Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rij ook regelmatig rond in Nijmegen. Nu nog op een kawa ER500 lesmotor... :]
Over een klein maandje als het mee zit op mijn Soes GS500 *D
 
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:25 schreef duderuud het volgende:
Als het mooi weer is ga ik ook weer over de dijk knallen tussen Nijmegen<->Ochten!

Die heb ik VAAK gereden....heb er weer zin in!

Daar kom ik ook regelmatig. Heb een hele leuke route vanuit Veghel via Haps en Groesbeek naar Nijmegen. Dan de Waalbrug over en :9~

[me]Joris denkt dat er meerdere van die route genoten hebben :P [/me]
 
Ja hoor van die route heb ik ook genoten alleen staan ze daar wel erg vaak met een gunnetje.......Dus daarom genoten..... '(
 
zoiets?

Is de route die ik graag rijdt... ben je wel een middag zoet mee maar als er weinig verkeer is (zoals altijd) kun je je daar lekker vermaken.
Een groot stuk ervan is in de buurt van Nijmegen heheheh...

Ik woonde tot een paar weken geleden in zaltbommel, dan was het meestal zaltbommel-pannerden en weer terug of de andere kant op...
Misschien ben ik al eens iemand van jullie tegen gekomen? Ik rijdt op een zwart/zilvere mille uit 99, dito spidi-pak en Barros-replica.... ken haast niet missen... dat zeg ik! ... ken niet :)

Hey, dan doe ik wel mee!
('k kom niet uit Nijmegen, maar uit Groenlo, maar da hindert toch nie!?)
 
Daar kom ik ook regelmatig. Heb een hele leuke route vanuit Veghel via Haps en Groesbeek naar Nijmegen. Dan de Waalbrug over en :9~

[me]Joris denkt dat er meerdere van die route genoten hebben :P [/me]
Haps, daar heb je idd een paar mooie bochten liggen!!

Kom daar zelf ook vaak. Rond Nijmegen is altijd mooi rijden en lekker dichtbij.

Als ik van school (Arnhem) kom ga ik ook vaak door Nijmegen.
 
Trouwens na de Waalbrug bij Nijmegen er meteen af en dan kun je de dijk bijna helemaal tot Arnhem volgen. Das ook :9~ In het weekend is het wel vaak druk, maar door de week :]
 
Nee...ik stelde voor toen op de meeting om dezelfde kunstjes te doen maar dan precies andersom qua persoon ;)

Nog niet, maar ik heb vorige week wel mijn eerste wheelie gemaakt, als je het wheelie mag noemen... Hij kwam aardig omhoog, een metertje ofzo, maar ook netzo hard weer omlaag... Arian durfde nog niet op het stuur te gaan zitten, zelfs niet gewoon achterop, zwak he!!! ;)
Wel netjes op het (afgesloten) oefen terrein van Arian natuurlijk! :)

*Sorry voor of toppic*
 
Op donderdag 31 oktober 2002 18:02 schreef kim 1983 het volgende:Wel netjes op het (afgesloten) oefen terrein van Arian natuurlijk! :)
Waar heeft ie een oefen terrein voor nodig :?
Hij kan toch al alles :?

Vond die stunts echt :9~
 
Trouwens na de Waalbrug bij Nijmegen er meteen af en dan kun je de dijk bijna helemaal tot Arnhem volgen.

[offtopic]
Moet je toch eens uitleggen hoe jij via de dijk langs de waal in de buurt van Arnhem komt... :?
Arnhem ligt aan de Rijn... :? :+
Hoewel het richting zaltbommel zeker wel een mooi stukkie sturen is! :]
[offtopic]
 
Woon ook in Nijmegen, en rij vaak met Malfuntion door de regio.
Gisteravond ook nog even in de stromende regen, en even een paar flinke plassen opgezocht. Die mensen in hun koekblik zullen wel gedacht hebben.Twee idioten in dit weer en gewoon lol hebben :+
 
Maak sinds een maand ook de weg onveilig (woon-werkverkeer). Moet ook regelmatig in het centrum zijn en dan is een motor wel handig.
Ben in de weekenden een beetje rondom Nijmegen de (snel-)weg aan het verkennen.
 
Waar heeft ie een oefen terrein voor nodig :?
Hij kan toch al alles :?

Vond die stunts echt :9~

Alles? Nog geen vertical wheelies met de wheeliebar an de grond, nog niet stapvoets wheelien, geen rondjes en achtjes wheelien... En dat is allemaal mogelijk, er zijn er echt die dat kunnen... Nog genoeg te oefenen dus! Ook ik kan nog niet alles (met mn gezicht naar voor op de steuntjes aan t voorwiel e.d.), en pleur er liever op dat oefenterrein af als op de openbare weg...

Op vrijdag 01 november 2002 19:41 schreef Dolledries het volgende:
hier nog een kawa rijder uit de buurt van nijmegenen wel uit millingen... kom er regelmatig voor m'n werk zwarte zx6r see you


:] :p

Uit Millingen? Hmm... das toevallig, daar heb ik ook 17 (te) lange jaren gewoond...
 
Cool!
Genoeg MF'ers bij mij in de buurt! (Duderuud moet ook nog een keer langskomen :) )
Woon nu in Elst en ga naar Arnhem verhuizen.
Ik heb nog geen motor of rijbewijs maar dat gaat volgend jaar wel goedkomen! :}

Hoe vinden jullie klaverblad Ressen?
 
Laatst bewerkt:
Ik woon nog in Nijmegen, alleen niet lang meer.
Maar werk er nog wel.
Alleen in de winter ga ik niet rijden met mn motor, te koud en gewoon zonde.
 
KUT !

Veel politie.
Veel hobbels.
En die klote vangrails :(

Kerel uit Valburg was daar gepakt en was het zo zat dat ie het circuit op ging ipv de openbare weg.

Staan ze daar wel eens motorrijders op te wachten?

Over de dijken kan je idd wel lekker vlammen! Ook bij Heteren e.o.
 
'k Heb dan welliswaar niet zo'n plastic fiets (zou er trouwens wel graag een bij willen) maar woon met mijn Virago wel in de buurt van Nijmegen.

Arnhem om precies te zijn. En al die Arnhemmers die klagen over Nijmegen snap ik niet want Arnhem is pas echt een saaie *&#-stad als het om motoren gaat.

Trouwens een rondje Duitsland via Nederland is schittûrûnd!!!

Greetz,

Ruben

YESSSSS 'k heb sinds het weekend ook een ouwe plasticfiets (XJ 600)
 
Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid; ik WOONDE in Nijmegen... (was ten tijde van Yammies eerste post in dit topic al) ik ben sinds kort weer inwoner van Uden!! Maar als er in Nijmegen gereden gaat worden, hoop ik er ook weer bij te zijn MET FJ :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan