GOOI-21

Status
Niet open voor verdere reacties.
BBQ 15 MAART, IJSSELSTEIN

Aangezien het al bijna is, lijstje maar ff in het topic maken.
Jezelf toevoegen en de quotes weghalen!
natuurlijk niet nodig als je niet kunt/wilt komen :)

Achi
TT
Xtra
Nocer
Jantah
Lex(ovb)
Daatz
Muerte
Strifer
 
Goeiemorgen..


15 Maart verjaar ik *O* kan dus niet komen (had wel gewilt)

plus dat Lous thuis is.. dus kan ook niet..

er komt een keer dat ik er cker bij ben.. komt alleen nu ff niet uit..



@ TT, :W
 
BBQ 15 MAART, IJSSELSTEIN

Aangezien het al bijna is, lijstje maar ff in het topic maken.
Jezelf toevoegen en de quotes weghalen!
natuurlijk niet nodig als je niet kunt/wilt komen :)

Achi
TT
Xtra
Nocer
Jantah
Lex(ovb)
Daatz
Muerte
Strifer
A3Frogt


*O* :P *O*
 
BBQ 15 MAART, IJSSELSTEIN

Aangezien het al bijna is, lijstje maar ff in het topic maken.
Jezelf toevoegen en de quotes weghalen!
natuurlijk niet nodig als je niet kunt/wilt komen :)

Achi
TT
Xtra
Nocer
Jantah
Lex(ovb)
Daatz
Muerte
Strifer
A3Frogt
Little_Bear


:z
 
BBQ 15 MAART, IJSSELSTEIN

Aangezien het al bijna is, lijstje maar ff in het topic maken.
Jezelf toevoegen en de quotes weghalen!
natuurlijk niet nodig als je niet kunt/wilt komen :)

Achi
TT
Xtra
Nocer
Jantah
Lex(ovb)
Daatz
Muerte
Strifer
A3Frogt
Little_Bear


:z

Wieder zürück ? O-)
 
Goedemiddag allemaal :W

Bijna examen, nog aan het wachten...blehhh, maar denk dat het wel goed komt...

Hou jullie op de hoogte!
 
Goedemiddag allemaal :W

Bijna examen, nog aan het wachten...blehhh, maar denk dat het wel goed komt...

Hou jullie op de hoogte!

Ben erg benieuwd!
Gaat ook wel goed komen, je moet gewoon net zo rijden als je normaal doet, maar dan net doen of je verantwoordelijk bezig bent O-)

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ja miste jou ook. Had het dr gister nog met Bart en Wilco over. Stond op het punt je te sms-en. Eind goed al goed....!

Tsk..... Trage Tanya.... ik had hem al ge-sms-ed... over die BBQ.
Nu hij weet dat we BBQ's gaan houden komt hij wel terug ja.... :P
 
Tsk..... Trage Tanya.... ik had hem al ge-sms-ed... over die BBQ.
Nu hij weet dat we BBQ's gaan houden komt hij wel terug ja.... :P

full
 
Ja miste jou ook. Had het dr gister nog met Bart en Wilco over. Stond op het punt je te sms-en. Eind goed al goed....!

Welja.. het idee was op een gegeven moment ontstaan om een eigen forum ergens neer te zetten.. maarja.. dan schieten we het hele MF-gebeuren een beetje voorbij.. dat is dan weer jammer.. gewoon hopen dat er door o.a. moderators wat objectiever opgetreden gaat worden mocht er in de toekomst e.e.a. aan de hand zijn.

Eind goed al goed? euhhh.. einde is nog niet in zicht hoor.. we hebben nog geel wat km's te maken op onze brommers.. :] ;)

Overigens heb ik m'n leren pakkie sinds dat ik hem ingevet heb nog niet aangehad.. veels te koud geweest nog.. maar misschien dat die thermokleding er wat aan kan doen.. heb wat gevonden online nl.
 
Goedemiddag allemaal :W

Bijna examen, nog aan het wachten...blehhh, maar denk dat het wel goed komt...

Hou jullie op de hoogte!

Ja hoor.. alwéér een examen? Jeetje.. straks ben je overgekwalificeerd en kom je niet meer aan de bak omdat je te duur wordt.. :X _O-
Offeuh.. zien we jou straks terug als een soort 'Baantjer'? Maar dan niet in een regenjas, maar hotpants? :+
 
Welja.. het idee was op een gegeven moment ontstaan om een eigen forum ergens neer te zetten.. maarja.. dan schieten we het hele MF-gebeuren een beetje voorbij.. dat is dan weer jammer.. gewoon hopen dat er door o.a. moderators wat objectiever opgetreden gaat worden mocht er in de toekomst e.e.a. aan de hand zijn.

Eind goed al goed? euhhh.. einde is nog niet in zicht hoor.. we hebben nog geel wat km's te maken op onze brommers.. :] ;)

Overigens heb ik m'n leren pakkie sinds dat ik hem ingevet heb nog niet aangehad.. veels te koud geweest nog.. maar misschien dat die thermokleding er wat aan kan doen.. heb wat gevonden online nl.

GIMME ZOMER!
Nou ja.... 15 graden met een zonnetje en ik ben een gelukkig Nocertje ;)
 
Ja hoor.. alwéér een examen? Jeetje.. straks ben je overgekwalificeerd en kom je niet meer aan de bak omdat je te duur wordt.. :X _O-
Offeuh.. zien we jou straks terug als een soort 'Baantjer'? Maar dan niet in een regenjas, maar hotpants? :+

Toch maar die HD recorder kopen O-)
Straks zien we Mariecke bij wegmisbruikers, beetje aso rijden om aso's aan te houden ;)
 
Toch maar die HD recorder kopen O-)
Straks zien we Mariecke bij wegmisbruikers, beetje aso rijden om aso's aan te houden ;)

Mwhoa.. Mariecke kennende zal ze niet zo snel 'undercover' verkeersovertreders gaan opzoeken..

doe mij nou die hotpants maar.. dan wil ik best af en toe een beetje stout zijn.. :+
 
En ik blijf vooral doorgaan met onzin posten.. anders ben ik straks nog een vreemde eend in de bijt.. :+

Hopen dat het rustig blijft dan he.. :Y
:} 't gaat je heel goed af hoor :Y


Natuurtalentje zou ik zo zeggen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan