MF 't Gooi goes CPZ deel XXVIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmzzz. gister geweest, zijn we met zn 4en, vanavond drukke boel!, nja, ik hoop dat het morgen avond lekker weer is en er veel mensen naar de schep komen :)

[me="GeoffreyR"]heeft net trouwens SUPER!!!![/me] mazzel gehad!

Kwam van mn werk af ( Autoboulevard ) en draai daar die lange weg op richting de n230, stoplichtje wat op groen springt, gas open, en op t achterwiel (meer perongeluk als express )
Vervolgens door naar het volgende stoplicht, met flink het gas erop... ( 100 km u ong ) en over de rotonde op het ghandiplein. Ik kijk in mn spiegel of er niets links achter me zit om de bocht de n230 op wat weid te nemen, en zie in mn spiegel heel dichtbij een Opel Corsa met 2 antenne's !!!! Politie dus! Hopen dat die die me niet gemeten heeft qua snelheid daar, en al helemaal dat die de wheelie niet gezien heeft! ik geef wat gas om te kijken wat hij doet, maar hij blijft hangen op de de n230 en ik verlies m uit mn spiegels ( reed 120 ong , je mag er 100 ) . Ik neem de afslag maarsen, kijk in mn spiegels om naar de uitvoegstrook te verplaatsen, en DAAR IS IE WEER!!!! :(. De afslag af , bochtje om , en ja hoor... POTS EITILOP.... ik aan de kant...

De beste man was alleen, vroeg mij om mn papieren en bekeek deze. Ik inmiddels behoorlijk angstig dat ik mn rijbewijs niet meer terug kreeg zij maar even niets.

De man vond mn rijstijl er "eentje uit het boekje" maar wel uit het verkeerde boekje...
Hij had me al gezien voor ik bij het stoplicht aan kwam, Je rijd veels te hard, en haalt daar snelheden boven de 100, maar dat is gokken want ik heb niets gemeten, maar ook het feit dat je hem op t achterwiel trok. ( ik nog heel voorzichtig, ja dat ging perongeluk, ik zat en te ver naar achter, en liet mn koppeling te snel opkomen, ik heb nog al haast ) ....

De agent vervolgens :
Je bent nog een beginnend bestuurder, doe nou een beetje rustiger aan , je rijstijl is veels te gehaast, en ik kan je voor die wheelie zelfs een artikel 5 geven voor gevaarlijk rijgedrag, (en toen kwamen de magische woorden : Maar daar heb ik helemaal geen zin in) Ik rijd zelf ook motor, en hoop gewoon dat ik je met deze waarschuwing een beetje bewust kan maken van het gevaar dat je jezelf aandoet. Hier zijn je papieren, fijne avond, en denk maar aan mij volgende keer als je met haast op of in een voertuig stapt.

Al met al heel erg wakker, en voor mezelf een btje duidelijk, geen wheelie's meer op de openbare weg, en zeker niet in overvecht!...

mensen ik hoop tot morgen bij de schep!

Groetjes! :W

Eigenlijk zou je dit bij je papiertje richting verzekering moeten doen Nocer...
 
Laatst bewerkt:
Jah, maar het spreekt wel boekdelen voor ieder in dit topic die nog twijfelde over een schuldvraag...
 
Laatst bewerkt:
Ja... dat bericht bedoelde ik ;)
Daatz kan getuigen dat hij alleen al op de snelweg gigantisch zat te kleven. En dan niet baksteengewijs rijden hoor, nee gewoon achter me....

Hij kon/kan gewoon niet rijden en daar wil hij me nu voor laten boeten.
 
Ja... dat bericht bedoelde ik ;)
Daatz kan getuigen dat hij alleen al op de snelweg gigantisch zat te kleven. En dan niet baksteengewijs rijden hoor, nee gewoon achter me....

Hij kon/kan gewoon niet rijden en daar wil hij me nu voor laten boeten.
Editje added.
 
Ja... dat bericht bedoelde ik ;)
Daatz kan getuigen dat hij alleen al op de snelweg gigantisch zat te kleven. En dan niet baksteengewijs rijden hoor, nee gewoon achter me....

Hij kon/kan gewoon niet rijden en daar wil hij me nu voor laten boeten.
Nu was ik er verder niet bij, maar dat verhaaltje an sich betekent natuurlijk niet per definitie dat hij niet kan rijden. Zijn er meerdere die wel te hard rijden en af en toe wheelie's doen natuurlijk, en zijn er genoeg tussen die best kunnen rijden.
 
Dus?

Een kerel die ik ken die vaak bij Vork komt.. "Ed" is 37 en rijdt op een schakelbrommert.
Ook een Rs50 trouwens..
Haha ja, die heb je ook nog. Kunnen beter zundapp rijden :9 Zie wel steeds meer jongeren op een zundapp! Kom ze op de dijk ook wel 's tegen met lekker weer, toch altijd maar ff handje :W
 
wat een droplul die gast zeg!! jesus.. echt je hoeft niet bang te zijn dat hij ooit nog mee komt want die loser gaat zoiezo niet meer mee.. waar hangtie nu uit dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan