Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

Wie wordt de nieuwe topicator ?

  • Bladerummer

    Stemmen: 9 52,9%
  • Jeronimerel

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
tis misschien niet aan mij gericht, maar ik ben ZEKER van plan om naar de WSB te gaan!!!

Ik kan niet bij de TT zijn dus de Superbikes MOET ik zien!!!!

Dus als er mensen plannen hebben om ook te gaan (zoals jij 1000RR/XR) en als die het leuk/gezellig zouden vinden als ik mee zou gaan dan lees ik het wel. :Y


heb net bericht terug voor de TT :9 :9 :9
en naar sbk ga ik ook maar weet verder nog niks dus
idd eerst maar tt
en italie :X :X :X :X
grapje. kaartje kopen?
 
Was ik helemaal vergeten, o.a. vanwege bovenstaande bruiloft. Ik zie donderdag op Assen mijn SBS-contact, zal nog eens vragen. Had ze zelf niet meer liggen, wellicht weggegooid door de vrouw?

Dacht dat 2 mensen interesse getoond hadden.

Ik had je hierover een mailtje gestuurd. :?

interesse :Y
 
Altijd al politie agent willen worden Louis??

IMG_7826.JPG


IMG_7828.JPG


:+
 
Tering weersvoorspellingen… :( :( . Voor morgen t/m zondag voorspellen ze regen regen en nog eens regen. Morgen moet ik met de bike naar het werk omdat ik rechtstreeks vanuit mijn werk een afspraak voor een Dynojet run heb zodat ze mijn PCIII af kunnen stellen *O* . Vrijdag zaterdag en zondag hebben we onze jaarlijkse 500mijls rit. Dit jaar naar de Vogezen, ruim 600km enkel :] . Dus ik hoop van harte dat het wat meevalt met de regen. Elk jaar dat ik mee ben geweest waren de voorspellingen slecht, maar vaak viel het nog wel mee hoewel we het nog nooit drie dagen droog hebben kunnen houden. Ach ja, ik heb wel een Blade onder mijn reet. :+ :+
 
Tering weersvoorspellingen… :( :( . Voor morgen t/m zondag voorspellen ze regen regen en nog eens regen. Morgen moet ik met de bike naar het werk omdat ik rechtstreeks vanuit mijn werk een afspraak voor een Dynojet run heb zodat ze mijn PCIII af kunnen stellen *O* . Vrijdag zaterdag en zondag hebben we onze jaarlijkse 500mijls rit. Dit jaar naar de Vogezen, ruim 600km enkel :] . Dus ik hoop van harte dat het wat meevalt met de regen. Elk jaar dat ik mee ben geweest waren de voorspellingen slecht, maar vaak viel het nog wel mee hoewel we het nog nooit drie dagen droog hebben kunnen houden. Ach ja, ik heb wel een Blade onder mijn reet. :+ :+
I know I know... ik ga maandag circuitrijden ;(
 
@ red , bij mij mag je nog een Double bubble kuipruit van fabbri (Satijn Dark Smoke)
en gouden vijzen voor het ruitje en voor de tankdop van lightech toevoegen . dank u: :Y 8-) :9
 
Tering weersvoorspellingen… :( :( . Voor morgen t/m zondag voorspellen ze regen regen en nog eens regen. Morgen moet ik met de bike naar het werk omdat ik rechtstreeks vanuit mijn werk een afspraak voor een Dynojet run heb zodat ze mijn PCIII af kunnen stellen *O* . Vrijdag zaterdag en zondag hebben we onze jaarlijkse 500mijls rit. Dit jaar naar de Vogezen, ruim 600km enkel :] . Dus ik hoop van harte dat het wat meevalt met de regen. Elk jaar dat ik mee ben geweest waren de voorspellingen slecht, maar vaak viel het nog wel mee hoewel we het nog nooit drie dagen droog hebben kunnen houden. Ach ja, ik heb wel een Blade onder mijn reet. :+ :+
ik hoop voor je dat het weer iig meevalt, veel plezier komend weekend!
 
Zo allemaal, daar ben ik weer...kom net uit Parijs gereden, en zie dat ik weer een hoop bij heb te lezen :Y :Y

Helaas geen tijd gehad in Parijs om mee te kijken, vaak waren we tot in de kleine uurtjes in het centrum te vinden 8-) :+
 
Neemt Swifty net de telefoon op met: "hai Ben (Kennepohl van Kicxstart)". Of mevrouw dit jaar mee wil doen met de vrouwentest. 4 dagen op kosten van Kicxstart lekker op nieuwe motoren door de Eifel heen touren. :]


Type motoren weet ze nog niet, ik hoop dat het klimrekken zijn. Ben verder niet strontjaloers ofzo. :X

Maar ja, wie van jullie kan zeggen dat zijn vrouw/vriendin moet testrijden voor een motorblad. ;)

Cooooollll, feli Swifty *O* *O* *O* *O* *O*

We gaan je verhaal wel lezen (ik ben toch lid van Kickstart), maar ik verwacht wel dat je beste comments gaan naar de Honda die er ongetwijfeld tussen zal zitten :Y :Y ;)
 
Zo allemaal, daar ben ik weer...kom net uit Parijs gereden, en zie dat ik weer een hoop bij heb te lezen :Y :Y

Helaas geen tijd gehad in Parijs om mee te kijken, vaak waren we tot in de kleine uurtjes in het centrum te vinden 8-) :+
Bienvenue Zuruck :P

Ca Va :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan