Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
maaruh...daatz....wat voor werk doe je dan, dat je tot middernacht moet werken..?in de horeca..?
 
Nu je het zegt, had het gelezen |(
Maar geen vroege dienst bedoelde ik.

Ik zou dat maar helemaal niets vinden. Je went er nooit aan.

Ik begin liever sochtends wat vroeger, dan dat ik tot middernacht moet werken of zelfs de hele nacht....nee das niet voor mij weggelegd....moet wel me hobby uit kunnen oefenen.....slapen...dus dat doe ik dan ook veel en vaak... :+
 
:^

full
 

Als ik denk, wat jij denkt, dan denken wij tot allebei wat anders, wat zo bedoelde ik het in eerste instantie niet... :9 Jij dacht zeker aan de Jap Jim, of weet ik veel hoe die zaak heet die gesloten is in Adam..? :9 :+
 
Ik begin liever sochtends wat vroeger, dan dat ik tot middernacht moet werken of zelfs de hele nacht....nee das niet voor mij weggelegd....moet wel me hobby uit kunnen oefenen.....slapen...dus dat doe ik dan ook veel en vaak... :+


Begin wanneer ik zin heb. Vind mij baas ook best.
 
Ik begin liever sochtends wat vroeger, dan dat ik tot middernacht moet werken of zelfs de hele nacht....nee das niet voor mij weggelegd....moet wel me hobby uit kunnen oefenen.....slapen...dus dat doe ik dan ook veel en vaak... :+
Ik wil 's avonds niet naar bed en 's ochtends er niet uit :X
 
Als ik denk, wat jij denkt, dan denken wij tot allebei wat anders, wat zo bedoelde ik het in eerste instantie niet... :9 Jij dacht zeker aan de Jap Jim, of weet ik veel hoe die zaak heet die gesloten is in Adam..? :9 :+


Yab Yum :9~
Maar ik weet wat ze doet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan