Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
deed de cam het nu wel :+
wat denk je :?



^#$^&Y$&&%^$*%$^&* :( :( :( :r klote ding, weer hele stukken eruit en strepen erin. Gelukkig sommige stukjes wel goed *O*

Denk dat het aan het bandje ligt. Op een gegeven moment zag ik in het schermpje "Cleaning Cassette" ofzoiets, ik vermoed dus dat de koppen vuil waren en dat dat de oorzaak was/is. Binnenkort maar eens een nieuw bandje in gooien en nieuwe poging wagen.

Oh ff wat anders, mijn classic wegrace seizoen gaat deze zaterdag weer beginnen. We zijn alweer in volle preparatie begonnen. Voor degene die het leuk vinden om eens oude race motoren in actie te zien ennnnnnnnn heerlijk Castrol R40 race olie te snuiven :P op koninginne dag in Holten vanaf 12:00.
 
Hey die heb ik ook 8-)

Zelfs een camera op de tank en dan door het ruitje filmen gaat goed. Afgelopen zaterdag voor het eerst vanaf mn motor gefilmd..... *O* *O* *O* *O*

Al enig idee hoe je zoiets op de site plaatst Yihaaa, dan mag je dat best delen...heb ook nog wel wat leuke beelden :9 :9
 
Goed na mijn job (openingspost onderhoud) gedaan te hebben, ik heb gisteren lekker gereden. Effe lekker in de 1 vol het gas erop en ja hoor daar komt het wieltje al. Ook maar een aantal nieuwe stilstaande plaatjes geschoten. Lijken wel een beetje op elkaar, maar goed ze zijn nieuw!

(Afbeelding)

Mooi die oude techniek op de achtergrond en dan dit bloedmooie staaltje moderne techniek!

Mooooooooooi, zowel de Blade als het feit dat je weer nieuw fotomateriaal hebt *O*
 
Goed na mijn job (openingspost onderhoud) gedaan te hebben, ik heb gisteren lekker gereden. Effe lekker in de 1 vol het gas erop en ja hoor daar komt het wieltje al. Ook maar een aantal nieuwe stilstaande plaatjes geschoten. Lijken wel een beetje op elkaar, maar goed ze zijn nieuw!

(Afbeelding)

Mooi die oude techniek op de achtergrond en dan dit bloedmooie staaltje moderne techniek!

Mooie piccas Red :}

Nu alleen nog eens zonder een weiland op de achtergrond :P

:+ :+
 
wat denk je :?



^#$^&Y$&&%^$*%$^&* :( :( :( :r klote ding, weer hele stukken eruit en strepen erin. Gelukkig sommige stukjes wel goed *O*

Denk dat het aan het bandje ligt. Op een gegeven moment zag ik in het schermpje "Cleaning Cassette" ofzoiets, ik vermoed dus dat de koppen vuil waren en dat dat de oorzaak was/is. Binnenkort maar eens een nieuw bandje in gooien en nieuwe poging wagen.

Oh ff wat anders, mijn classic wegrace seizoen gaat deze zaterdag weer beginnen. We zijn alweer in volle preparatie begonnen. Voor degene die het leuk vinden om eens oude race motoren in actie te zien ennnnnnnnn heerlijk Castrol R40 race olie te snuiven :P op koninginne dag in Holten vanaf 12:00.

Welke Holten?


7451 Holten NL
8061 Hasselt - Holten NL

Als het de onderste is lijkt het me wel wat... 8-) dat is maar 35km rijden... andere helaas wat meer! -O-
 
Hou op hou op, ik voel al een slappe lach aankomen *D *D *D
dat vraagt om een plaatje :+
full
 
Al enig idee hoe je zoiets op de site plaatst Yihaaa, dan mag je dat best delen...heb ook nog wel wat leuke beelden :9 :9


ff uploaden bij rapidshare.de, daar kun je filmpjes neerzetten tot 50 mb, en dan kun je de link hier neerzetten en kunnen we het downloaden...

jackass versie TL1000 meeting

(filmpje wordt gefilmpd door Z1000 muis, lekkere herrie van de Z1000 :Y )
voor diegene die niet weten hoe rapidshare werkt

scroll in de openingsite naar beneden
klik rechtsonder op button FREE

je wordt gelinkt naar volgende pagina van de site
krijg je deze melding
Download-Ticket reserved. Please wait 17 of 27 seconds.
wacht tot de secondes verstreken zijn.

daarna krijg je een soortgelijke melding
No premium-user. Please enter *** here

toets de gekleurde code (***) in het vakje ...enter drukken en de film opslaan als
 
wat denk je :?



^#$^&Y$&&%^$*%$^&* :( :( :( :r klote ding, weer hele stukken eruit en strepen erin. Gelukkig sommige stukjes wel goed *O*

Denk dat het aan het bandje ligt. Op een gegeven moment zag ik in het schermpje "Cleaning Cassette" ofzoiets, ik vermoed dus dat de koppen vuil waren en dat dat de oorzaak was/is. Binnenkort maar eens een nieuw bandje in gooien en nieuwe poging wagen.

Oh ff wat anders, mijn classic wegrace seizoen gaat deze zaterdag weer beginnen. We zijn alweer in volle preparatie begonnen. Voor degene die het leuk vinden om eens oude race motoren in actie te zien ennnnnnnnn heerlijk Castrol R40 race olie te snuiven :P op koninginne dag in Holten vanaf 12:00.

Mijn camera had ook wat kleine haperingen...denk dat het ook wel eens de koppen kunnen zijn. Wel belangrijk want strakke camera acties zijn retecool :Y :Y 8-) 8-)

Gaaf dat je seizoen weer begint, maar jij als Blade-man moet natuurlijk wel het kampioenschap domineren, met wat je allemaal gewend bent :9
 
Mooie piccas Red :}

Nu alleen nog eens zonder een weiland op de achtergrond :P

:+ :+

Tsja, ik woon in een nogal weilandse omgeving. Toen ik ze gisteren zelf bekeek vroeg ik me zelfs af of het wel nieuwe foto's waren of dat ze er nog opstonden :+
 
Al enig idee hoe je zoiets op de site plaatst Yihaaa, dan mag je dat best delen...heb ook nog wel wat leuke beelden :9 :9

Mijn filmpje waar 1 of andere win win O-) met brullende Arrow een paar keer voorbij komt :P is gelukkig wel gelukt. Zelf heb ik geen firewire kaart. Moet dit dus bij familie doen. Dit doe ik binnenkort nog wel en zal m dan proberen te posten.

Waar?

Op www.putfile kun je filmpjes hosten.

En deze schijnt ook wel goed te zijn: www.yourfilehost.com

Maar heb zelf nog geen ervaring ermee :N
 
Tsja, ik woon in een nogal weilandse omgeving. Toen ik ze gisteren zelf bekeek vroeg ik me zelfs af of het wel nieuwe foto's waren of dat ze er nog opstonden :+


zou je je onderschrift niet eens aanpassen, we zitten alweer in deel 9 *O*
 
_O- _O- _O-

Waar had je die andere grappige ook alweer gepost, had ze ergens opgeslagen maar ben ze kwijt...

Bassie en Adriaan die je aankijken met: Kijk daar, een homo
of die met die handjes...this is what you´re doing etc

ik piste bijna in m´n broek toen ik die tegenkwam :Y :Y :Y

Ik heb ze wel van Bert en Ernie.

full
 
ff uploaden bij rapidshare.de, daar kun je filmpjes neerzetten tot 50 mb, en dan kun je de link hier neerzetten en kunnen we het downloaden...

jackass versie TL1000 meeting

(filmpje wordt gefilmpd door Z1000 muis, lekkere herrie van de Z1000 :Y )
voor diegene die niet weten hoe rapidshare werkt

scroll in de openingsite naar beneden
klik rechtsonder op button FREE

je wordt gelinkt naar volgende pagina van de site
krijg je deze melding
Download-Ticket reserved. Please wait 17 of 27 seconds.
wacht tot de secondes verstreken zijn.

daarna krijg je een soortgelijke melding
No premium-user. Please enter *** here

toets de gekleurde code (***) in het vakje ...enter drukken en de film opslaan als

Dank u, dat is nog eens service :} :} :}

Als ik eens wat tijd heb, zal ik eens wat posten...heb wel wat wheelie acties van ene MaRRioBlade en nog wat volgas werk van een WinWin Wannabee O-) O-)
 
Mijn camera had ook wat kleine haperingen...denk dat het ook wel eens de koppen kunnen zijn. Wel belangrijk want strakke camera acties zijn retecool :Y :Y 8-) 8-)

Gaaf dat je seizoen weer begint, maar jij als Blade-man moet natuurlijk wel het kampioenschap domineren, met wat je allemaal gewend bent :9
Ben al eens 2e in het kampioenschap geworden en heb ondertussen stuk of 15 bekers.... maar heb geen plaats meer om die dingen op te bergen.

En geloof me, opgevouwen op een DKW is heel wat anders dan op een blade.
Een blade is dan ineens heeeeeel erg luxieus :P
Als we soms over klinkers heen moeten rijden, kom ik los van het zadeltje.
Is dan grappig remmen, met af en toe een blokkerend achterwieltje 8-)
 
zou je je onderschrift niet eens aanpassen, we zitten alweer in deel 9 *O*

Grrr, dat jij dat nou weer moet zien. Maar thnx, ik pak het gelijk aan.

:( Moet ook alles bijhouden, openingspost, onderschrift.....
 
Mijn filmpje waar 1 of andere win win O-) met brullende Arrow een paar keer voorbij komt :P is gelukkig wel gelukt. Zelf heb ik geen firewire kaart. Moet dit dus bij familie doen. Dit doe ik binnenkort nog wel en zal m dan proberen te posten.

Waar?

Op www.putfile kun je filmpjes hosten.

En deze schijnt ook wel goed te zijn: www.yourfilehost.com

Maar heb zelf nog geen ervaring ermee :N

Ook bedankt :}

Maar ik heb nu leuker materiaal, waar ik geen 8 maar 12500 toeren maak }) })
 
_O- _O- _O-

Waar had je die andere grappige ook alweer gepost, had ze ergens opgeslagen maar ben ze kwijt...

Bassie en Adriaan die je aankijken met: Kijk daar, een homo
of die met die handjes...this is what you´re doing etc

ik piste bijna in m´n broek toen ik die tegenkwam :Y :Y :Y
komt ie :P
full
 
Ben al eens 2e in het kampioenschap geworden en heb ondertussen stuk of 15 bekers.... maar heb geen plaats meer om die dingen op te bergen.

En geloof me, opgevouwen op een DKW is heel wat anders dan op een blade.
Een blade is dan ineens heeeeeel erg luxieus :P
Als we soms over klinkers heen moeten rijden, kom ik los van het zadeltje.
Is dan grappig remmen, met af en toe een blokkerend achterwieltje 8-)

Kan ik me voorstellen...en dan op de terugweg naar huis hetzelfde doen met je Blade, alleen rij je dan wel 6 x de toegestane snelheid :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan