MF 't GOOI deel XXVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
*D
full
 
:+

ja.. kom op.. k ga toch geen Yamaha kopen omdat ik dan Rossi 'fan' kan zijn..?? of een Honda zodat ik Dovi kan steunen?...

Ja tuurlijk wel! Zo hoort het wel! Ik heb express een suzuki gekocht omdat ik voor Vermeulen wil zijn, en ga zometeen een Yamaha kopen omdat ik voor Toseland wil zijn :+


Wat een bullshit
 
O-)

k zag de tijden vandaag van de kwalificatie.. dus was ff iets minder voor mij :+

@Jego: ja.. waarom zou dat niet kunnen? dat zou inhouden dat jij voor Kawasaki bent? :?

Nee vroeg het me af, omdat jij (geloof ik) best wel iets met ducati heb.
en nee ik ben niet voor kawa rijders omdat ik totaal geen fan ben van kawa.
Heb deze motor omdat het een leuke motor was voor een leuke prijs
 
Ja tuurlijk wel! Zo hoort het wel! Ik heb express een suzuki gekocht omdat ik voor Vermeulen wil zijn, en ga zometeen een Yamaha kopen omdat ik voor Toseland wil zijn :+


Wat een bullshit
_O- _O-


trouwens als zin heb om de race hier te kijken morge vin ik het ook best.. tis maar een idee
 
Ja tuurlijk wel! Zo hoort het wel! Ik heb express een suzuki gekocht omdat ik voor Vermeulen wil zijn, en ga zometeen een Yamaha kopen omdat ik voor Toseland wil zijn :+


Wat een bullshit

En dan heb je net een suzuki, wisselt ie van team |( _O-
 
Nee vroeg het me af, omdat jij (geloof ik) best wel iets met ducati heb.
en nee ik ben niet voor kawa rijders omdat ik totaal geen fan ben van kawa.
Heb deze motor omdat het een leuke motor was voor een leuke prijs
k heb absoluut wel wat met ducati, maar ben in de GP echt voor de rijders niet voor de merken.. en trouwens het is een 4 cilinder in V vorm.. dus een dubbele twin, dat is geen echte duuc :+ Bij de Superbikes ben ik wel voor ducati maar ook voor de rijder die daar op zit (Baylis)
 
k heb absoluut wel wat met ducati, maar ben in de GP echt voor de rijders niet voor de merken.. en trouwens het is een 4 cilinder in V vorm.. dus een dubbele twin, dat is geen echte duuc :+ Bij de Superbikes ben ik wel voor ducati maar ook voor de rijder die daar op zit (Baylis)

Dat is dus waarom ik dacht dat jij voor stoner zou zijn. Het hoeft niet hoor :P

Ja tuurlijk wel! Zo hoort het wel! Ik heb express een suzuki gekocht omdat ik voor Vermeulen wil zijn, en ga zometeen een Yamaha kopen omdat ik voor Toseland wil zijn :+


Wat een bullshit

Je hebt mij niet horen zeggen dat je geen fan kan zijn van een andere merk.
 
Dat is dus waarom ik dacht dat jij voor stoner zou zijn. Het hoeft niet hoor :PJe hebt mij niet horen zeggen dat je geen fan kan zijn van een andere merk.

Ik maakte gewoon een geintje, niet om jouw vraag naar Oz hoor ;)
Ik leefde mij even in :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan