gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven PART2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zozo... Net thuis en denk dus niet dat ik het red om zo bij Safe te zijn om 20.30 uur... Ik ga zo nog wel een op de fiets kruipen en zal wel een rondje rijden, misschien kan ik nog wel ergens aanhaken ?! |( Wat ben ik toch weer hoopvol gestemd...

Maarreh... Welkom allemaal bij Part II !! Voor heel wat motorplezier in de mooiste streek van Nederland !!
 
haha part II })

Maarre ben te laat dus maar zal nog es kijken of er nog een verdwaalde 2 wieler rondhangt bij de safe !! 8-)

Het dingt rijd goed haha erg goed !!
 
<qoute>
ben er blij mee.........mooi ding man......zulke tassen zijn normaal best prijzig........heey maar IST jij mist de boot nu ook weer door werk.....ikke school....volgende week een keertje rijden??
</quote>

Ik wil volgende week zeker een keertje rijden. Ik kan op maandag dinsdag of vrijdag. Met Huts zou ik ook een keertje rijden samen met Capoeirist. Als we nou vlug een dagje prikken en met z'n allen rijden. Da's natuurlijk kei gezellig.
 
SH :( T SH :( T SH :( T....waarom moet dit nou weer gebeuren


:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Zaterdag trekt een onweersstoring langzaam van zuidwest naar noordoost
over het land. Er is veel bewolking en er zijn veel onweersbuien met
windstoten tot maximaal 35 knopen. Plaatselijk kan er veel neerslag
vallen die mogelijk voor overlast zorgt. de wind waait uit westelijke
richtingen en is zwak tot matig van kracht. De minimumtemperatuur wordt
een graad of 20 en de maximumtemperatuur wordt rond 25 graden.
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Het was weer VET vanavond!
full
 
Het was weer VET vanavond!
(Afbeelding)


Yep............................
Mooi rondje...........................
Hulde aan Joentjuhhhhhhhhhhhhh de voorrijder :} :} :} :} :} :} :} :}
Wie reed r trouwens achter Jeroen ?
Heeft diegene nog rubber gehapt van z'n bandjes of blijft t nu beter hangen ?
Kan het me nauwlijks voorstellen met die Pilot_Race :Y
 
was inderdaad weer leuk ritje volgene keer iets eerder vertrekken ;)
en foto's zijn goed gelukt gerran :}
maar wie was die man nu met die rode zx6r die er ineens bij was?
maar volgende keer mag weer iemand anders voorop rijden hoor :)
 
Die rode zx6r was ik. Ik wist niet dat jullie iets hadden afgesproken en haakte aan toen ik kwam kijken bij Safe. Het was een mooie rit, hopelijk heb ik jullie niet teveel opgehouden :)
 
Jammer was net te laat bij de Safe.......

Maar toch een leuk rondje gehad samen met Tijn en Michielleke !! })
 
was idd vet rondje, heb alleen 1 klein stukje rubber op mijn helm gehad....

terug weg over snelweg was ook wel tof vooral toen die audi ons inhaalde dacht ik echt dat het woute was omdat ie ons zo hard inhaalde, maar hij reed gelukkig door.


see you next time :]
 
Ja die audi zat achter mij te plakken en ik dacht precies hetzelfde dus ik meteen zakken en naar rechterbaan ik denk nu komt het balkje :::VOLG POLITIE::: maar dat gebeurde gelukkig niet O-)

Toen ie mij voorbij was maar weer op het gas gegaan :Y

Volgens mij was die audi een RS4/ S4 (min 300 pk) of iets dergelijks. Ding kwam igg erg goed vooruit en vond het wel leuk om met ons te spelen volgens mij.
 
Ja die audi zat achter mij te plakken en ik dacht precies hetzelfde dus ik meteen zakken en naar rechterbaan ik denk nu komt het balkje :::VOLG POLITIE::: maar dat gebeurde gelukkig niet O-)

Toen ie mij voorbij was maar weer op het gas gegaan :Y

Volgens mij was die audi een RS4/ S4 (min 300 pk) of iets dergelijks. Ding kwam igg erg goed vooruit en vond het wel leuk om met ons te spelen volgens mij.

Ik had ook willen spelen met die viespeuk !! :+ :Y
 
Tjongejonge.... Deze nieuwe topic zal wel zo vol zitten ?! :} Maar iedereen heeft gister dus een goeie avond gehad ?! Mooi toch.... Volgende keer allemaal tegelijk.... Maar dat zal wel goed komen !! Alpien heeft zekers een fiets om even drie keer omheen te lopen (rijden zal niet lukken, wat een geweld....) en bij te staan kwijlen....

Heeft de 'eerste' groep (hoe moet ik het anders noemen ?!) gister het ei van Ommel weer onveilig gemaakt ?! Zal me wel een feest zijn geweest ?! *O*
 
Het was weer VET vanavond!
(Afbeelding)

Hé, die brug ken ik.
Volgens mij zijn jullie door Den Dungen gereden, en ik zie dat jullie al hebben kennis gemaakt met:
"De Dungense Brug"
Als ik dat had geweten, was ik ook aangesloten....... ;) ;) Woon namelijk in Den Dungen City.

Gr.

Ps. idd mooie foto van de Brug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan