Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

Wie wordt de nieuwe topicator ?

  • Bladerummer

    Stemmen: 9 52,9%
  • Jeronimerel

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja natuurlijk man!

Post d'r eens ff een paar :P :} :Y *O*
ja wil wel graag maar druk druk druk :(
ik ga een teletijd-machine maken waar ik geld in kan gooien en waar dan een hoeveelheid vrijetyd voor uit komt rollen...... gat in de markt ik zweer het je.
 
precies, ze zitten eronder, nou maar hopen dat het weer meewerkt B|

ps. ik heb ook via e-bay een setje braking wave schijven gescoord *O* *O*

setprijs 319 euro en nog nieuw in de verpakking ook

*O*
Ziet er toch goed uit. :Y

Reed jij nog zonder waves dan? :?




Waar laat jij je banden omleggen en wat kost dat daar? Ik kan redelijk geschikt aan een setje komen, maar moet dan nog ergens laten omleggen.
 
Ziet er toch goed uit. :Y

Reed jij nog zonder waves dan? :?




Waar laat jij je banden omleggen en wat kost dat daar? Ik kan redelijk geschikt aan een setje komen, maar moet dan nog ergens laten omleggen.


ja reed nog steeds zonder waves, kon eigenlijk niet he, nou als de waves eronder gaan dan gaan de remklauwen eerst ook ff goud geverfd worden, dan is dat ook meteen klaar...
 
pij powerpoint nemen ze ook mooi hun tijd hoor , bestelling ging ZEKERS vrijdag bij mij thuis zijn :Y :Y echt wel :Y :Y :Y het is al maandag en heb nog niets gezien :N B| B| :( |(
Bel Michel dan ff joh ;) misschien ligt het wel aan de leverancier en niet aan Powerpoint ;)
 
Nu we het toch over de beginpost hebben, volgens mij hebben we al een hele tijd niets gehoord/gelezen van MaRRtijn, Leonneke en Xcat. Moeten die er dan niet uit? :?
ff reactie op je post van foto's van het UPP spul , helaas zit mijn digicam ergens in een doos en weet niet waar '( dus dat houden jullie van me tegoed ok :)
 
ff reactie op je post van foto's van het UPP spul , helaas zit mijn digicam ergens in een doos en weet niet waar '( dus dat houden jullie van me tegoed ok :)
Jammer, afwachten dus. ;(

Ach gewoon een kwestie van: Wat in het vat zit... :Y
 
Bel Michel dan ff joh ;) misschien ligt het wel aan de leverancier en niet aan Powerpoint ;)
ind. klopt . moet wel lukken hè , krijg net deze mail
Goedenavond,

Door de drukte bij Fabbri is onze gehele bestelling later verstuurd, u kunt uw bestelling
eind deze week in huis verwachten.

Sorry voor de vertragingen.

Vriendelijke groet,

Powerpoint
Lutterveldweg 18
4005 LD Tiel
06-43025280
:( |( :P :( B|
 
Gaat er hier iemand op 12 juni vrij rijden op circuit zolder?

Dan was ik van plan om een dagje te knallen met wat maten erbij!
 
Laatst bewerkt:
Coolpics43.jpg
 
Vergis me, is 12 juni....

Ga zelf met wat maten (waarschijnlijk tenminste), was benieuwd of ik nog wat bekende "onbekende" tegen kan komen! :P
goed dat ik dat weet , ik kom zekers naar daar dan ( als het goed weer is) of ik ga rijden weet ik niet . of is die dag geen db killer nodig ?
 
Lem ik heb nog even op mn foto's van gisteren gekeken, maar heb geen fotograferende zuiderbuur in Soeszuki pak kunnen zien (en inderdaad veel van die mannen hebben een snor _ O-)

Dan maar een ander fotootje.

full
 
Lem ik heb nog even op mn foto's van gisteren gekeken, maar heb geen fotograferende zuiderbuur in Soeszuki pak kunnen zien (en inderdaad veel van die mannen hebben een snor _ O-)

Dan maar een ander fotootje.

(Afbeelding)
als mijne moto die leeftijd heeft gaat die der niet zo goed uitzien als de die denk :N
 
ja wil wel graag maar druk druk druk :(
ik ga een teletijd-machine maken waar ik geld in kan gooien en waar dan een hoeveelheid vrijetyd voor uit komt rollen...... gat in de markt ik zweer het je.
Niet doen joh, zoiets bestaat al (de meeste werkgevers bieden wel de mogelijkheid om verlof bij te kopen, vaak per CAO geregeld). Je kunt natuurlijk ook part-time gaan werken met hetzelfde gevolg. In beide gevallen heb je dan wel meer tijd, maar minder te besteden voor je hobby's. Niet doen dus.
Je kunt beter meer werken, verlofdagen inleveren, overwerken etc. en je vrije tijd halen uit het inleveren van bezoeken van verjaardagen, schoonnmoeder verrassen op moederdag en dat soort zaken :+
 
het flandersmotorfestival in flanders expo te gent dit weekend zie ik net op tv
klinkt wel goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan