Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 12*

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een 1000 waar je ook best op moet werken hoor ;)

is in dit deel de foto al langs gekomen :+ :+
(Afbeelding)
8-)
Deze foto zie ik echt voor het eerst :N .

Zeg V-twin boy, je moet toch echt even met Chris gaan praten. Hij heeft z'n schoonvader moeten beloven dat ie noooooit meer op het circuit gaat rijden |( . Willen mijn schoonouders ook, maar aan die belofte begin ik echt niet }) .
 
Deze foto zie ik echt voor het eerst :N .

Zeg V-twin boy, je moet toch echt even met Chris gaan praten. Hij heeft z'n schoonvader moeten beloven dat ie noooooit meer op het circuit gaat rijden |( . Willen mijn schoonouders ook, maar aan die belofte begin ik echt niet }) .

morgenochtend het eerste wat ik doe, ben er om 8 uur om te helpen met zijn tuinhuisje :Z ,

edit ;)
 


zal hem de groeten doen, en ff een goed met hem praten, hij heeft al wel een leuk design voor zijn thunderace, als hij die gaat spuiten, hopelijk doet hij dat dan ook, zal ff het plaatje zoeken...

edit deze
full
 
Laatst bewerkt:
morgen maar ff mijn stickertjes die ik van WP heb gehad op mijn motor plakken....

WP rules
 
zal hem de groeten doen, en ff een goed met hem praten, hij heeft al wel een leuk design voor zijn thunderace, als hij die gaat spuiten, hopelijk doet hij dat dan ook, zal ff het plaatje zoeken...

edit deze
(Afbeelding)
Wel heel wat anders als ie nu heeft, gaaf design maar persoonlijk ben ik niet zo'n fan van geel.
 
WP aka WHITE POWER,
ik heb een vraagje voor jou. ze hebben me doorgestuurd van het 600rr topic.ikzelf rij met een 600rr en had mss graag een stickerset onderaan de motor geplakt. Mijn vraag is nu, xaar kan ik die op het net bestellen? wat kosten die? en hoe plaats je die exact?

thx
je kunt mij gewoon mailen en alles wat je nodig hebt voorbeeld laten zien en overal een lengte bijzetten kleur opgeven aantal ,adres enz. :Y :Y ;)
 
Marrio proficiat *O*

Volgens mij hebben ze mij vandaag geflits in een 30km zone ;(
Maar ben aan het twijfel of het misschien van voor was :}
Ben terug gereden om te kijken maar kon het niet goed zien, maar ik keek recht in de lens van de camera :X toen ik terug reed kwam er een politieman uit de bosjes gerent en keek mij na, kan hij dan mijn nummerbord opschrijven en dan alsnog een boete opsturen? -O- Zat wel een min. of 5 in :Y



das ook niet zo slim he..... |(
 
Goeieavond,

Hier even 2 fotos van mn bike zoals beloofd.
Zeg Hondalex, heb je deze toevallig bij Ten Kate vandaan en had ie toen ongeveer 27000km gelopen :? ? Heb namelijk zeer sterk het idee dat het mijn vorige fiets is. Had er namelijk ook zo'n vleugel en ruitje op en John vertelde mij dat ie in IJsselmuiden rondreed.
Als het zo is hoop ik dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik heb gehad. :Y


Edit: Ik weet het zeker. Geen CBR1000RR en Honda stickers op de kont, zelfde tankpad, beugeltjes weggeflext van subframe en achterrempotje onder het zadel. Dat rempotje op deze manier hebben er maar 2 in de wereld deze en een gele. *O*
 
Laatst bewerkt:
Jongens tot volgende week op de Ring, of anders tot over 2 weken. We vertrekken morgen zeer vroeg. :W
 
Zeg Hondalex, heb je deze toevallig bij Ten Kate vandaan en had ie toen ongeveer 27000km gelopen :? ? Heb namelijk zeer sterk het idee dat het mijn vorige fiets is. Had er namelijk ook zo'n vleugel en ruitje op en John vertelde mij dat ie in IJsselmuiden rondreed.
Als het zo is hoop ik dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik heb gehad. :Y


Edit: Ik weet het zeker. Geen CBR1000RR en Honda stickers op de kont, zelfde tankpad, beugeltjes weggeflext van subframe en achterrempotje onder het zadel. Dat rempotje op deze manier hebben er maar 2 in de wereld deze en een gele. *O*
dat is wel heel coool :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan