manual electra glide

swfb

MF'er
10 dec 2007
161
1
pas geleden heeft een vriend een HD flh electra-glide 1340cc uit 1981 gekocht en nu zijn we hiervoor opzoek naar een digitale service/repair manual.

Nu kwam ik via mf wel een site tegen met digitale handleidingen maar daar stond deze niet tussen.

Is er hier iemand die een digitale versie heeft en deze door zou kunnen mailen, of is er een link bekend waardeze te vinden is?
 
Kijk eens op: http://www.motorvitamine.eu/

Weet natuurlijk niet of ze daar precies hebben wat jullie zoeken, maar daar komen nogal wat HD-mensen, leuke site trouwens. :z

Proficiat aan je vriend trouwens, vind ik persoonlijk een mooie motor :9~ :9~ :9~

Mocht je Murph tegen komen, doe hem de groetjes *O* *O*
 
vast bedankt voor de site, kwam daar in ieder geval wat elektrische schema's tegen die altijd van pas komen.

nog geen exacte repair manual gevonden maar blijf nog doorzoeken.

ook nog geen Murph gezien maar als ik m tegen kom zal ik m groeten
 
stuur even een mailtje naar bikevouwer@gmail.com
dat is iemand hier op het forum die werkplaatshandboeken verkoopt. 5€ per stuk.
hij heeft mij prima geholpen.
 
Is het gelukt met die manual?
Ik heb er een in PDF formaat voor sportsters 1959-1985, sportster EVo van 1984-1987.

Hij is wel 125 MB groot
 
Laatst bewerkt:
Is het gelukt met die manual?
Ik heb er een in PDF formaat voor sportsters 1959-1985, sportster EVo van 1984-1987.

Hij is wel 125 MB groot

Nee, het is nog niet gelukt met de manual, heb ook nog geen mail gestuurd naar bovenstaand adres.

Ik ben zelf geen harley kenner en zou niet weten of deze types overeenkomen.

heb je misschien mogelijkheid om het bestand te uploaden?
via msn is het ook nogal wat,
 
Geen digitale versie waarschijnlijk, maar als je harley rijd is een boekie wel gezelliger...
Biertje erbij en zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan