Suzuki SV MegaMeeting Part deux

Het was weer fijn met al die brullende twins. En deze keer met zon *O* *O*

Heb wat foto's gemaakt, zie hieronder.

[pictures=motorstek,525]
 
Zo, iedereen weer veilig thuis hopen we.

Ja, leuk dagje zo :) Prima weertje, lekker eten en leuk praatje kunnen maken :)


Heb alleen maar 2 foto's gemaakt :X Schande... Maar ja, de rest heeft natuurlijk 100den foto's gemaakt ;)

DSCF2541.JPG


DSCF2540.JPG
 
Was mijn eerste meeting, is zeker voor herhaling vatbaar. Weer was super, uitsmijter tante loes smaakte goed.

Mja originele demper klinkt toch nog wat te braaf heb ik vandaag gemerkte! :P Maar is gaan kijken naar iets anders.(andere uitlaat)
 
Laatst bewerkt:
Vond het helemaal super. Prachtig weer, leuke route. Organisatie was helemaal super! Superdank!!!

Nu maar weer even lekker bijkomen en mochten er nog leuke foto's op mij telefoon staan, dan zet ik ze nog even neer.

Grtz!
 
zodan... terugweg ging stuk voorspoediger... :P Cebera nog laten zien hoe je 'n invoegstrook hoort te gebruiken & dat je helemaal geen dure achterveer nodig hebt, om vreselijk hard een snelweg-splitsing te nemen... _O-

full
 
Wat een leuke dag was het! Heb het echt naar mijn zin gehad, maar ben nu ook bek af :P

En nu heb ik ook een gezicht bij Ed kunnen plaatsen. Wat een prachtige motor is die Bimota!
 
Wat een leuke dag was het! Heb het echt naar mijn zin gehad, maar ben nu ook bek af :P

En nu heb ik ook een gezicht bij Ed kunnen plaatsen. Wat een prachtige motor is die Bimota!


Dank je, was jammer dat ik de toertocht niet mee heb kunnen rijden.
 
Je had het ook nooit bij kunnen houden ;)


@ All, vond het gezellig. Morgen weer ? :W
Yep, mag ik dan weer met je vrouw in een bushokje zitten :Y

Damn was het koud vanmorgen... Jammer dat we daar geen foto van hebben... De mannen ( en vrouw ;) ) in het leer opeen gepakt in een kapot bushokje om warm te blijven _O-
 
Trouwens geen commentaar gekregen over eventueele pufjes uit m'n uitlaatje... Zal wel meevallen dan... Lekker laten zitten zo O-)
 
Waar waren jullie trouwens op de terug weg ? Hebben nog een rondje gedaan op het klaverblad, toen kwamen we later die blauwe SV tegen bij het tank station... Natuurlijk snel voorbij gereden O-)
 
Waar waren jullie trouwens op de terug weg ? Hebben nog een rondje gedaan op het klaverblad, toen kwamen we later die blauwe SV tegen bij het tank station... Natuurlijk snel voorbij gereden O-)

Wij zijn met Shift op "normale snelheid" naar huis gereden.... 25kw kon het in ieder geval niet bijhouden :]
 
Jah , van jullie wist ik het... MAar Remco reed mee op de A27.... ff dan ;) Je had trouwens nog een collega :Y Reed met die groene TL1000S
 
Terug
Bovenaan Onderaan