Belgen meeting monobiken

Datum

  • 28 Oktober

    Stemmen: 1 14,3%
  • 04 November

    Stemmen: 2 28,6%
  • 11 November

    Stemmen: 3 42,9%
  • 18 November

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25 November

    Stemmen: 0 0,0%
  • 02 November

    Stemmen: 0 0,0%
  • 09 November

    Stemmen: 1 14,3%
  • 16 November

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 November

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

evil kim

MF veteraan
3 sep 2006
20.027
126
Aalst
Voor onze volgende "wieke tingels meeting" had ik gedacht om eens te gaan monobiken,


Even ter om duidelijk te maken, indien de juiste bescherming (moto kledij dus) en gezond boeren verstand overlevings drang aanwezig is. Is dit veiliger dan moto rijden zelf voor zover ik al kunnen ervaren heb.

Bon de datum is gezet op Vrijdag 7 december.
Het uur zijnde 20.30H (tenzij iemand nog bezwaar maakt)
We komen samen aan het bekende punt in Aalst, de Opel garage aan "den haring"
Je komt er op uit als je van de autostrade komt.

Coordinaten: N50 55.653 E4 02.086


Na het rijden gaan we dan waarschijnlijk bowlingen.
Kwestie dat die dat minder gepresteerd hebben tijdens t racen toch eens kunnen winnen. Ik dus al veel geoefend op bowlingen


Willen momenteel mee.

(brokken)piloten

eins ) Evil kim
zwei ) Andy
drei ) Sheldon
vier ) Rider of the storm
fünf ) Rotaxmax
sechs ) Wendyken
sieben ) Mexion
acht ) Zappa II
neun ) Jimmeke
zehn ) Joeri

publiek

vriendin Evil kim
vriendin Jimmeke
vriendin Mexion ?
vrouw Rotaxmax und minimax
.....

monobike3.jpg
 
Laatst bewerkt:
hallo, ik lees toevallig over jullie meeting. Leuk dat jullie dingen ondernemen. Ik vroeg me echter wel af wat jullie verstaan onder monobiken, wat is dat?
 
met zo iets (maar dan in supermotard vorm)
pitbike.jpg


rond crossen op een binnen circuit (beton)

als ik me niet vergis :9
 
Ja, wat is monobiken precies? Ik dacht altijd dat een monobike een ander woord voor een SM was, maar dat lijkt me sterk voor 50 euro incl. motor huren... Of bedoel je pocketbiken?

Trouwens, voor de volgende meeting heb ik een winterrit in m'n hoofd: om ons Wieke Tingels-imago compleet niet meer te doen kloppen zou ik de komst van de winter willen vieren met een lekker frisse winterrit ergens eind november, begin december. De koffie met pannekoeken in een warme thea room zal dan des te meer smaken. Ik moet dan alleen m'n ma nog overtuigen om bij vertrek warme koffie voor iedereen te voorzien... O-) Ik heb al een deel van de route in m'n hoofd ook, van bij mij thuis in Kerksken (afspraak afrit Erpe-Mere dus) zou ik via Geraardsbergen en Lessen naar Flobecq willen rijden, en van daaruit naar Oudenaarde. Geen al te lange, maar wel een mooie rit.
Natuurlijk mag het weer ook niet té zijn: bij sneeuw en ijzel zou het wat teveel van het goede zijn voor de Tingels, maar zo koud wordt het in België toch bijna nooit meer.
Ik maak er woensdag op m'n werk wel een apart topic voor aan, als er hier nog mensen zijn die dat zien zitten natuurlijk...

Edit: dit moest blijkbaar in het andere topic: ik zet het ook daar neer...
 
Laatst bewerkt:
kzie dat ook wel zitten als men 2 meter daarop gaat en tmoet natuurlijk wel passen .

vraag me wel af welke luxe je je gaat kunnen veroorloven met 500 euro :)

een filmke ervan
 
hey, ik wil ook mee *O* ,
damn..... zo spontaan is het niet,
sta er al op -O-

goe initiatief Boze kim :Y
 
kzie dat ook wel zitten als men 2 meter daarop gaat en tmoet natuurlijk wel passen .

vraag me wel af welke luxe je je gaat kunnen veroorloven met 500 euro :)

een filmke ervan


Normaal zal't wel iets minder zijn hoor.
maar 50 is een makkelijk getal en als iedereen dat er voorover heeft dan gaat er niet geklaagt worden over de uiteindelijke prijs normaal gezien.
 
Zet mij ook maar op de lijst.

Ik ben dit in Antwerpen eens gaan doen en toen was het mogelijk om en soort race formule te doen. Dan mocht je eerst 10 minuten het circuit verkennen, dan 10 minuten rijden voor de beste kwalificatietijd en dan 20 minuten race. Indoorkarting Antwerpen » Indoorkarting Noorderlaan

Das idd hoe t ongeveer inelkaar zit, als we genoeg mensen vinden dan kunnen we nen endurance doen, is in 2 teams, en altijd afwisselen na enkele rondjes.
 
Normaal zal't wel iets minder zijn hoor.
maar 50 is een makkelijk getal en als iedereen dat er voorover heeft dan gaat er niet geklaagt worden over de uiteindelijke prijs normaal gezien.

hehe nee , ik bedoelde als jij met ons geld ( 10 x 50 = 500 ) naar spanje gaat vluchten welke bouwvallige "luxueuze" caravan gaat dat worden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan