CB500 meeting topic

__MeNTaL__

MF veteraan
9 jul 2006
4.447
3
Rotterdam
Dit is het wie-wat-waar-wanneer-waarom-etc topic voor de M-F CB500 meeting


Waar? Dat is al bekend, nl.:


AC de Meern in Utrecht

Onderstaande met dank aan Jelle ;)



6c1c3031da74eb5340c7f837a8e3ba1f_demeern.gif



03c4ebb1f16d33fc8dae5a230d7c8a27_de%20Meern.jpg



Bereikbaar per motor


AC Restaurant De Meern ligt langs de snelweg A12, Den Haag- Utrecht.
Komende vanuit de richting Den Haag neemt u afslag nummer 15, De Meern, Montfoort.
Komende vanuit de richting Utrecht neemt u afslag 15, 2 km. na knooppunt “Oudenrijn”.
Komende vanaf de A2 gaat u via knooppunt “Oudenrijn” richting Den Haag. Na 2 km neemt u afslag nummer 15, De Meern, Montfoort.
Onder aan de afslag nummer 15 gaat u richting Montfoort.


2b1a602e2e64aa38c0bbd1a44aaabfdb_demeern_kl.jpg




Check ook nog ff Google maps




In dit topic kunnen we ff uitvechten hoe laat, welke toerrit we gaan maken, wie er samen naar de meeting :] , wie er toffe filmpjes en/of foto's gaan maken, noem maar op; hier kun je het neerpletteren. :Y


Link: Het Honda CB500 (Twin) Topic - Deel 3

*O*
 
Laatst bewerkt:
Ok, dan zal ik ff n voorstelletje kwa tijd doen: 12 uur?
hoef ik tenminste niet extreem vroeg me nest uit :r
 
im in, 12 uur mooie tijd kunnen we meteen wat eten :D zal zowiezo me digi cam meenemen ixus 65
 
Laatst bewerkt:
Aangezien dat ik ook al sta aangemeld kom ik ook maar naar de meeting :+

Mijn velgen zijn binnen dus ik ga snel de onderdelen die gespoten moeten worden spuiten en dan bouwen!!!!

Greetz Mark
 
Laatst bewerkt:
er moeten zowiezo 9 man komen, omdat het 2 niet uitmaakt en 7 op 29 april gestemd hebben
 
Weet iemand een leuke route om daar te rijden?
En Jelle en Bonni3 jullie vertrekken uit noord-holland ofzo toch? Dan kan ik misschien wel met jullie meerijden.
 
Weet iemand een leuke route om daar te rijden?
En Jelle en Bonni3 jullie vertrekken uit noord-holland ofzo toch? Dan kan ik misschien wel met jullie meerijden.


Dat zei ik toen toch ook al.. Als we nou gewoon bij Hoorn afspreken ofzo.. Heb ik bij de mega meeting ook met Jelle gedaan, ging goed :)
 
mogguh mensen,
ik ben ook vanb de partij zie ik :)
Ik hoop van de week m'n knippers binnen te krijgen en te installeren.
En binnenkort ook ff m'n pijp eronder laten zetten,dat zou cool zijn net voor de meeting !
 
Hehe, hij is er ook eindelijk :)

Was trouwens nog n heel geklooi (onwetendheid eerder) om die link naar je fietsie onder je naam te krijgen. Blijkt dus dat als er n ' in het webadres staat (in jouw geval ..../foto's/...) er weer andere regels gelden voor ubb codes. Maar goed, het is gelukt.

En wil je aub als de vliegende weerga die demper er onder zetten! Dalijk rijdt n koekblikker je nog dood omdat ie je niet hoort. :P
 
rasco waar kom jij dan vandaan?

edit: drachten dus, daar woont de vriend van me zus :)
 
Laatst bewerkt:
Oke Bonni3, dan kom ik wel naar Hoorn. En jelle, toevallig :P
En wat doen we als het gigantisch k*t weer is de 29e? Of moeten we daar gewoon nog niet aan denken :P
 
Goed punt. Voorlopig nog maar niet aan denken en mocht t zo zijn, dan weet je dat tegenwoordig al n paar dagen van tevoren dus t zal niet zo zijn dat er iemand in zn eentje, zijknat doorregend, aan komt zetten.
 
uh ja das een goeie,dan zorgt phoenix voor moorkoppen of appelgebak en warme choco met slagroom!
Goed idee Mental hahahahaha:+
 
En weet iemand een leuke rit daar in de buurt? Of leuke wegen dat we zelf wel wat leuk rondrijden daar, of mooie actiefotos kunnen maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan