Winterrit omgeving Eindhoven

GeertB84

MF veteraan
19 mei 2005
1.869
6
Antwerpen België
Voor de die-hards ;) onder ons: een winterritje omgeving Eindhoven

Het plan is om gewoon met zen allen te verzamelen in Valkenswaard. Daar komt de Teutenroute voorbij. Dit is een route bestaande uit 3 lussen, volledig bepijld. Je kan ze dus wat langer of wat korter maken. Ikzelf heb ze nog nooit gedaan. Maar iemand die er in de buurt woont moet wel zo'n pijltje weten staan. Dan hier even melden waar dat is, en kunnen we daar verzamelen op een uur dat nog afgesproken zal worden.

Site met info over de route: http://www.toerismelimburg.be/exec/108504/7415


De datum zondag 4 februari

We spreken af aan afrit 32 (Eersel) van de E34
Vlakbij is een parking en daar wachten we elkaar op om 11u??
Op bijgevoegd kaartje zie je welke parking ik bedoel. Van daauit is het 7 min rijden naar het eerste plakaatje (Ik heb een boekje van de route dus we zitten vrij safe als we verkeerd rijden (denk ik O-) )
De eerste lus is 80km, de tweede 70, en er is nog een nieuwe derde lus, maar daar heb ik geen boekje van. We zullen dan wel zien hoelang het duurt en hoe koud het is enzo


kaart1.JPG


*Belgen spreken af op de E34 tussen afrit 22 (Beerse) en 23 (Turnhout West) aan het tankstation.
*Nederlanders aan de Mac in Goirle.

Wie gaat er allemaal mee? Ook even zeggen vanwaar je komt zodat er mss samengereden kan worden.

- ikzelf uiteraard :Y Nakedbiker (Edegem - Antwerpen)
- Sheldon (Heist - West Vlaanderen)
- Yes (Tilburg)
- Drogi (Roggel)
- Monsterman (Westerlo)
- Pietjepuk96 (Eindhoven)
- Flaterik (Tilburg)
- Ad/Z-1000
- Cbr1982 onder voorbehoud en niet door het weer
- Briznokovic (Veldhoven)
- Katoh 74
- Schadow (Tilburg)
- Ivobeegden (Roggel)
- collega Pietjepuk96
- Langeswa (Houthalen)
- Drzoidberg (Eindhoven)
- Biking (Venlo)
- jhsproducts (Sint Oedenrode)
- Bear51
- Makaki
- VX800NB
- mensen die verdwenen zijn door de rare streken van het MF
 
Laatst bewerkt:
mits het weer het toelaat ben ik ook van de partij, makkelijke plaats om af te spreken
is de "van der Valk" hotel in Eindhoven, ligt pal naast de snelweg (A67),
van daaruit is het een 10tal minuten rijden naar Valkenswaard, maar waar die pijltjes staan...... ik heb geen idee... :N
 
Er zijn wel mensen die dat weten hoor, ze moeten gewoon nog even reageren :Y

En uiteraard, als het sneeuwt, of de straten zijn spiegelglad, dan wordt de rit verzet. De pijltjes gaan niet lopen é ;)
 
Laatst bewerkt:
gezien de temp..wordt het in februari voorjaar!!! maak er een mooie rit van
 
Meer info over deze route staat ook op GPStracks.nl (gps en kaart). Mogelijke startplaats van de route is Bergeijk(nl) en is 170 km lang (hele route). Dus als iemand een gps-dingetje heeft moet het lukken.
Als het weer fatsoenlijk is wil ik ook graag mee. Dit zou mijn eerste gezamelijke rit zijn aangezien ik nog niet zo lang in bezit ben van mijn motorrijbewijs.
Ik wacht verdere info even af.
O ja, ik vertrek dan vanuit Roggel
 
Laatst bewerkt:
Als het weer die dag niet te slecht is bestaat de kans dat ik ook afkom.

Ik kom uit Westerlo
 
Laatst bewerkt:
Als ik mij goed herinner dan moet je er zeker voor zorgen dat je iemand voorop hebt rijden met een gps geval, want de keer dat ik hem reed ben ik er maar mee gestopt nadat ik voor de 3de keer de bordjes kwijt was geraakt.

Die route loopt toch door België ?

België en bebording gaan niet samen en dat was weer eens bewezen met deze route.


Als de teutenroute niet door België loopt, vergis ik mij met een andere route

~[edit]
net even de link bekeken en het is inderdaad die route. Dus wees gewaarschuwd voor het ontbreken van bordjes.
 
Laatst bewerkt:
Die pijltjes ken ik niet, heb overigens ook geen gps dus ben in principe een mee-rijder ;)
 
Laatst bewerkt:
ga proberen erbij te zijn.

heb de avond ervoor wel een kart/eet uitje met de Zetters duzzzzz
maar redelijk zeker dat ik er ben.
 
Anders moet ik die kaart bestellen waar de route op staat...? tenzij er nog mensen meegaan met zo`n gps
 
Laatst bewerkt:
ga proberen erbij te zijn.

heb de avond ervoor wel een kart/eet uitje met de Zetters duzzzzz
maar redelijk zeker dat ik er ben.

heb waarschijnlijk ook een verjaardag de dag van te voren maar zolang we niet om 8 uur 's ochtends vertrekken ben ik aanwezig
 
mits het weer het toelaat ben ik ook van de partij, makkelijke plaats om af te spreken
is de "van der Valk" hotel in Eindhoven, ligt pal naast de snelweg (A67),
van daaruit is het een 10tal minuten rijden naar Valkenswaard, maar waar die pijltjes staan...... ik heb geen idee... :N

Mee eens, dat ligt echt direkt aan de randweg Eindhoven thv. Waalre en is wat mij betreft ideaal om af te spreken.

Dat de bewegwijzering in België knudde is... tsja... wat zal ik er van zeggen :P
 
zeg Nakedbiker,

zet ook ff alle namen in je openingspost zodat we een duidelijk beeld hebben wie er allemaal meegaan :Y

voor de rest zou ik zeggen, laat maar komen die aanmeldingen *O*
 
Meer info over deze route staat ook op GPStracks.nl (gps en kaart). Mogelijke startplaats van de route is Bergeijk(nl) en is 170 km lang (hele route). Dus als iemand een gps-dingetje heeft moet het lukken.
Als het weer fatsoenlijk is wil ik ook graag mee. Dit zou mijn eerste gezamelijke rit zijn aangezien ik nog niet zo lang in bezit ben van mijn motorrijbewijs.
Ik wacht verdere info even af.
O ja, ik vertrek dan vanuit Roggel

Hej sjansemeaker wat vur een biestje ried stich angers mot ik toch wel eens hubbe gezeen .. ps is een topic mf meeting in februwari urgens rieje we mit 3 roggels groetjes Ivo oet la Rochelle
 
ej drogi jaja nou weit ik weamse de ooje buurman van de piel en boag :P k zal dig eens aanspreake, angers die blonj waal heeheh. mer helaas duise de post neet meer. GReetzz
 
Nakedbiker,
Jij en Sheldon moeten toch langs Turnhout passeren als jullie richting Eindhoven rijden. Ik zal daar dan ergens staan wachten en dan kunnen we samen verder rijden.
 
Ivo, dit is de mijne:
full

en ja de oude buurman van D.A.S.
Maar ik ben in feb.2006 verhuist met de drogisterij naar de Kerkstraat.
En voor de "eerste M-F meeting in Limburg" heb ik me al opgegeven, maar dat had je waarschijnlijk al gezien.
 
@ naked biker ...

als ik dan niet in de kreukels lig :X mijn nek zit op slot ... kom net van de fysio af en dat was :X :X :X

het weer maakt me niet zoveel uit :P

oja ik kom van Weert af *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan