Constands central lift

Louis3231

MF'er
20 mei 2021
44
8
Ik heb deze aangeschaft via Motea.
Alles past nu (verkeerde adapter geleverd)
Maar als ik mijn z1000 omhoog zet, merk ik dat hij iets de andere kant op helt.
Dus als je achter de motor staat, hij iets naar rechts helt.
Klopt dit bij jullie ook ?
 
Ik sta op het punt om er ook 1 aan te schaffen dus ik ben hier wel benieuwd naar. Je bedoeld dus dat de motor van de standaard afhelt, de verkeerde kant op? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heb je er een foto van?

De Kawa in dit filmpje lijkt ook wel iets de “verkeerde“ kant op te hellen.

 
Ik heb er ook wel eens over gedacht , mij heeft tegen gehouden dat hij op punten die daar niet voor bedoeld zijn een hele motor optilt en ook nog aan een kant
 
Les 1, zorg dat je pinnen goed max diep in je motor zitten voor je hem omhoog zet.. en zorg dat je ondergrond mooi gelijk is. Heb mijne keertje met 1 wiel het gras in gereden 😛

Een kant scheef.. toen gleed hij vd pin die niet diep genoeg zat en 1 zat nog vast en liet ik hem toen zachtjes in het gras zakken..
 
Laatst bewerkt:
Heb hem ook voor de 1290 ,en hij staat idd klein beetje schuin . bikelift staat zelf ook iets schuin .
Is een kriem om erin te krijgen te krijgen in begin .... in dit geval van ktm , maar kan er ook niet uit glijden door champignon.
 

Bijlagen

  • 4E324098-DD5E-4326-9A36-1BFCB6D295AC.jpeg
    4E324098-DD5E-4326-9A36-1BFCB6D295AC.jpeg
    100,1 KB · Weergaven: 0
  • 9B4B5B97-4CDD-4DB5-B113-12D6BEA342A4.jpeg
    9B4B5B97-4CDD-4DB5-B113-12D6BEA342A4.jpeg
    96,5 KB · Weergaven: 0
Hij helt standaard iets over zodat hij mooi op zijn hangpunten blijft en niet er af kan glijden.
 
Hier helt hij iets over naar rechts terwijl de hefboom zelf naar rechter helt.
Heb het nu een jaar maar nog niet een gevoel gehad dat het onstabiel was.

Wel goed opletten met krikken dat het palletje van het hef mechanisme goed staat. Heb zelf een keer gehad dat ik hem dus even snel omhoog krikte omdat ik moest plassen en vergeten was het palletje goed te zetten.
Toen ik vervolgens los liet niets aan de hand maar toen ik over de arm van de hefboom leunde kreeg ik die stang in de kloten. Dat was een traantje die mij verliet :')

Aangezien de motor net met de wieltjes los was en mijn zak het tegenhield dat die viel gelukkig geen schade gehad.
 
ik gebruik hem zo goed als nooit
de brommer staat altijd op de brug vind ik toch makkelijker
misschien maar eens op markplaats zetten
 

Bijlagen

  • IMG_20230323_165003.jpg
    IMG_20230323_165003.jpg
    393 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan