3 x 1200cc

bert111

MF veteraan
21 feb 2002
6.153
435
Lendelede West -Vlaanderen
Dit WK met enkele vrienden ( 3x zijspan en 2 solo motoren ) tussen Besançon en Valorbe , dan enkele dagen Morvan , goed hoor .

Kawasaki ZXR1200 - BMW K1200GT - Triumpf 1200 Tiger
IMG-20230415-WA0001.jpg
 
Morvan is - naar mijn mening - één van de meeste mooie stukken van frankrijk om te rijden. en vooral heel erg rustig.
 

Bijlagen

  • 20200624_082914.jpg
    20200624_082914.jpg
    357,1 KB · Weergaven: 57
  • 20200624_082946.jpg
    20200624_082946.jpg
    328,1 KB · Weergaven: 60
  • 20200720_083455.jpg
    20200720_083455.jpg
    318,7 KB · Weergaven: 62
  • 91861120_1845592188910798_1808630472310259712_n.jpg
    91861120_1845592188910798_1808630472310259712_n.jpg
    327,8 KB · Weergaven: 61
slechte straten , smal , bochtig en vol gaten ...
dat vindt mijn XRV650 allemaal prima. Je hebt gelijk omtrent de staat van de wegen, wat ik bedoelde is dat het een best wel desolaat gebied is, je kan er uren motorrijden zonder een levende ziel tegen te komen. dat heeft iets apart. En, ome agent kom je er ook zelden of nooit tegen, en laat dat nou toch ook wel een groot voordeel zijn. het gas kan er nog behoorlijk op. en daar houden we ook van
 
dat vindt mijn XRV650 allemaal prima. Je hebt gelijk omtrent de staat van de wegen, wat ik bedoelde is dat het een best wel desolaat gebied is, je kan er uren motorrijden zonder een levende ziel tegen te komen. dat heeft iets apart. En, ome agent kom je er ook zelden of nooit tegen, en laat dat nou toch ook wel een groot voordeel zijn. het gas kan er nog behoorlijk op. en daar houden we ook van
daar heb je gelijk in , voor dood is het daar dood ... en daar het verlof was , is er heeeel veel gesloten , ze zijn allemaal in verlof ... om een restaurantje te vinden ...
 
Genoeg is leuk maar meer is soms nog leuker.
Ik heb een K1200r en een K1300r, de 13 is veel soepeler en vloeiender waardoor je gemakkelijker nog harder gaat.
En het gaat echt heel hard.
 
Genoeg is leuk maar meer is soms nog leuker.
Ik heb een K1200r en een K1300r, de 13 is veel soepeler en vloeiender waardoor je gemakkelijker nog harder gaat.
En het gaat echt heel hard.
zoals je zegt , kan nooit koppel en of PK genoeg hebben met een zijspan :]
en een k1200/1300r is ook al weer 40-50 kg lichter dan een GT ... en ook hier , een motor kan nooit licht genoeg zijn :)
 
buis is er altijd al geweest hoor , bouwer wou mij een buis door de zijpanbak trekken en dat wilde ik niet
Ah, omdat hij op een andere foto niet staat.

Ik snap je bezwaar, ik had het echter persoonlijk zelf wel mooier gevonden denk ik.
 
Ah, omdat hij op een andere foto niet staat.

Ik snap je bezwaar, ik had het echter persoonlijk zelf wel mooier gevonden denk ik.
heb je gelijk in dat hij op andere fotos niet staat , maar als ik hem opgehaald heb in Frankrijk heeft hij mij tussen neus en mond gemeld
dat het misschien beter was om toch nog een schoor te plaatsen door de bak omdat de " driehoeken " tussen motor en bak aan de kleine
kant waren , en dat wou ik niet ...dus ben ergens de week nadien terug opgereden naar F en hij heeft het mij opgelost zoals het nu is ... buiten
het poederlakken van de steun , heb ik zelf moeten laten doen , was al een hele opgave , s'morgens op naar F , de steun gemaakt en s'avonds
terug lol

PS , het deel naar het balhoofd is op zijn conto te schrijven , ik wou hem gewoon van de motorsteun naar de andere kant ...
 
Technisch is een schoor dwars door je bak wel ideaal. Maar voor de passagier minder. Ik zou in dit geval een boog van links naar rechts over de bak gemaakt hebben en daar een losse schoorstang op. Gewoon voor het esthetische.
 
Terug
Bovenaan Onderaan