Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben jij Amerikaans ofzo? :P


LOL, fortunately NOT. vlaamscher als geboren te geweest geworden zijnde in Aalst kan het al niet denk ik ;) niet iedereen kan perfect zijn, looooool.

ma soit...

voor de rest praat ik graag wel is een mondje engels, of typen of whatever... niet dta het op iets zal slaan, maar kan dan toch doen alsof ;) plus... liever zo dan dat ik frans zo goed zou kunnen... zou moeten in dit belgenland maar nee... engels ligt dichter bij het "tweedetaalzijn" dan frans... of duits... deutsch... die schweinehunde, loool. da kan ik nog minder... anyhow...


voor zover de zoveelste zevermodus...

wel nog een anekdote van vandaag: kijk in de brievenbus, zie ik daar nen brief van de motorzaak... (effe nie bij naam noemen, loool) k zeg, aha, miss reclame ofzo of kortingsactie... bleek er een boete in te zitten, met mijn kopie derbij van mijn pas en het bewijs dat ik met een mx250 vervangmotor had gereden die dag... boete was voor het inhalen van een file auto's waar een niet onderbroken witte streep stond... 150euro's...

allemaal goed en wel, maar... op het tijdstip van gebeuren was ik al lang weer met men eigen motor aan het rijden die avond die ik net had opgehaald... toch maar direct naar de garage gereden met de vraag om het eens te checken... en blijkt dus toch dat er een vergissing geweest was. niet dat ik die dag nie heb rondgereden maar bleek nummerplaat van een andere vervangmotor van hen te zijn dus... it wasn't me... (al een chance... men eigen boetes wil ik zeker betalen maar... nie als ik er zelf nie bij was, looool) deed er mij trouwens aan denken dat 150euro belachelijk veel is om naar het rood licht te rijden naast een hoop auto's waar meestal dus een niet inhaalsstrook is...
en bij mijn weten is het een actie die veel motorrijders zoiezo wel doen... al was het maar om geen idioot in u achterste te krijgen aan de lichten als iemand in u weg hebben te zitten voor u ;)

auto's moet ge achter u laten, lol...

ach ja... was een excuus om efkes naar mechelen en terug te sjeesen, lol
 
Gisteren mijn nieuwe remschijven vooraan laten steken, alle Andy is geweest daar ik centjes moet verdiene om ze te betalen. (waarvoor dank aan Andy)

Dus moeten nog ingereden worden, maar valt mij nu al op dat ze hard remmen, het echte bijten doen ze nog niet, maar zacht beginnen en druk opbouwen })

En ze zien er nog goed uit ook, zal nog foto volgen.

En vooral nu trilt de voorkant nietmeer bij hevig remmen (vorige schijven waren krim |( )
 
Gisteren mijn nieuwe remschijven vooraan laten steken, alle Andy is geweest daar ik centjes moet verdiene om ze te betalen. (waarvoor dank aan Andy)

Dus moeten nog ingereden worden, maar valt mij nu al op dat ze hard remmen, het echte bijten doen ze nog niet, maar zacht beginnen en druk opbouwen })

En ze zien er nog goed uit ook, zal nog foto volgen.

En vooral nu trilt de voorkant nietmeer bij hevig remmen (vorige schijven waren krim |( )

Ik heb dat ook dat ze trillen bij het remmen :?

Bij hoge snelheden remmen, dan trilt het zeer licht maar duidelijk voelbaar aan een hoge frequentie.

Bij traag remmen en tot stilstand komen heb ik altijd dat het op het laatste in schokjes gaat.

Ook als ik aan lage snelheid rijd hoor ik m'n schijven in tussen pozen tegen m'n remblokken schuren.

Zoiets: ssshh sshhh sshhhh shhh sshhh shhh ( If you know what I mean :+ )

Zou dat kwaad kunnen?
 
Gisteren mijn nieuwe remschijven vooraan laten steken, alle Andy is geweest daar ik centjes moet verdiene om ze te betalen. (waarvoor dank aan Andy)

Dus moeten nog ingereden worden, maar valt mij nu al op dat ze hard remmen, het echte bijten doen ze nog niet, maar zacht beginnen en druk opbouwen })

En ze zien er nog goed uit ook, zal nog foto volgen.

En vooral nu trilt de voorkant nietmeer bij hevig remmen (vorige schijven waren krim |( )


zeg Kim, hoe spreken we eigenlijk af de maandag :?
 
hmm ben al enkele weken op dit forum

en nu pas zie ik da der ook ne draad is voor belgen =/

aangenaam :+

hallo Grom, en welkom tussen je landgenoten,
mocht je in het lijstje willen,
vertel dan waar je huis woont,
en plaats een piccie van je moto....
we zijn benieuwd :W
 
cbr125rvd4.jpg

tis een machien, maar of ge het moto wilt noemen weet ik nie :P

hmm mijn bed slaapt in Ham, Limburg :+
 
Ik heb dat ook dat ze trillen bij het remmen :?

Bij hoge snelheden remmen, dan trilt het zeer licht maar duidelijk voelbaar aan een hoge frequentie.

Bij traag remmen en tot stilstand komen heb ik altijd dat het op het laatste in schokjes gaat.

Ook als ik aan lage snelheid rijd hoor ik m'n schijven in tussen pozen tegen m'n remblokken schuren.

Zoiets: ssshh sshhh sshhhh shhh sshhh shhh ( If you know what I mean :+ )

Zou dat kwaad kunnen?



zijn da onlangs geinstalleerde neiuwe remblokken? en t is zoiezo normaal da die blokken wat aanslepen, zeker in het begin... moet da een beetje bezien als een kussentje tussen u schijf en u zuigers die altijd licht zachtjes aangedrukt is. u wiel maag daarentegen wel nie vastzitten als ge der aan draait ;)

en af en toe is goe doorremmen en de remmen op temperatuur laten komen voor een optimale remkracht. (een van de redenen waarom achterremmen nogal is durven piepen: nooit echt op bedrijfstemperatuur en dan verglaast da bovenste laagske gewoon... ma das weer iets anders...)
 
[afbeelding]
tis een machien, maar of ge het moto wilt noemen weet ik nie :P

hmm mijn bed slaapt in Ham, Limburg :+


t heeft twee wielen en t rijdt op naft... in ieder geval een gemotoriseerd voertuig ;)
en wettelijk gezien ook ne moto...
hehe
schoon kleurstelling trouwens, alhoewel ik eerder voor volledig zwart zou gaan ;)

enjoy n welcome
 
ik wou ofwel ne blauwe ofwel ne witte

maar da blauw vond ik persoonlijk nie zo geslaagd in de winkel

dus toch maar de witte in de garage gezet
 
[afbeelding]
tis een machien, maar of ge het moto wilt noemen weet ik nie :P

hmm mijn bed slaapt in Ham, Limburg :+

*O* Welkom Grom *O*
een honda 125 is ook een motor hé,
er zitten hier verscheidende 125 rijders,
niets mis mee,
en zoals eerder gezegd, mooie kleurstelling :9~
you're on the list :Y

hier enkele 125 cc rijders:
McHayez Lo-Reninge (west-vlaanderen)vespa 125
gaiiin poperinge (west-vlaanderen)suzukiTS125r
LemmyV Ieper (west-vlaanderen) honda cbr125
.:Husky:. (oost-vlaanderen) XT 125 X
MeXion Aalst (oost-vlaanderen) Honda cbr125r
gerly Maldegem (oost-vlaanderen) yamaha dragstarxvs125
faithindidi Stekene (oost-vlaanderen)Honda cbr125
robbemito lier (antwerpen)caviga mito 125
Sebastian°69 Wilrijk (antwerpen) Honda CBR125 repsol
Gloin Honda CBR125
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat ook dat ze trillen bij het remmen :?

Bij hoge snelheden remmen, dan trilt het zeer licht maar duidelijk voelbaar aan een hoge frequentie.

Bij traag remmen en tot stilstand komen heb ik altijd dat het op het laatste in schokjes gaat.

Ook als ik aan lage snelheid rijd hoor ik m'n schijven in tussen pozen tegen m'n remblokken schuren.

Zoiets: ssshh sshhh sshhhh shhh sshhh shhh ( If you know what I mean :+ )

Zou dat kwaad kunnen?

zeg Gloin,
waarom vind ik jou niet terug in de openingslijst???
 
zijn da onlangs geinstalleerde neiuwe remblokken? en t is zoiezo normaal da die blokken wat aanslepen, zeker in het begin... moet da een beetje bezien als een kussentje tussen u schijf en u zuigers die altijd licht zachtjes aangedrukt is. u wiel maag daarentegen wel nie vastzitten als ge der aan draait ;)

en af en toe is goe doorremmen en de remmen op temperatuur laten komen voor een optimale remkracht. (een van de redenen waarom achterremmen nogal is durven piepen: nooit echt op bedrijfstemperatuur en dan verglaast da bovenste laagske gewoon... ma das weer iets anders...)

Nee, het zijn nog altijd de originele remblokken. Dat van dat aanlopen wist ik, maar hij loopt dus deels aan, in schokjes. Zowieso vind ik het niet zo erg, zolang hij maar goed remt das het belangrijkste.
 
hmm ben al enkele weken op dit forum

en nu pas zie ik da der ook ne draad is voor belgen =/

aangenaam :+

WELKOM Grom :W Knappe bike

Vandaag effe spanning in't huishouden, ons madam vindt boete in de brievenbus. Ik vrees het ergste want had deze week soms goe de smaak te pakken :] }) maar bleek
een boete voor haar te zijn. Zondagmorgen geflitst met auto toen ze naar de bakker reed. Eens goe mee gelachen, ik maar knallen O-) en zij bingo :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan