Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whoooeeeeeehaaaahahaahaahaahahhahahahahahahaa

Daar geloof ik geen ene snarsepars van, anders zou je onmiddellijk je Blade moeten inleveren bij de bond van sportmotoren _O- _O- _O-
capice?? ik wens je een fijne vakantie en kijk uit voor de policia stradale!! :W :W
 
Toch heb ik idee dat Marrio het beter snapt als jij! |( Volgens mij schreef jij dat Swifty en Onewheel samen zouden gaan skiën, maar dat heb je toch echt verkeerd. Swifty blijft mooi bij mij thuis. :Y
Nou jou, dan moet Delphine maar met Erik mee
:+
 
Hoopte dat je 'm groter had B|
ff opgepompt
full
 
Hé White Power, ik zit nog op een mailtje van je te wachten ;)
Als ik morgenochtend niet van je gehoord heb, dan bestel ik de nummers ergens anders, want ik wilde graag voor 't weekend alles geregeld hebben. Morgen is namelijk de laatste dag, dan moet ik op een offerte reageren. Dan houden we 't op de teksten die ik je toegezonden had en kan je het verhaal van de nummers achterwege laten.
 
@Kriz
Ik heb het carbon voorspatbord van onze duitse vriend Zietech binnen. Is tot mijn verrassing van Sebimoto (aka TK). Stonden bij mij niet bekend als kwaliteit, maar sinds mijn laatste aankoop (in 2002) zijn ze flink vooruit gegaan, 105,- is echt geen geld voor zicht' carbon'. Kan helaas geen foto maken nu, maar is echt prima spul voor dat geld. En erg licht! Aanrader.

hey Mischa,
alvast bedankt voor de update !
ga er dan ook eens over peinzen
alst gaat zeker wat piccies posten
 
Goeiemorgen allemaal :W

@Bladerummer...veel plezier vanmiddag met het foto´s maken en het voor het eerst oog in oog staan met je nieuwe vlam :9 :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan