Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Heb je geen spiegels?

Nee, monteer ze enkel als ik een lange rit (Ardennen, Eifel, Nordschleife, ...) ga doen.

Ben nog wel op zoek naar redelijk van prijs zijnde plaatjes hiervoor, To be fast verkoopt die van Greggs maar 100,- eer je ze thuis hebt, is wat veel voor zoiets
 
Nee, monteer ze enkel als ik een lange rit (Ardennen, Eifel, Nordschleife, ...) ga doen.

Ben nog wel op zoek naar redelijk van prijs zijnde plaatjes hiervoor, To be fast verkoopt die van Greggs maar 100,- eer je ze thuis hebt, is wat veel voor zoiets


heb ze laatst op e-bay gezien, zwart met HRC erin gegraveerd. misschien wat voor je? moet je ff zoeken. ;)
 
Hey Kriz,

Mooie bike! Ben blij dat nog eens iets van u te kunnen lezen (Ik ben een namelijk een tevreden "klant" van u ;) )

Vraagje: welk tandwiel en ketting zitten er op je bike?

Groeten,

ps: men bike is nu binnen om men achterbrug te laten poedercoaten. Als je wil stuur ik je wel eens een foto wanneer ie klaar is!
 
Superfiets Kriz....zit er erg gelikt uit.

Ben zelf ook meer voorstander van de uitlaat recht achterin, maar dat mag de pret (en herrie }) ) niet drukken...Ik hoop je fiets te mogen aanschouwen en beluisteren bij de voorjaarsmeeting..!!

:} :} :}
 
Hoi Kriz die val blokken zijn die er ook in het blauw? en waar kun je ze kopen? volgens mij hoef je niets te veranderen aan de kuip toch? :]
 
Even een vraagje aan oa Marrio en Onewheel, hoe doen jullie het straks met de verzekering. Gewoon de aankoopprijs of incl accessoires? Ik zit nog een beetje in dubio aangezien het stiekem toch aardig oploopt.

Mijn optie, ik heb de accesoires voor ongeveer de helft mee verzekerd. Bji aankoop klets je er vaak nog wel wat af dus ga ik dat niet verzekeren ook al is het maar een paar euro.

full


Maatje heeft altijd gezegd verzekeren is voor arme mensen. Je moet zorgen dat je zoveel geld hebt dat je gewoon een nieuwe koopt als er wat gebeurt. Heeft makkelijk lullen, want hij heeft een boomgaard vol met geldbomen.
 
Laatst bewerkt:
schaamranden zijn niet van mij zalle (voor ik commentaar krijg
m'n Vlaams is ook niet meer wat het geweest is, dus: wat bedoel je Kriz? :?
(ik begrijp dat het om de zijkanten van je banden gaat en dat je de huidige toestand niet zelf hebt veroorzaakt, maar wilde toch even commentaar geven) ;)
 
Laatst bewerkt:
Wauw, ik ken nog iemand die de kwalificatie UPP verdient, Kriz! :}
Ontzettend mooie ketting/tandwielcombinatie, Pazzo hendels en voetsteunen zijn ook :} :} :}
 
Even een vraagje aan oa Marrio en Onewheel, hoe doen jullie het straks met de verzekering. Gewoon de aankoopprijs of incl accessoires? Ik zit nog een beetje in dubio aangezien het stiekem toch aardig oploopt.
Bladerummer, ik zou het maar als volgt doen:
als je je accessoires niet wilt verzekeren moet je dit specifiek op je polis laten vermelden, anders loop je het risico bij schade 'onderverzekerd' te zijn. Stel dat de Blade inclusief accessoires eur 20.000,- waard is en zonder accessoires eur 16.000,-, dan krijg je bij een schade van bijvoorbeeld eur 10.000 maar 16/20 x 10.000,- = eur 8.000,- uitgekeerd. En het is zoals degenen voor mij hebben vermeld vaak maar een kwestie van een paar euro meerpremie per maand. Wel kan door een oplopende cataloguswaarde de verzekeraar aanvullende preventie-eisen gaan stellen (zoals alarm, deugdelijke stalling, sloten etc.).
 
Bladerummer, ik zou het maar als volgt doen:
als je je accessoires niet wilt verzekeren moet je dit specifiek op je polis laten vermelden, anders loop je het risico bij schade 'onderverzekerd' te zijn. Stel dat de Blade inclusief accessoires eur 20.000,- waard is en zonder accessoires eur 16.000,-, dan krijg je bij een schade van bijvoorbeeld eur 10.000 maar 16/20 x 10.000,- = eur 8.000,- uitgekeerd. En het is zoals degenen voor mij hebben vermeld vaak maar een kwestie van een paar euro meerpremie per maand. Wel kan door een oplopende cataloguswaarde de verzekeraar aanvullende preventie-eisen gaan stellen (zoals alarm, deugdelijke stalling, sloten etc.).

In ieder geval goede afspraken maken met de tussenpersoon of verzekeraar wat je ook doet!!! En vooral op papier zetten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan