Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ v-twin boy: heb de tl meeting piccies naar Bladerummer gestuurt, hij zal je deze weer naar jou toesturen :W
Probeer ik al een half uur, maar kan niet vinden waar MSN die foto's heeft neergezet. Zal nog wel even duren denk ik. |(
 
@onewheel,ist nog ene beetje gelukt met je filmpjes?

Tja, wat zal ik zeggen...redelijk

Maar ik heb mn montage van het vlak onder mn camera in de haast verkeerd om gedaan, daardoor kreeg ik de camera niet echt strak op de camerasteun en daardoor issie gaan zakken tijdens het filmen....

Maar er staan leuke stukjes op hoor :Y :Y :Y

Heb alleen geen flauw idee hoe ik zoiets op het forum krijg, anders konden jullie (en misschien andere onverlaten :P ) meegenieten *O* *O*

Hoestie met jouw cameramontage gegaan??
 
Wat is er mis met de openbare weg?? })

Maar je hebt gelijk, daar koelen ze veel te erg af om dit soort "straf" te krijgen...ik neem aan dat dit bij de ring is :Y :Y
Kan jij me misschien vertellen waar MSN foto's naar toe schrijft? :?

Edit: ik heb ze! *O*
 
Laatst bewerkt:
Kan jij me misschien vertellen waar MSN foto's naar toe schrijft? :?

Edit: ik heb ze! *O*

Goed werk Bladerummer *O* *O* *O*

Gaat weer even sporten, dus tot later allemaal

Vanavond maar even niet op de WinWin, want anders schiet het wel heel erg op met de kms...moet volgende week waarschijnlijk (hopelijk!!) ook weer naar Ten Kate voor de bochten en de testbank :Y

Niet te geloven dat er over een week of 6 alweer zo´n 7 a 8000km op de teller staat :9 :]
 
Tja, wat zal ik zeggen...redelijk

Maar ik heb mn montage van het vlak onder mn camera in de haast verkeerd om gedaan, daardoor kreeg ik de camera niet echt strak op de camerasteun en daardoor issie gaan zakken tijdens het filmen....

Maar er staan leuke stukjes op hoor :Y :Y :Y

Heb alleen geen flauw idee hoe ik zoiets op het forum krijg, anders konden jullie (en misschien andere onverlaten :P ) meegenieten *O* *O*

Hoestie met jouw cameramontage gegaan??

Heb een paar leuke stukjes.Maar mario's kenteken is zichtbaar dus die post ik liever niet,dat ik achter hem rij en hij een wheel trekt :)
 
Goei-snavend!

Zojuist weer een minuut of tien bij moeten lezen en toetsenbord repareren ivm kopstoten van het lachen en het :9~ om de Wheelies!!!
Blijft geweldig om te zien.

Vanavond toch nog maar een stukkie gereden, ik kan er ook geen genoeg van krijgen, alsie eenmaal gestart is dan wil je alleen maar GASSEN!

Kilometerstand is inmiddels net boven de 700km, de 1000 komt wel erg snel in zicht. Morgen even wat telefoontjes plegen voor de onderdelen in de mod's-lijst.
Pazzo's uit Engeland en overig (V.M.)-spul via Marcomoto, denk ik.
Nog een weekje en dan gaattie........
 
Iemand eigenlijk wel een het Smoke-ruitje van VM in het echt gezien?
Ik ken het alleen van de catalogus en dus van een niet zo'n helder plaatje.
 
Iemand eigenlijk wel een het Smoke-ruitje van VM in het echt gezien?
Ik ken het alleen van de catalogus en dus van een niet zo'n helder plaatje.

Mannuh, check morgen weer!
Compie gaat nu uit, morgen weer lekker vroeg, op de niet-gemoriseerde fiets naar het werk.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :Z :W :W :W :W
 
hey yihaaa, bedankt voor de foto's :}

bladerummer bedankt voor het doorsturen :}

meeting3.jpg
 
weet er iemand van welk merk mugello zijn hitteschildje is :?
(Afbeelding)
zit ik hier in mijn werkplaats effe 3 dagen forum bij te lezen na het demonteren van een leo pijp en onder het genot van een warsteiner krijg ik ineens mijn blade in beeld nou het hitteschildje is van de space shutle gevallen :} :}
geintje !! het ding is van sebimoto te bestellen bij ten kate
ziet er goed uit lem die bike van jou met die yoshimama!!


:9~ :9~
 
(Afbeelding)

Very big smile :Y

De eerste kilometers zitten er weer op. *O*
Ging wel aardig, klein beetje last van de enkel.

Schrampte steeds met de voet langs het schakelpedaal
omdat ik hem slecht naar binnen kon draaien. :?

Voordat ik ben gaan rijden heb ik eerst maar even wat gesleuteld.


* Braking waves (voor) ==>> check
* Honda smoke screen ==>> check
* Honda Seatcover ==>> check
* voetsteunen achter verwijderd ==>> check


More to come :Y

Way to go dude!!! :]

Wanneer zullen wij ons gezamelijke projectje inlossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan