Honda CBR600RR/1000RR Spa meeting 9en10 aug 2007

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam
BIKERS’ DAYS SPA-FRANCORCHAMPS 9 & 10 augustus 2007


full



Aangezien ik wil voorkomen dat er onduidelijkheden onstaan open ik effe dit topic.


Organisatie: Welcome to Biker's days | Biker's days

Waar: Spa Francorchamps

Wanneer: 9 en/of 10 augustus 2007

Klik hier voor meer informatie over prijzen e.d.


Wie 9 en 10 augustus:
- WollieWonka (600RR)
- Digger (600RR)
- Amsterdammetje (600RR)
- Zaad (600RR)

Wie 10 augustus:
- UPP-Racing (600RR)
- Pieterrrr (GSX-R600)
- Onewheel (1000RR)
- speedster1 (R6)
- CBR600RR Tim (600RR)


Verblijf: Baton Rouge

Over het verblijf:
Dick had al een 4 pers. kamer geregeld? Pieter zou vanavond effe bellen 'hoe of wat' en ik moet ook nog effe bellen, want ik kom 1 dag later aan en verblijf t/m de 15e aangezien ik ook 13 en 14 augustus met Prospeed op Spa rij.

Wie op 4 pers.kamer:
- WollieWonka
- Digger
- Amsterdammetje
- Zaad

Wie op slaapzaal:
- UPP-Racing :?
- Pieterrrr :?
 
Laatst bewerkt:
Zojuist (telefonisch) van WollieWonka doorgekregen dat hij, Digger, Zaad en Amsterdammertje 3 nachten in de 4-persoonskamer verblijven.
(gezellig boeltje zal dat worden ;) )

Khep Onewhieltje z'n voicemail ingesproken en gevraagd wat zijn planning precies wordt voor de 10e (en misschien overnachting).
Kwacht ff op zijn antwoord voordat ik met Baton Rouge ga bellen (morgen misschien).
 
Zojuist (telefonisch) van WollieWonka doorgekregen dat hij, Digger, Zaad en Amsterdammertje 3 nachten in de 4-persoonskamer verblijven.
(gezellig boeltje zal dat worden ;) )

Khep Onewhieltje z'n voicemail ingesproken en gevraagd wat zijn planning precies wordt voor de 10e (en misschien overnachting).
Kwacht ff op zijn antwoord voordat ik met Baton Rouge ga bellen (morgen misschien).
Dat had ik dus allemaal goed gegokt... zie openingspost :P

Ik zal de vraagtekens effe weghalen.
 
Laatst bewerkt:
Uhhhhhh.

je kan beter met sportschoolholland gan oid.

ik geloof 6 sessies van 30 min en kost 150 euro

Bikersdays is gewoon erg duur |(

4 sessies van 25 min (bijna zeker) en kost 175 euro.

Keuze snel gemaakt toch ;)
 
Uhhhhhh.

je kan beter met sportschoolholland gan oid.

ik geloof 6 sessies van 30 min en kost 150 euro

Bikersdays is gewoon erg duur |(

4 sessies van 25 min (bijna zeker) en kost 175 euro.

Keuze snel gemaakt toch ;)
Maar we zitten ook met wanneer wie wel en niet kan. Overigens was tot voorkort geen data bekend op hun website en nu krijg ik allemaal foutmeldingen als ik kijk. Voor mij is 't prima omdat 't lekker aansluit met Prospeed met 2 dagen rust 8-)
 
Laatst bewerkt:
Uhhhhhh.

je kan beter met sportschoolholland gan oid.

ik geloof 6 sessies van 30 min en kost 150 euro

Bikersdays is gewoon erg duur |(

4 sessies van 25 min (bijna zeker) en kost 175 euro.

Keuze snel gemaakt toch ;)


zijn geen data bekent en volgend jaar ga ik gewoon met Prospeed mee :Y
 
Ja moet wel kunnen dan heh... ik ga niet voor 1 nacht in een 2-persoonskamer en vervolgens de rest van de week op de slaapzaal... alhoewel, maakt ook weinig uit...

Zeg (of post het maar) dan bel ik misschien zometeen nog, heb ik zekerheid (Erik geeft nog geen gehoor) ;)
 
Zeg (of post het maar) dan bel ik misschien zometeen nog, heb ik zekerheid (Erik geeft nog geen gehoor) ;)
Ik heb net met Ben gebeld. Alles is geregeld :P Maar jij wilt geloof ik nog effe bellen over hoe of wat met je trailer heh?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net met Ben gebeld. Alles is geregeld :P Maar jij wilt geloof ik nog effe bellen over hoe of wat met je trailer heh?


Wat heb je precies geregeld nu?

ps. Van WollieW. gehoord dat dat wel goed komt, hij gaat nml. ook met trailer en brik.
 
Wat heb je precies geregeld nu?

ps. Van WollieW. gehoord dat dat wel goed komt, hij gaat nml. ook met trailer en brik.
Hij heeft ons voorlopig op kamer 4 gezet. Aangezien ik in m'n eentje ben en we nog niet weten hoe druk 't misschien wel of niet wordt blijf ik de hele week in die kamer of ga ik op de slaapzaal.
 
Hij heeft ons voorlopig op kamer 4 gezet. Aangezien ik in m'n eentje ben en we nog niet weten hoe druk 't misschien wel of niet wordt blijf ik de hele week in die kamer of ga ik op de slaapzaal.

Oké dan! :}

Dan bel ik zometeen ff om te bevestigen ;)
 
Hij heeft ons voorlopig op kamer 4 gezet. Aangezien ik in m'n eentje ben en we nog niet weten hoe druk 't misschien wel of niet wordt blijf ik de hele week in die kamer of ga ik op de slaapzaal.

Net Ben gesproken en ga zo ff een mailtje sturen voor de definitieve bevestiging.

Jij hebt kamer 4 van hem gekregen en hebt dus het 2-persoonsbed ;) voor jezelf en ik krijg de hele zolder *O*
 
Net Ben gesproken en ga zo ff een mailtje sturen voor de definitieve bevestiging.

Jij hebt kamer 4 van hem gekregen en hebt dus het 2-persoonsbed ;) voor jezelf en ik krijg de hele zolder *O*
Eh, vreemd... jij kan toch bij mij die ene nacht? Zijn 2 aparte bedden volgens mij hoor :P



Ow fack ik voel de soepies nu al aankomen :X :X :X


Wat zeg ik... 4 mannen op 1 kamer vind ik nog verdachter :+
 
Laatst bewerkt:
Eh, vreemd... jij kan toch bij mij die ene nacht? Zijn 2 aparte bedden volgens mij hoor :P



Ow fack ik voel de soepies nu al aankomen :X :X :X


Wat zeg ik... 4 mannen op 1 kamer vind ik nog verdachter :+

Dat bedoel ik!!!! _O- _O- _O-

(Ben zei dat de kamers die vrij zijn alleen 2-persoonsbedden hebben dus.........)
 
Eh, vreemd... jij kan toch bij mij die ene nacht? Zijn 2 aparte bedden volgens mij hoor :P



Ow fack ik voel de soepies nu al aankomen :X :X :X


Wat zeg ik... 4 mannen op 1 kamer vind ik nog verdachter :+

Alstublieft :X :+

kurk.gif
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan