Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speciaal voor Onewheel, hier komen ze:
full
 
full

Hier moet je het mee doen, sorry voor de slechte belichting.
ik hoop dat het voldoende is, en een prettige vakantie gewenst! :W
 
die voorkant is echt een super goede keus gasten :} waarom zit er een 600RR seatcowl op eigenlijk :?
 
van de Blade heb ik wel handboek en onderdelenboek.
Stuur me je mailadres even op hansvandenberg251 apestaartje hotmail punt com en ik stuur het je. Wel een mailadres opgeven waar je in je box een paar Mb kunt ontvangen.
Hannus ook graag aan mij

Mijn dank is groot.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit heeeeel erg mooi trouwens
ff een vraagje ik doe ook wel eens een poging om wat te spuiten maar weet iemand wat voor afplaktape die gasten gebruiken en waar het te koop is :9~
 
NIEUWE voorvork verstellers 14/19/21/22mm CARBON

Motoren en Brommers > Onderdelen | Suzuki

Prijs:
€ 35,00
Datum:
10-03-06, 18:32
Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder

Naam: René

Telefoon: 06-18513511

Woonplaats: Geertruidenberg, Noord-Brabant





Beschrijving:


Dit is een NIEUW setje veervoorspanning verstellers van echt CARBON voor je vorkpoten met 14/19/21 of 22mm zeskant.

De verstellers zijn voorzien van een 3mm borgboutje zodat je mooi op je vorkpoot kunt vastzetten.

Voor diverse modellen zoals:
- Kawasaki ZXR 400
- Honda SP1 en SP2
- Honda Fireblade
- Kawasaki ZX6R vanaf 2005
- Suzuki GSXR 750 vanaf 2004
- Suzuki GSX-R 1000 vanaf 2003
- Suzuki GSXR 600 vanaf 2004
- Aprilia RSV Mille


En waarschijnlijk nog wel meer motoren die ik ben vergeten.

Zie foto, VASTE prijs: 35 euro INCLUSIEF VERZENDKOSTEN.

Dit kwam ik tegen op marktplaats. ff op de site kijken voor het plaatje
 
Ik heb TE KOOP voor mijn Blade broeders een voorbok , het type dat onder je voorvork komt met van die metalenpunten die onderin je vork gaan ik gun jullie tuurlijk als 1e de kans :) waarom te koop ? nou omdat ik er nu 1 van Valtermoto heb ;) zal ff een plaatje laten zien ervan en de prijs is 40euro :P vragen mailen op marrioblade@wanadoo.nl
crap heb geen foto ervan :( maak ik morgen ok :) hij is iig rood en van goede kwaliteit , anders had ik hem tuurlijk ook niet :+
 
Laatst bewerkt:
Zo Bladerummer, heb toch nog maar even snel de beginpost aangepast met je nieuwe foto´s 8-)

Kan en mag naturlijk niet uitblijven...als ik terug ben doe ik de rest, want dan zullen er wel weer vele nieuwe foto´s zijn..!! :9~ :9~
 
Mannen, ik ben pleitos....elk ogenblik kan hier mijn "taxi" arriveren, dus ga afsluiten....

Jullie zullen het een weekje zonder me moeten doen, maar I´ll be back }) }) })

Voorizichtig aan en veel plezier van alle nieuwe foto´s die er ongetwijfeld de komende dagen gaan komen allemaal :Y :Y :Y

Tjuuuuuussssss :W :W :W
 
Mannen, ik ben pleitos....elk ogenblik kan hier mijn "taxi" arriveren, dus ga afsluiten....

Jullie zullen het een weekje zonder me moeten doen, maar I´ll be back }) }) })

Voorizichtig aan en veel plezier van alle nieuwe foto´s die er ongetwijfeld de komende dagen gaan komen allemaal :Y :Y :Y

Tjuuuuuussssss :W :W :W

Fijne vakantie Mate! en doe rustig aan ;)
Staks kun je volgende week niet rijden op de winwin als je been in t gips zit he
Ciao :W
 
Mannen, ik ben pleitos....elk ogenblik kan hier mijn "taxi" arriveren, dus ga afsluiten....

Jullie zullen het een weekje zonder me moeten doen, maar I´ll be back }) }) })

Voorizichtig aan en veel plezier van alle nieuwe foto´s die er ongetwijfeld de komende dagen gaan komen allemaal :Y :Y :Y

Tjuuuuuussssss :W :W :W
fijne vakantie mate :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan