Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

Wie wordt de nieuwe topicator ?

  • Bladerummer

    Stemmen: 9 52,9%
  • Jeronimerel

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja was hartstikke leuk, eerste sesie was nog een beetje nat, werd ook na 3 rondjes afgeblazen omdat er eentje best onderuit was gegaan, daarna werd de baan steeds droger, en konden we leuk rond komen, chris had alleen een wat mindere dag :( is in de grindbak gekomen en gevallen :( :( ;(
kon daarna niet meer rijden, mijn broertje en ik hebben daarna nog wel gereden, sessie daarna reed ik als een natte dweil over de baan heen, maar de sessie daarna ging het wel weer voor mijn doen, een 2,17 gereden, best goed voor mijn doen....
O shit, balen voor Chris. Kon hij niet rijden vanwege 'schade' aan zichzelf, of vanwege die aan de motor? Ik kan me voorstellen dat je daarna ff wat minder lekker rijdt. Zag je het gebeuren?
Die 2.17 zegt me nu niets, met die nieuwe baan. Wat waren de uitersten ongeveer bij de beginnersgroep, wat was heeeeeel snel en wat was een langzame tijd?
 
O shit, balen voor Chris. Kon hij niet rijden vanwege 'schade' aan zichzelf, of vanwege die aan de motor? Ik kan me voorstellen dat je daarna ff wat minder lekker rijdt. Zag je het gebeuren?
Die 2.17 zegt me nu niets, met die nieuwe baan. Wat waren de uitersten ongeveer bij de beginnersgroep, wat was heeeeeel snel en wat was een langzame tijd?

ja is zeker balen, chris heeft verder niks, en ja het zijn de risico's van het circuit rijden, grenzen verleggen, maarja beter op het circuit dan op de openbare weg, dan zijn de gevolgen meestal niet te overzien... ik reed in groep 3, daar was ik ongeveer de middengroep, ronald ten braake reed ook, die was de snelste die reed 1.49, dan ben je echt snel, de meesten rijden zo ongeveer rond de 2.05 2.10 voor groep 4 groep 3 is ongeveer 2.10 tot 2.20 en groep 2 daar weer achter.
 
ja is zeker balen, chris heeft verder niks, en ja het zijn de risico's van het circuit rijden, grenzen verleggen, maarja beter op het circuit dan op de openbare weg, dan zijn de gevolgen meestal niet te overzien... ik reed in groep 3, daar was ik ongeveer de middengroep, ronald ten braake reed ook, die was de snelste die reed 1.49, dan ben je echt snel, de meesten rijden zo ongeveer rond de 2.05 2.10 voor groep 4 groep 3 is ongeveer 2.10 tot 2.20 en groep 2 daar weer achter.
Gelukkig dan dat Chris niets had, wat dat betreft is het circuit wel veiliger idd. Wel zonde van de Ace hoor. '(

Tuurlijk is Ronald ten Braake erg snel, maar 2.17 is netjes, zeker als je broer net onderuit is gegaan. :Y
 
Even reclame maken :9

Was weer leuk om even in de operatie te stappen na meest kantoorwerk :Y :Y

full
 
Wat een radiostilte hier, zo komt nummer tien never de nooit vol natuurlijk. :)

Ik heb eergisteren even de inlaatklep modificatie gedaan, de simpele, slangetje los en afdoppen. Dit omdat ik straks de PCIII laat afstellen. Buiten wat meer inlaatgeluid bij lage toeren viel me vooral op dat het aan-uit effect en dan met name bij lage toeren bijna geheel verdwenen is en de PCIII moet nog afgesteld worden. :)

Zijn er hier meer mensen hier die dat opgevallen is?



ja bij mij huild hij bij 4500 rpm's
en loopt altijd prima.....
maar wie heeft er een sportfilter in en hoe klinkt ie dan?
 
Ga met Pinksteren naar de Harz......
moet je Kiefferhausen eens opzoeken, een bergje vlak bij Nordhausen in het zuiden van de Harz
daar worden "bergrennen" gehouden en het stikt er van de snelle jongens die de hele dag op en neer knallen
wel donders oppassen daar, ben er al eens door een mof onderuit gereden B|
 
ja was hartstikke leuk, eerste sesie was nog een beetje nat, werd ook na 3 rondjes afgeblazen omdat er eentje best onderuit was gegaan, daarna werd de baan steeds droger, en konden we leuk rond komen, chris had alleen een wat mindere dag :( is in de grindbak gekomen en gevallen :( :( ;(
kon daarna niet meer rijden, mijn broertje en ik hebben daarna nog wel gereden, sessie daarna reed ik als een natte dweil over de baan heen, maar de sessie daarna ging het wel weer voor mijn doen, een 2,17 gereden, best goed voor mijn doen....
Knap klote voor hem, gelukkig heeft ie zelf niets. Heeft de motor rijdbare schade of moest ie op een aanhanger naar huis? Hoop voor hem wel dat ie all-risk is. Je weet dat het risico er in zit, maar toch jammer. :X
 
moet je Kiefferhausen eens opzoeken, een bergje vlak bij Nordhausen in het zuiden van de Harz
daar worden "bergrennen" gehouden en het stikt er van de snelle jongens die de hele dag op en neer knallen
wel donders oppassen daar, ben er al eens door een mof onderuit gereden B|
Ga ik dan dus maar lekker niet opzoeken. :N We gaan met een groepje weg, en de routes staan al redelijk vast heb ik begrepen.
 
Knap klote voor hem, gelukkig heeft ie zelf niets. Heeft de motor rijdbare schade of moest ie op een aanhanger naar huis? Hoop voor hem wel dat ie all-risk is. Je weet dat het risico er in zit, maar toch jammer. :X


hij heeft de motor op de aanhanger gezet, er zat overal grind van de grindbak, hij heeft zijn motor wel all-risk verzekerd, maarja geld dat ook voor een circuitdag?? tis al wel een motor van '97...

hij reed toen al wel 2.16, mijn broertje reed uiteindelijk 2.14, maar hij moest ook nog een keertje gebruik maken van de asfalt strook, na het rechte stuk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan