Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Red69 is een levensgenieeeeeeeeeeeter :Y :Y :Y :Y :Y

Mwohhhh

full
 
Jullie 600 biys posen ondertussen elkaar ook naar de kroon he..??

De een nog erger dan de ander :Y :Y

Stoer hoor *O*

Als iemand mij helpt met aan spullen komen, help ik iemand anders ook.
Ik wou altijd een cbr en d8t ook wel eens aan andere velgen maar na die prijzen denk je ook -O-
Mijn goeie voornemen was om te genieten van het leven, ik ben nogal zunig en ik woon thuis.En heb opzich een goed salaris voor een ventje van 21.Dus toen d8t ik mwa doe is gek,en dat ben ik nu aant doen :P
 
Las weer een stukje op motorfreaks over die idiote Biaggi....

De kogel is door de kerk, Max Biaggi zegt de MotoGP vaarwel en zal in 2006 uitkomen in de World Superbikes.
Biaggi zal in de World Superbikes uitkomen op de derde Alstare Suzuki.
"As all of you already know I've have been put in this terrible situation by Honda and therefore I won't participate at the 2006 MotoGP Championship."

Die laatste regel als reactie van hem... :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Wat is het toch een naar mannetje...het is altijd een ander zijn schuld
Wat vind ik het toch een ongelofelijke kaffer met een grote waffel.
Ik heb Melandri of Hayden ook niet horen klagen, met hetzelfde materiaal, maar nee "KEIZER BIAGGI" heeft weer wat te klagen....laat ie eens gas gaan geven sinds lange tijd in plaats van alleen maar praatjes te hebben.

Ik hoop dat ie grandioos faalt bij Suzuki...moge Troy Corser hem altijd het licht uit de ogen rijden }) :+ 8-)


full


Alleen zal meneer dan weer lopen te janken dat Corser toch weer iets beter materiaal krijgt. |(
 
Even een vraagje aan oa Marrio en Onewheel, hoe doen jullie het straks met de verzekering. Gewoon de aankoopprijs of incl accessoires? Ik zit nog een beetje in dubio aangezien het stiekem toch aardig oploopt.
 
je weet het he: alleen sms-en is nog verstandig!
:+

Helemaal gelijk Hannus....

En als de weg droog blijft, ga ik morgen naar Ten Kate toe..

Kun je je voorstellen, niet aan de telefoon, maar in levende lijve in de zaak

Het is nog veiliger om door een mijnenveld te lopen in Afghanistan :X :X :X
 
Even een vraagje aan oa Marrio en Onewheel, hoe doen jullie het straks met de verzekering. Gewoon de aankoopprijs of incl accessoires? Ik zit nog een beetje in dubio aangezien het stiekem toch aardig oploopt.

Denk dat ik het hele zwikkie verzeker....heb geen zin om voor een paar tientjes per jaar extra straks een hoop UPP spul mis te lopen indien er eens wat gebeurd.

Maar om heel eerlijk te zijn heb ik nog niet eens geinformeerd wat de verzekering gaat kosten, maar ach, lekker boeiend hahaha betaal nu iets van 43 euro per maand, en dan heb ik verzekerd tot 17500 euro (huidige liefje)...dus als dat naar 50 euri gaat...ach, dat kan er ook nog wel vanaf na al dat geshop O-)
 
Ik moet *D ook nog op wintersport. Twee keer zelfs.
3 maart een weekje naar Ischgl en dan 25-29 maart naar Sölden.

Toe maar zeg.....

Solden ben ik ook geweest een jaar of 3 geleden...erg lekker skieen, alleen soms wat te druk voor me bij de liften enzo. Ben er trouwens in juni nog doorheen gereden met de motor 8-) leuk om te zien hoe zo'n plekje dan uitgestorven is zolang er geen sneeuw ligt, je herkent het zowat niet terug ;)
 
hello, zal vlug eens wat foto's posten se, dan ben ik daar al vanaf, tis nu toch rustig hier :)

kunnen ook 'stomme' dingen tussenzitten maar neem ze er maar bij

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan