Motorpleisterplaatsen: een overzicht

ik ga binnenkort eens even kijken / koffiedrinken in het bikemotel .

helaas heb ik geen mf sticker , maar wel een www.xtremebikz.nl sticker , krijg ik dan wel mijn tweede bakkie gratis ??


[afbeelding]

Nou.... vooruit dan ;)

Geef ff een belletje als je komt. Dan sturen we ook nog ff rond in de buurt :]

Trouwens, 3 en 4 mei zijn er de MV Agusta dagen bij ons!! Iedereen is van harte welkom!
Kijk even op de site voor details.
 
Bij restaurant Rijnzicht in Doornenburg. Op de dijk bij de oprit/afrit van de veerpont Pannerden-Doornenburg. Zijn altijd wel motorrijders te zien daar.
Het restaurant geeft het ook zelf aan op de site bij de beschrijving van hun zaak dat zij "motorvriendelijk" zijn. ;)

"Terras 120 zitplaatsen, hier wordt bij mooi weer zowel lunch als diner geserveerd prachtig uitzicht over de Rijn, ideaal rustpunt voor grote of kleine motor toertochten over de dijken van de Betuwe." :Y
 
Afgelopen zondag heerlijke route gereden.. Naarden-vesting, Naarden, Laren, lage Vuursche, Blaricum, Huizen, Hilversum, Amersfoort. Kan bijna overal de snelweg omzeilen, en genoeg motorijders gezien op de route.
Ook veel terrasjes, La Place in Laren bijvoorbeeld.
 
Geen pleisterplaats, maar met een m-f sticker op je kenteken krijg je van mij een gratis filpje mee :Y. Filmclub Zevenaar, wel wanneer ik werk :9
 
Afbeelding1-8.png


Het rondpunt en de baan die omhoog loopt... Verrebroek @ Antwerpse haven, precieze straatnaam vergeet ik altijd :+
 
-----====== Bijgewerkt ============----------

Het heeft even geduurd maar als het goed is ben ik weer bij met het lijstje. Bedabkt voor de inzendingen!

@SebastiaN°69: wil je even kijken of ik het goed gedaan heb? Ook qua omschrijving?
 
Nou zal ik maar een suggestie doen.

Tweede bak koffie gratis :Y en als extraatje bij bestelling van de lunchkaart of pizza's en pasta's krijgen ze nog eens 25 procent korting op de etenswaren. *O*
Ik zit in breskens en heet De Brasserie
www.etenbijdebrasserie.nl
 
Nou zal ik maar een suggestie doen.

Tweede bak koffie gratis :Y en als extraatje bij bestelling van de lunchkaart of pizza's en pasta's krijgen ze nog eens 25 procent korting op de etenswaren. *O*
Ik zit in breskens en heet De Brasserie
www.etenbijdebrasserie.nl


*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hij staat erbij! De eerstvolgende keer dat ik in Breskens ben dan weet ik iig waar ik moet zijn :-)
 
Mac in Arnhem bij t GelreDome.
Verzamelplaats van t Arnhem Topic. Vooral 's avonds een veel bezochte plek....
 
Ik heb ook een leuk plekkie ontdekt in België.
Ze zijn dit jaar pas begonnen maar het is daar vaak erg gezellig.

Herberg Les Arondes

en de uitbaters zijn Karst en Marleen.
Dit ligt in de buurt van Baton Rouge te Vielsalm.

We gaan er het weekend van 26 en 27 september weer heen.​
 
Belgie:

Geeraardsbergen, marktplein
Oudenaarde, marktplein
Oostende, visserskaai.
Houffalize, marktplein
 
motortrefpunt in Duitsland:

Drügen Pütt bij Haltern (http://maps.google.de/maps?q=+51.77903+7.20716&t=k)

Drügen-Pütt
Münsterstraße 317
45721 Haltern am See - Sythen
Telefon +49 2364 6629

Ruime parkeerplaats, kunnen veel motoren op :Y Denk wel aan het statiegeld op je koffiebeker ;)
 
En nog een andere in Duitsland:

Wollfs revier aan de Möhnesee (http://maps.google.de/maps?q=+51.49339+8.06069&t=k)

Wolf's Revier
Möhnestraße 29
59519 Möhnesee

't Is een kleine cafetaria, vlak naast een Chinees restaurant. Ligt vlak bij de stuwdam. Twee keer geweest, twee keer redelijk wat aanloop qua motorrijders (voor zomaar een doordeweekse dag best aardig).
 
Van der Poel Ijssalon, Bornsestraat te Hengelo (Ov). Altijd wel een paar motoren die iets verkoeling nodig hebben, tevens op de route naar MF-Oost trefpunt.
 
appingedam

op het woonplein en dan aan de zijde van de N33 (MAC) daar staan jongens die aan het bochtjes nemen zijn geweest of gaan doen,bij de op en afritten daar zijn ook heerlijke bochten
vooral op zaterdag middag. :]
 
ah weer nieuwe! cool, ik zal ze zsm in de lijst opnemen (nu in ieder geval niet, zit net lekker te wow'en :)
 
Hans van Wijk, Goudstraat, industrieterrein Zoetermeer... you can't miss it ;)
alleen op zaterdag, dus ik weet niet of het telt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan