Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo gisteren strimping er op en twee ogen geplaats

Foto-3TJBOP6R.jpg


Foto-MQNERMOZ.jpg


en vandaag moet je nooit doen hem met commedant en daarna in de was gezet

nu weet ik weer welke kleur ik heb

Foto-O4YZ6WEG.jpg
 
Ik heb er wel eentje, maar ik weet niet of Zwolle in de buurt is?

En in Dokkum is er ook wel eentje beschikbaar *O*

beide bedankt voor het aanbod helaas niet echt om de hoek ...


ik stel de bouggie's wel een paar dagen uit, en vervang deze als ik deze wel als ik bij de lokale motorzaak de carbs laat synchroniseren

luchtfilter wel gedaan vandaag
remvloeistof is ook vervangen
achterkant staat weer in elkaar incl. nieuwe knippers achter

dinsdag olie op halen (was niet vooraardig :') )
en dan gelijk even afspreken van de bouggie's
 
ik heb weer een paar plaatjes van mijn vorderingen

DSC02078.jpg


DSC02136.jpg


DSC02137.jpg


DSC02139.jpg


voor zover ik het heb kunnen meten is het frame 100% recht en was het alleen de voorvork die schade opgelopen had tezamen met de kuip.
 
LOL, ben je met dat ding vanaf de werkplaats gewoon naar huis gereden DJ :o

Wat was het nou met die spuitende olie, alleen de olie leiding ?

Maar deze kan dan wel een mooie street-fighter worden *O*
 
Laatst bewerkt:
Nee lopen duwen, wilde nog niet lopen.... dus moest ik lopen -O-

Net weer terug geduwd naar de loods, maar nu doet hij het wel *O* *O*

niks geen spuitende olie want ik had de olie koeler al vervangen :]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag werd ook de motor-elfstedentocht gereden zoals elk jaar :]

Het was natuurlijk super weer en ik heb vanmiddag dan ook lekker langs de kant in het zonnetje gezeten om te genieten van al die mooie motoren....

Er zaten ook best veel F-jes tussen :}

DSC02116.jpg


DSC02133.jpg


DSC02134.jpg


Jammer genoeg had ik de verkeerde camera mee en niet veel foto's kunnen maken...
 
Ik had een klotedag, heerlijk gereden maar onderweg mijn solo-seat kussentje verloren en nooit meer terug te vinden ;( . Ook mijn hugger was helemaal verdraait en afgeschuurd door mijn achterband. Nooit wat van gemerkt -O- . Al met al een mindere rit.
 
Ik had een klotedag, heerlijk gereden maar onderweg mijn solo-seat kussentje verloren en nooit meer terug te vinden ;( . Ook mijn hugger was helemaal verdraait en afgeschuurd door mijn achterband. Nooit wat van gemerkt -O- . Al met al een mindere rit.

Nee hier in de buurt over de dijken heen, en landweggetjes. Daar ben ik wat spul dus verloren helaas.
 
Ik had een klotedag, heerlijk gereden maar onderweg mijn solo-seat kussentje verloren en nooit meer terug te vinden ;( . Ook mijn hugger was helemaal verdraait en afgeschuurd door mijn achterband. Nooit wat van gemerkt -O- . Al met al een mindere rit.

:( Das niet zo mooi nee! Hoop dat je snel een ander kussentje vindt.. is je hugger nog te fixen?

Mooie foto trouwens van die voorvorkpoten inclusief wiel hierboven _o- niet helemaal 100 % recht meer.. Wel beter dat ie weer loopt, is een begin toch :)
 
Het is absoluut een begin, al denk ik wel dat ik de carbs er nog af moet hebben om ze even goed te reinigen en het blok eerst eens even moet verzorgen....

De komende dagen zelf eens kijken of ik een uitlaat kan fabriceren, dempers heb ik wel


Nee hier in de buurt over de dijken heen, en landweggetjes. Daar ben ik wat spul dus verloren helaas.

Dat is flink balen dan :?
 
Het is absoluut een begin, al denk ik wel dat ik de carbs er nog af moet hebben om ze even goed te reinigen en het blok eerst eens even moet verzorgen....

De komende dagen zelf eens kijken of ik een uitlaat kan fabriceren, dempers heb ik welDat is flink balen dan :?

Zelf een uitlaat fabriceren? Ben je zeker best handig? :Y Dat gaat me nou weer net te ver denk ik. Heb genoeg aan m'n kop gehad met m'n suzuki maar dat nou weer niet :P

Piccies dan maar:

Toen ie net uit elkaar was:
1f88b6870f3d583cab2cdc7ea58f5246


Rechts het nieuwe gespoten kuipdeel en de rest er gepoetst bij:
451df6a449c8a777cc226d2e1f8e3653


Zoals ie er nu bij staat om in elkaar gezet te worden (gepoetst en wel :+ ) Overigens, de voorvorkpoten zwart gespoten :)
1a559ed7aa38f93150ac37e18402fd6d


Kan nu dus niets in elkaar zetten omdat ik wacht op m'n koplampunit en stuurhelft, dus ik hoop dat suzuki snel levert... Iemand ervaring met levertijden bij soes?
 
goedenavond dames!

ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een 750f ui 93! leuk dingetje en mooie vervanger van mijn oude GS500 :)

heeft iemand hier toevallig een werkplaatshandboek van zo'n ding in digitaal formaat? of enig idee waar je die vandaan kan toveren? is namelijk erg handig!

foto's komen als die een keer grondig gewassen is;)
 
goedenavond dames!

ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een 750f ui 93! leuk dingetje en mooie vervanger van mijn oude GS500 :)

heeft iemand hier toevallig een werkplaatshandboek van zo'n ding in digitaal formaat? of enig idee waar je die vandaan kan toveren? is namelijk erg handig!

foto's komen als die een keer grondig gewassen is;)

En gelijk binnenvallen met dames? Stel je zelf eens goed voor ;) , en ook ongewassen plaatjes nemen we hoor! Ik ga trouwens morgen een donker MDI flip-up ruitje halen *O* .
 
En gelijk binnenvallen met dames? Stel je zelf eens goed voor ;) , en ook ongewassen plaatjes nemen we hoor!

Juustem, en bij goedkeuring van jouw F (hehe, eindelijk weer een 750 in het midden *D ) krijg je je digitale WPHB O-)
Ik ga trouwens morgen een donker MDI flip-up ruitje halen *O* .

Staat machtig, maar ik denk dat je niet meer je kop achter het ruitje hoef te doen :Z
 
goedenavond dames! ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een 750f ui 93! leuk dingetje en mooie vervanger van mijn oude GS500 :)

heeft iemand hier toevallig een werkplaatshandboek van zo'n ding in digitaal formaat? of enig idee waar je die vandaan kan toveren? is namelijk erg handig!

:X

Welkom :)
 
Laatst bewerkt:
Ik had een klotedag, heerlijk gereden maar onderweg mijn solo-seat kussentje verloren en nooit meer terug te vinden ;( . Ook mijn hugger was helemaal verdraait en afgeschuurd door mijn achterband. Nooit wat van gemerkt -O- . Al met al een mindere rit.

Oh, en JW kerel, wat een vervelende toestanden ja weer! Heb je nu een lelijke plek op je seatcover? Ik vind zelf zonder dat kussentje ook niet verkeerd lijken hoor, staat wel racy, barebone. Maar net je nieuwe hugger erop, en nu al naar de bliksem??? That sucks, is hij nog te redden?

Mzzlz
t
 
Ok, noem me lomp, onhandig of 'n slappeling, maar ik krijg m'n motor dus met geen mogelijkheid op de middenbok in m'n eentje. De trucjes die ik op m'n AVB geleerd heb, werken allemaal niet. Nou had ik al 'n keer gelezen dat die middenbok er vooral voor de sier op zit, en dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft. Maar heeft er nog iemand tips hoe ik 't toch voor elkaar krijg, zodat ik 'n keer gemakkelijk m'n banden kan controleren en m'n ketting olieen?

Oh, en nog 'n vraag, als m'n voorband aardig weinig profiel over heeft na ongeveer 2500-3000 km (voornamelijk snelweg), mag ik dan terug naar de dealer en 'n nieuwe vragen als onderdeel van de garantie?
 
Die middenbok schijnt voor velen een probleem te zijn, ik snap er niets van, zelf heb ik de beugels onder het zadel verwijderd en toch zet ik hem met gemak op de middenbok. De truc is dat de kracht in weze meer uit je voet komt dan uit je armen lijkt me.

Succes ermee!
 
Hey,

Ik ben het eens met EmTee, je moet met je voet goed druk houden op de middenbok zodat deze niet verschuift, en dan de motor stevig naar achteren trekken. Als je erop blijft zitten dan lukt het niet, gewoon ernaast staan, voet op de bok, met je gewicht aan het stuur naar achteren trekken. Is niet slap, is meer een kwestie van de juiste techniek. Probeer het anders eerst eens zo hard als je kan met iemand erbij zodat je niet bang hoeft te zijn dat hij omvalt, even flink roppen en scheuren, grrrrr!. Als ie dan wel gaat, dan kan je je techniek daarna verfijnen, zo deed ik het wel de eerste keer en daarna was het een eitje.

Maar, hij is idd niet zo makkelijk, het is even een bepaalde slag die je moet leren. Ik heb hem er helemaal vanaf gehaald en een paddockstand gekocht, sowieso vanwege mn nieuwe uitlaat, maar ook omdat ik zo'n bok eigenlijk maar lelijk vind staan. Ik wil me bij herman buitelaar straks ook nog een losse middenbok bestellen, die kan je eronder schuiven en dan gewoon omhoog draaien.

Dat met die band zou je gewoon eens moeten vragen bij je verkoper, 3000km en dan al versleten, da's niet best :N

Suc6
T
full
 
Laatst bewerkt:
Oh, en JW kerel, wat een vervelende toestanden ja weer! Heb je nu een lelijke plek op je seatcover? Ik vind zelf zonder dat kussentje ook niet verkeerd lijken hoor, staat wel racy, barebone. Maar net je nieuwe hugger erop, en nu al naar de bliksem??? That sucks, is hij nog te redden?

Mzzlz
t

Haha ja eh? Heb ik weer, maargoed de hugger moet ik nog even zien, hij was afgeschaafd door mijn achterband 1mm dik plastic/ABS B| . En ik ga wat foam er op plakken in de vorm van het kussentje om het een beetje op te vulllen. Gelukkig straks wel een donker MDI flip-up ruitje ophalen *O* . Dus minder wind en een toffer ruitje.

Mijn ruitje was haarscheurtjes aan het vertonen door de hommels en bijen die er op waren geknald. En de megameet bedoel ik in venendaal deze zondag 13 mei. Bent u er ook bij? Ik wil die fiets van jouw wel eens horen en zien van dichtbij.

Groetenn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan