[Centraal] MF'er gespot deel 22 alweer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oneeye

MF veteraan
26 jan 2005
5.033
273
Onder de rook van R'dam
Oeps... :+


En hier gaan we verder met deel 22 van dit "spottende" topic... :)

Gaat lekker zo....... :)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15)

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

MFer gespot Deel 17


[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20



[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

De bedoeling van dit topic:
Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk...

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! *O*
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1


Heb je nog geen sticker? ( :Z |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers...

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839


Till we spot again... 8-)
 
Laatst bewerkt:
_O-

ik heb een maat met ook maar één oog ( nou ja, eentje maar die werkt iig ) en die zit altijd naast me in de auto van "Kijk die fazant daar" en dan zoek ik me helemaal de kl*re om die fazant te vinden, snap niet hoe'ie het doet :? ;)
 
_O-

ik heb een maat met ook maar één oog ( nou ja, eentje maar die werkt iig ) en die zit altijd naast me in de auto van "Kijk die fazant daar" en dan zoek ik me helemaal de kl*re om die fazant te vinden, snap niet hoe'ie het doet :? ;)


Die van mij (me linker dan ) doet helemaal niks, maar tis wat je zegt zit ik met n collega in de auto voor een begeleiding zie ik eerder dingen dan hij......en dan krijg k ook dat soort vragen _O-
 
Eerste echt spot dan maar.

Vanmorgen rond 8:15 in Alphen aan den Rijn op de Eisenhouwerlaan een rode Honda CB seven fifty. Berijder had een oranje hesje aan volgens mij :W
 
Ik zet hem ook maar in dit topic neer ;)



2 spots op het zelfde moment *O*

Bij het tankstation achter station Delft: een zwart/gele Suzuki GSX-R 750, model '01/'03 en een duozitje. Daarna kwam je me voorbij over de Phoenixstraat.

Bij dat zelfde tankstation is een garage: daarin staat een zwarte Suzuki SV 650 S, model '99/'01 met achterop een groene knuffel. Ik heb je vaak zat in die garage zien staan en over de phoenixstraat zien rijden, maar ik zag de sticker nu pas voor het eerst.
Ik heb vorig jaar een keer naast je gereden toen ik zelf ook nog me zwarte SV had :)
Ik vroeg nog aan die man die stond te roken of het zijn motor was, zijn antwoord: "was het maar zo" :P


Bij beide, was om 09.00 uur en ik was met de benenwagen :+


Nog een late, maandag avond rond half 6 een zwart/rode Honda CBR 600 F op de parralelweg van zestienhoven. Ik maakte nog ruimte voor je om in te voegen, maar je wilde een auto verder '(
Bij de rotonde daarna ging je naar rechts, daar stond ik achter je in een witte Berlingo.
Wat een hondeweer was het toen zeg.
 
Bij dat zelfde tankstation is een garage: daarin staat een zwarte Suzuki SV 650 S, model '99/'01 met achterop een groene knuffel. Ik heb je vaak zat in die garage zien staan en over de phoenixstraat zien rijden, maar ik zag de sticker nu pas voor het eerst.
Ik heb vorig jaar een keer naast je gereden toen ik zelf ook nog me zwarte SV had :)
Ik vroeg nog aan die man die stond te roken of het zijn motor was, zijn antwoord: "was het maar zo" :P

Hahah cool, das de mijnes! *D Normaal had ik de sticker achterop mn helm zitten, maar sinds kort zittie inderdaad op mn kentekenplaat (waar die hoort :P)

Mijn collega vertelde mij vannochtend inderdaad dat ik gespot was, misschien moeten we ook een "Collega van MF'er gespot?"- topic openen? *D
 
Nou de laatste keer hoor dat ik de spot vermeld ;)


Gespot om 16:58 op de A1, bij de splitsing van A1/A9 richting almere.

Een tweewieler met kenteken MR-42-** berijder had zo'n geel hesje aan.

Ik zat in een rode IS te zwaaien maar je was te druk bezig met slalommen.

Nog 2 keer dat ik op dinsdagavond in Apeldoorn moet zijn... Nét even iets te ver voor op de motor vanaf Purmerend.

Wie o Wie (weet ik wl mgoed) :W :W :W

:W :)

Zwaaiende mensen in blik zie ik meestal niet zo goed in het donker helaas :)
 
Vanmorgen rond 08.30 uur op de A28 Zwolle richting Amersfoort:
Motor onbekend, bestuurder met een zwart/witte helm en zwart jack met rode balk op de rug met daarin witte letters SPIDI.

Wie o wie?
In ieder geval: GESPOT!!

('k Heb je al 'ns eerder gespot en dat hier gemeld, maar toen kwam er geen reactie. Nu hopelijk wel...)
 
Nog een late, maandag avond rond half 6 een zwart/rode Honda CBR 600 F op de parralelweg van zestienhoven. Ik maakte nog ruimte voor je om in te voegen, maar je wilde een auto verder '(
Bij de rotonde daarna ging je naar rechts, daar stond ik achter je in een witte Berlingo.
Wat een hondeweer was het toen zeg.

Paralelweg = Doenkade?

En rotonde was die richting Schieplein?

En als het dan ook nog deze motor was:

full


Dan was ik het! *O*
 
Hahah cool, das de mijnes! *D Normaal had ik de sticker achterop mn helm zitten, maar sinds kort zittie inderdaad op mn kentekenplaat (waar die hoort :P)

Mijn collega vertelde mij vannochtend inderdaad dat ik gespot was, misschien moeten we ook een "Collega van MF'er gespot?"- topic openen? *D

Mooi geluidje zit er in je motor, ik werk aan de Phoenixstraat (dat grote glazen gebouw) en ik hoor je al vanaf het gemeente huis aankomen :P


Paralelweg = Doenkade?

En rotonde was die richting Schieplein?

En als het dan ook nog deze motor was:

[afbeelding]

Dan was ik het! *O*

Jazeker *O*
 
*O* jeeeh.....eindelijk weer eens gespot. Waar/Wat reed jij dan? Zag volgens mij alleen maar blikkers rijden/staan.

Ik zat als passagier in het blik van mijn moeder. Mijn lesauto van verkeerscentrum zoetermeer had het begeven en had een lift nodig van de opeldealer naar huis. Anders had ik mijn leerling wel even laten toeteren. Gelukkig wastie wonderbaarlijk snel gemaakt. Ik rijd zelf amper motor in de winter. Veel mfers in Zoetermeer! Zoals deze een hele tijd geleden met mijn auto op de achtergrond:

full
 
En zou de eigenaar van deze motor even contact met mij op willen nemen via mail ofzo. Ik had zijn vriendin beloofd nog iets van me te laten horen maar heb helaas het telefoonnummer niet meer.
full
 
En deze drive by, het is niet zo duidelijk maar het is een groene motor met mf sticker langs de akkerdreef in zoetermeer.[afbeelding]

uhhh dit is waar tuoontje en fiesertje wonen

En zou de eigenaar van deze motor even contact met mij op willen nemen via mail ofzo. Ik had zijn vriendin beloofd nog iets van me te laten horen maar heb helaas het telefoonnummer niet meer.[afbeelding]


dit is de motor ban Kaaszje maar die zit niet zo veel meer op MF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan