Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment zijn de mod's druk bezig topics groter dan 2500 reply's af te sluiten, dit omdat de bleek dat dergelijke grote topics niet bepaald bevordelijk bleken voor de prestatie's van de server.

Het blijkt dat sommigen vaste bezoekers uit deze grote topics er erg veel waarde aan hechten dat "een van hen" ipv zomaar een moderator het nieuwe deel 2 van "hun"topic opend.

Deze zal straks dichtgaan, wie opent "Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen 2" ...????

(zet er even een linkje in naar dit "oude" topic zodat deze altijd snel terug te vinden is.)
 
Op dit moment zijn de mod's druk bezig topics groter dan 2500 reply's af te sluiten, dit omdat de bleek dat dergelijke grote topics niet bepaald bevordelijk bleken voor de prestatie's van de server.

Het blijkt dat sommigen vaste bezoekers uit deze grote topics er erg veel waarde aan hechten dat "een van hen" ipv zomaar een moderator het nieuwe deel 2 van "hun"topic opend.

Deze zal straks dichtgaan, wie opent "Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen 2" ...????

(zet er even een linkje in naar dit "oude" topic zodat deze altijd snel terug te vinden is.)
He Baksteen, stond je gisteravond ook in Elst bij die Lasergun controle :?
 
Het was zondag weer errug gezellig op de Waalkade!!
Het was er weer heel druk met de motoren!!
Is altijd een mooi gezicht om al die verschillende motoren af en aan te zien komen en gaan!!

Wie van MF is er zondag nog meer naar de Waalkade geweest??

En wie van MF gaat er deze week nog :] ??


Zijn jullie ook nog op het Klaverblad wezen rijden??
Hoe is het daar nu??
 
Ik kan nu zeggen dat ik erg druk gehad heb de afgelopen week. Nu eigenlijk nog steeds, vandaar dat ik een beetje stil was. Maar er komt verbetering in, ik zal er vanaf vandaag weer wat vaker zijn.

Ennuh een nieuw topic over Nijmegen zal ik wel even openen, bedankt voor het roepen....ik voelde de drang naar de pc steeds groter worden dus moest er wel iets zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan