Ben Spies

Nice, maar volgend jaar MotoGP was ook leuk geweest. Gelukkig gaat het nu niet ten koste van Colin Edwards!
Een droomteam voor Yamaha ,Spies en Edwards in het WKSBK in 2010.

Edwards doet het niet slecht in de Motogp,maar om nu te zeggen dat hij verdient om nog een jaar Motogp te rijden :N

Geef jong talent een kans op de Yamaha M1 :Y
 
Edwards doet het niet slecht in de Motogp,maar om nu te zeggen dat hij verdient om nog een jaar Motogp te rijden :N

:? :? :?

Hij staat 5de in het algemeen klassement.....behoorlijk indrukwekkend met een satelliet machine. Kunnen sommige fabrieksmannen nog wat van leren.

Toseland moeten ze een rotschop geven!
 
:? :? :?

Hij staat 5de in het algemeen klassement.....behoorlijk indrukwekkend met een satelliet machine. Kunnen sommige fabrieksmannen nog wat van leren.

Toseland moeten ze een rotschop geven!

Indenaat, op de BBC zeiden ze tijdens de Misano race en ik quote: "Toseland, desperately applying for a job". Ik denk dat die jongen zijn zitje kan inleveren of het jaar daarop wordt vervangen door meester Spies.
 
:? :? :?

Hij staat 5de in het algemeen klassement.....behoorlijk indrukwekkend met een satelliet machine. Kunnen sommige fabrieksmannen nog wat van leren.

Toseland moeten ze een rotschop geven!
Edwards heeft zijn kansen gehad in de Motogp,zo zie ik het :)
In al die jaren niets gewonnen........... :W
Vandaag er af gereden :X
 
Edwards heeft zijn kansen gehad in de Motogp,zo zie ik het :)
In al die jaren niets gewonnen........... :W
Vandaag er af gereden :X


Lol buiten je fout onderuit gekatapulteerd worden is voor jou de bevestiging om de zak te krijgen?
Ik ben blij dat jij geen teambaas ergens bent!
De hele wereld op 1 persoon na ( jij ) weet door wie het kampioenschap verreden word en lijkt het alsof er vanaf plaats 4 een 2e kampioenschap word verreden voor de satteliet teams.
Met Edwards regelmatig op de 5e positie kan ik niet anders concluderen dat met de middelen waar Edwards mee rijd hij wel degelijk een betere bijdrage levert dan rijders die door afwezigheid worden vervangen door sattelietrijders of door rijders die mee rijden en hun zitjes kopen met flinke zakken geld die ze meekrijgen van een sponsor.
Als ik jou was zou ik een bril gaan halen je blik is enigszins vertroebeld.
 
Spies bovenaan *O*

Lijst:
BEN SPIES YAMAHA 364
NORIYUKI HAGA DUCATI 346
MICHEL FABRIZIO DUCATI 289
JONATHAN REA HONDA 244
MAX BIAGGI APRILIA 224
LEON HASLAM HONDA 201
CARLOS CHECA HONDA 177
TOM SYKES YAMAHA 165
SHANE BYRNE DUCATI 140
JAKUB SMRZ DUCATI 140
RYUICHI KIYONARI HONDA 130
YUKIO KAGAYAMA SUZUKI 103
SHINYA NAKANO APRILIA 86
RÈGIS LACONI DUCATI 77
MAX NEUKIRCHNESUZUKI 75
TROY CORSER BMW 71
RUBEN XAUS BMW 50
BROC PARKES KAWASAKI 34
MATTHIEU LAGRIVE HONDA 24
JOHN HOPKINS HONDA 17
FONSI NIETO DUCATI 17
LEON CAMIER YAMAHA 13
GREGORIO LAVILLA DUCATI 12
LORENZO LANZI DUCATI 10
JAMIE HACKING KAWASAK I9
JAMES ELLISON YAMAHA 8
MAKOTO TAMADA KAWASAKI 8
SHERIDAN MORAIS KAWASAKI 8
KARL MUGGERIDGE SUZUKI 8
SIMON ANDREWS KAWASAKI 6
TOMMY HILL HONDA 6
LUCA SCASSA KAWASAKI 5
BRENDAN ROBERTS DUCAT I3
ROBERTO ROLFO HONDA 3
MATTEO BAIOCCO DUCATI 3
VITTORIO IANNUZZO HONDA 2
ALESSANDRO POLITA SUZUKI 1
JAKE ZEMKE HONDA 1
 
Laatst bewerkt:
Na de pech die Spies heeft gehad aan het begin van het seizoen krijgt hij nu een keer de punten in zijn schoot geworpen. Wel jammer van Haga.. maakt het allemaal toch iets minder spannend.
 
Na de pech die Spies heeft gehad aan het begin van het seizoen krijgt hij nu een keer de punten in zijn schoot geworpen. Wel jammer van Haga.. maakt het allemaal toch iets minder spannend.
zekers rot voor Haga -O- ,maar Spies bovenaan :}
en gelukkig nog 1 jaar in de SBK *O*
 
Laatst bewerkt:
Het gerucht gaat als hij dit jaar kampioen wordt bij de Superbikes dat hij dan in 2010 bij Tech 3 motogp gaat rijden.

Ik denk dat het verhaal wel klopt want het 2de zitje voor Tech 3 is nog steeds niet bekend gemaakt en Poncharal zegt het ook (Spies mogelijk in 2010 in MotoGP) in een interview op de MotoGP site.

Ik ben heel benieuwd want als Spies dit jaar WSBK kampioen wordt heeft hij er in mijn ogen niks meer te zoeken, eigenlijk is het gewoon belachelijk wat hij elke keer weer laat zien, zo snel op circuits waar hij nog nooit heeft gereden en geen data heeft van voorgaande jaren.

Concurrentie zou zich de ogen uit hun hoofd moeten schamen............ :P
 
Laatst bewerkt:
Het gerucht gaat als hij dit jaar kampioen wordt bij de Superbikes dat hij dan in 2010 bij Tech 3 motogp gaat rijden.

Ik denk dat het verhaal wel klopt want het 2de zitje voor Tech 3 is nog steeds niet bekend gemaakt en Poncharal zegt het ook (Spies mogelijk in 2010 in MotoGP) in een interview op de MotoGP site.

Ik ben heel benieuwd want als Spies dit jaar WSBK kampioen wordt heeft hij er in mijn ogen niks meer te zoeken, eigenlijk is het gewoon belachelijk wat hij elke keer weer laat zien, zo snel op circuits waar hij nog nooit heeft gereden en geen data heeft van voorgaande jaren.

Concurrentie zou zich de ogen uit hun hoofd moeten schamen............ :P

dat kan nog leuk worden dan, spies in de gp en jij op de sbk r1 (gaat vast harder als toseland op het moment :P )
 
Spies mogelijk toch al in 2010 in de MotoGP?

Afgelopen weekend werd bekend gemaakt dat Ben Spies nog een jaar in het WK Superbike zou rijden voordat hij in 2011 de overstap naar de MotoGP zou gaan maken, tenminste zo leek het op het eerste gezicht, een paar dagen later zijn er echter toch wat vraagtekens.

Aan het einde van de eerste trainingsdag op de Duitse Nürburgring kwam het bericht naar buiten dat Ben Spies nog een seizoen in het WK Superbike zou rijden voordat hij de overstap naar de MotoGP zou maken. Vooral de Engelse pers interpreteerde het bericht, en dan met name het woord ?voorzien', echter op een andere manier.

In het begin van het bericht wordt melding gedaan dat ?voorzien wordt' dat Spies nog een jaar in het WK Superbike zou rijden voordat een overstap naar de MotoGP zou volgen. Het woordje ?voorzien' was voor de Engelse pers voldoende om te veronderstellen dat Spies dus ook volgend jaar al naar de MotoGP kan komen.

Toen Colin Edwards afgelopen weekend dan ook een nieuwe overeenkomst met Tech 3 kreeg aangeboden werd nog wat extra hout op het vuur gegooid want voorheen had Edwards een contract met Yamaha en nu dus met Tech3, wordt hier dus de plaats van Spies, die wel onder contract staat met Yamaha, vrij gehouden voor het geval Spies wereldkampioen wordt in het WK Superbike?

Het Spaanse AS.com vroeg Yamaha racing directeur Lin Jarvis naar hoe het nu zit maar hij liet zich niet uit de kast jagen.

"Edwards heeft een aanbieding voor het komende jaar en ik heb het liever niet over de vierde Yamaha. Het heeft te maken met een aantal omstandigheden."

Jarvis gaf verder aan dat Toni Elias een van de gegadigden maar niet de eerste keus is. Zou de nabije toekomst van waar Spies rijdt dan toch afhangen van het al dan niet behalen van de wereldtitel.

Volgens de Italiaanse pers probeerde Ducati Spies weg te kapen en heeft Yamaha om dat te voorkomen alvast een overeenkomst met de Amerikaan gesloten waarna bekend werd gemaakt dat Spies in 2010 en 2011 in ieder geval bij Yamaha zou rijden.

Waar de waarheid ligt is nog niet bekend maar het waarom Yamaha voor deze woorden koos heeft in ieder geval voor de nodige vraagtekens gezorgd en daar zal waarschijnlijk pas een antwoord op komen als Spies de titel op zak heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan