Trainingstopic voor de crossers...... Deel 2!

msnploatje.jpg


Kiek em goan 8-)
Het wordt weer eens tijd :]
 
Laatst bewerkt:
Eerste actie pic's van het jaar zijn weer gemaakt *O*
Het was mooi weer, dus crossen moest gebeuren 8-)

13614000.jpg



70105875.jpg


69617544.jpg


18366757.jpg


92393605.jpg


Vriend leren motorrijden, het lijkt wel alsof die moet poepen _O-
67752250.jpg


Was een mooi dagje :]
 
Laatst bewerkt:
Mooi baantje barry, ziet er veelzijdig uit. je kunt er ook met de jetski terecht.
Maar waar is dat ergens dan in Duutsland?
 
nou zaterdag voor het eerst gereden dit jaar, in de Hoeve. Maar viel zwaar tegen kon echt niet fatsoenlijk rond komen diepe sporen etc. en gigantisch druk. Maar het lijkt me wel een gave baan als het weer iets beter is!
 
nou zaterdag voor het eerst gereden dit jaar, in de Hoeve. Maar viel zwaar tegen kon echt niet fatsoenlijk rond komen diepe sporen etc. en gigantisch druk. Maar het lijkt me wel een gave baan als het weer iets beter is!

Heb de baan gezien ;) Zaterdagmiddag ff wezen kijken tegen 4 uur..., aanstaand weekend wedstrijd daar, als 't door gaat.

Achterin wel aangepast, tafel is verdwenen en er is een hoge opstap in gekomen..., daarachter is de chicane opgehoogt met een "bultchicane".....

Arnhem lag er gisteren wel heel mooi bij! :]
 
jeffry, kan je niet zeggen waar dat baantje ligt. als ik het je vertel moet ik je ombrengen ben ik bang...;)

En de hoeve had ik wel verwacht dat het zwaar zou zijn! ik ben benieuwd naar de wijzigingen, die extra chicane klinkt veel belovend!
 
jeffry, kan je niet zeggen waar dat baantje ligt. als ik het je vertel moet ik je ombrengen ben ik bang...;)

En de hoeve had ik wel verwacht dat het zwaar zou zijn! ik ben benieuwd naar de wijzigingen, die extra chicane klinkt veel belovend!

was ik al bang voor barry zover wil ik het niet laten komen *D
 
Varsseveld was zaterdag goed te doen. Eerst nog wat nat maar later steeds beter!
 
Voor de crossers: ik heb nog een 13 tal 19" achterbanden liggen. Allemaal goede merkbandjes en slechts enkele keren gebruikt. Zijn voor de hobbyist zeer zeker nog prima te gebruiken. Mogen weg voor €30/stk of €250 voor de hele stapel excl de voorbanden.


Voor foto's MP trefwoord 331777097
 
Laatst bewerkt:
Van afgelopen zondag in Albergen...

Vaders helaas dubbele beenbreuk door enduro, dus jaar in ziektewet, en zijn zoon z'n motor moeten verkopen..

Zoonlief mocht rondrijden op paar motoren..
Wel een talentje hoor!

full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan