ConStands Easy-Plus

RKS

MF'er
24 aug 2022
65
27
Vliermaal

Constands Easy-Plus van Motea

Deze week binnen gekregen maar ik ben er niet zo gelukkig mee!Op hun advertentie staat banden maat 90 tot 180 maar de

inrijopening is maar 130 ! Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben ?(komt van Motea)

 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook, maar gebruik hem alleen voor het voorwiel dus heb daar nooit een issue mee gehad.
Kan dat uberhaupt achteruit er in?
Maar goed als ie niet goed is stuur je hem toch gewoon terug? Ik had ook iets besteld bij die toko en dat paste volgens hun info op mijn motor maar bleek dat het absoluut niet kon, dus de info is niet altijd correct blijkt daarmee.
 
Ik heb hem ook, maar gebruik hem alleen voor het voorwiel dus heb daar nooit een issue mee gehad.
Kan dat uberhaupt achteruit er in?
Maar goed als ie niet goed is stuur je hem toch gewoon terug? Ik had ook iets besteld bij die toko en dat paste volgens hun info op mijn motor maar bleek dat het absoluut niet kon, dus de info is niet altijd correct blijkt daarmee.
Bedankt vr de info, ik zal hem dan ook maar gebruiken vr het voorwiel (wat eigenlijk niet de bedoeling was)moeilijk om in en uit te rijden!
Maar volgens hun foto zou het wel moeten lukken met het achterwiel!
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-03-24 om 10.13.35.png
    Schermafbeelding 2023-03-24 om 10.13.35.png
    31 KB · Weergaven: 22
Er staat bij dat het adjustable is, dus wellicht moet je wat veranderen, boutjes loshalen e.d., om de breedte aan te passen?
Op de foto's staan zowel crossers met smalle bandjes als die motor uit jouw plaatje met heul dikke banden.
Dat is best een brede range voor één en dezelfde klem, dus ik kan me voorstellen dat je wel iets moet doen alvorens het goed past.
 
Er staat bij dat het adjustable is, dus wellicht moet je wat veranderen, boutjes loshalen e.d., om de breedte aan te passen?
Op de foto's staan zowel crossers met smalle bandjes als die motor uit jouw plaatje met heul dikke banden.
Dat is best een brede range voor één en dezelfde klem, dus ik kan me voorstellen dat je wel iets moet doen alvorens het goed past.
Inderdaad het staat er bij dat het aanpasbaar is maar met het geen ik heb kan dat onmogelijk!
Je kunt die voorste inrijklem toch niet breder maken.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-03-24 om 09.41.03.png
    Schermafbeelding 2023-03-24 om 09.41.03.png
    18 KB · Weergaven: 22
Aan de foto te zien zou ik inderdaad zeggen dat dat niet kan.
Kun je toch beter even contact opnemen, hoe zij dat zien met al die verschillende breedtes.
Misschien heb je een verkeerde versie/uitvoering ontvangen of zo.

Edit: óf ze zijn te positief over die breedtes die er in zouden passen... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan