maar eens uitproberen, woon-werk gaat ie nu volop voor ingezet worden, kan ik mooi oefenen, veel bochtjes en rotonde's... }) :P




Ik heb net een gratis kuipje gevonden, af te halen in Dronten. :Y

Hier iemand animo? :)

[afbeelding]

ooohhww....... ziet er goed uit.... :X |( :X.... NEEEEEEE.e.e.e.e..e........ ik wil niet...niet...niet....








Wacht even, ze leest mee... :X O-)
 
Laatst bewerkt:
~De kentekenplaat is inmiddels verhuist naar dat grote vlak.... ziet er dermate niet uit dat ik t daar maar laat zitten :P
nog een klein lampje als kentekenplaat verlichting en ik krijg er nog niet eens gezeik mee ook :P


Mag je officieel je nummrplaat op het bakkie knopen?

Ik meen me te herinneren dat iemand op BOT 6 daarover aan het informeren was geweest bij de RDW, maar geen duidelijk antwoord kreeg. :?
 
Baksteen, als je voor die schokbrekers etc. nou eens gaat buurten bij Joost Woesthoff, zit lekker in de buurt en heeft een zooi liggen. Span meenemen dan weet ie meteen in welke budgethoek hij het moet zoeken _O- _O- .
 
Mag je officieel je nummrplaat op het bakkie knopen?

Ik meen me te herinneren dat iemand op BOT 6 daarover aan het informeren was geweest bij de RDW, maar geen duidelijk antwoord kreeg. :?

dat weet ik niet, niet nagekeken nog, ga ik vanmiddag wel ff naar op zoek O-) :P




Baksteen, als je voor die schokbrekers etc. nou eens gaat buurten bij Joost Woesthoff, zit lekker in de buurt en heeft een zooi liggen. Span meenemen dan weet ie meteen in welke budgethoek hij het moet zoeken _O- _O- .

Yep, goed plan !!


Maar t span meenemen... als je ziet hoeveel aandacht ie heeft gehad..... dat ding is onbetaalbaar !!
 
Laatst bewerkt:
Mag je officieel je nummrplaat op het bakkie knopen?

Ik meen me te herinneren dat iemand op BOT 6 daarover aan het informeren was geweest bij de RDW, maar geen duidelijk antwoord kreeg. :?

even heel snel bekeken...


Artikel 5.4.1

Motorfietsen moeten voldoen aan de volgende eisen:

a. het voertuig moet in overeenstemming zijn met de op het voor het voertuig afgegeven kentekenbewijs en in het kentekenregister omtrent het voertuig vermelde gegevens;

b. het identificatienummer moet op een vast voertuigdeel zijn ingeslagen en moet goed leesbaar zijn;

c. het merk of de fabrieksaanduiding moet aanwezig zijn;

d. de kentekenplaat moet zijn voorzien van het in artikel 5 van het Kentekenreglement voorgeschreven goedkeuringsmerk en moet deugdelijk aan de achterzijde van het voertuig zijn bevestigd;

e. het kenteken moet goed leesbaar zijn en de kentekenplaat mag niet zijn afgeschermd.



aan de achterzijde voertuig..... Nu nog op zoek naar de definitie van voertuig en hoe een zijspan gezien word. Ik denk zo 1,2,3 dat mijn motor op zich als het voertuig word gezien en de zijspanbak gewoon als aanhangsel. Dus of het geheel als voertuig gezien kan / mag worden... gaan we uitzoeken }) :P



Ik voldoe iig ruimschoots aan de verlichtingeisen :




Artikel 5.4.52

Zijspanwagens, verbonden aan een motorfiets, moeten zijn voorzien van:

a. een richtingaanwijzer aan de voorzijde en een richtingaanwijzer aan de achterzijde indien de motorfiets in gebruik is genomen na 31 oktober 1997;

b. een achterlicht;

c. een stadslicht indien de motorfiets in gebruik is genomen na 31 oktober 1997;

d. een remlicht indien de motorfiets in gebruik is genomen na 31 oktober 1997;

e. een niet-driehoekige rode retroreflector aan de achterzijde van het voertuig.



+




Artikel 5.4.58

1. Zijspanwagens, verbonden aan een motorfiets, mogen zijn voorzien van:

a. een stadslicht, indien het voertuig in gebruik is genomen voor 1 november 1997;

b. richtingaanwijzers , indien het voertuig in gebruik is genomen voor 1 november 1997 en waarschuwingsknipperlichten;

c. een remlicht, indien het voertuig in gebruik is genomen voor 1 november 1997;

d. een witte retroreflector aan de voorzijde van de zijspanwagen, indien het voertuig in gebruik is genomen voor 1 november 1997;

e. een ambergele retroreflector aan elke zijkant van de zijspanwagen;

f. een parkeerlicht aan de verst van de motorfiets verwijderde zijkant van de zijspanwagen, indien het voertuig in gebruik is genomen voor 1 november 1997.

2. Zijspanwagens,verbonden aan een motorfiets die in gebruik is genomen voor 1 november 1997, mogen zijn voorzien van extra witte retroreflecterende voorzieningen aan de voorzijde, extra rode aan de achterzijde en extra ambergele aan de zijkanten van het voertuig.


:)
 
@ Baksteen ik heb mijn profiel aangepast met ander e-mail adres.

Probeer nog eens dan mischien ,bedankt alvast.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan